Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wskazują mi wskaźniki od obrotów i zużycia paliwa ale czasami jest ok i pracują prawidłowo Posiadam E-34 z 90r.

Proszę o jakieś podpowiedzi co może byc :modlitwa:

Opublikowano
Prawdopodobnie padły ci zegary.

 

no i wszystko jasne :D ,ale udzieliles wyczerpujacej odpowiedzi :cool2: ,

no a tak na temat to dzialaja Ci normalnie na tescie zegarow ? byc moze cos obluzowalo sie z tylu jakas kostka jezeli nie dzialaja w tym samym czasie

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
Sprawdź wtyczkę oraz przewody w tylnym moście.

BMW jest jak krówka ciągle trzeba ją paść.

Wtedy jest pełny wypas.

Opublikowano

Sprawdź wtyczkę oraz przewody w tylnym moście.

 

A co ma obrotomierz i ekonomizer to wtyczki w moście?

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

Mam prawie taki sam problem - obrotomierz i ekonomizer raz dział raz nie, dodatkowo przy tym pada wskaźnik temperatury (skacze)

 

Moje pytanko jest takie: pojawiło się to na drugi dzień po kasowaniu inspekcji. gość męczył się dokładnie 45 min aż powiedziałem, że przyjadę kiedy indziej.

Czy to tylko zbieg okoliczności, a może te zdarzenia mogą mieć ze sobą jakiś związek???

Opublikowano

a wlasnie kiedys w e36 znalem taki myk ze wszystkie zegary szly do gory do konca i opadaly na dno, czy w e34 tez to dziala i czy ktos moze mi przypomniec jak to sie wlanczalo ?

cos pamietam ze kluczyk + to od zerowania licznika dolnego

pozdrawiam

Opublikowano
a wlasnie kiedys w e36 znalem taki myk ze wszystkie zegary szly do gory do konca i opadaly na dno, czy w e34 tez to dziala i czy ktos moze mi przypomniec jak to sie wlanczalo ?

cos pamietam ze kluczyk + to od zerowania licznika dolnego

pozdrawiam

 

tak w skrocie to sie nazywa test zegarow :) i chyba o to Ci chodzi a jak to uruchomic to :search: i jest to w e34 i nie tylko

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
a wlasnie kiedys w e36 znalem taki myk ze wszystkie zegary szly do gory do konca i opadaly na dno, czy w e34 tez to dziala i czy ktos moze mi przypomniec jak to sie wlanczalo ?

cos pamietam ze kluczyk + to od zerowania licznika dolnego

pozdrawiam

 

powinny iść do końca, naciskasz przycisk do kasowania dziennego przebiegu i trzymając go przekręcasz kluczyk na 1 pozycję

Opublikowano

Tytułujemy wątki wg ogólnie przyjętego stylu. Warto było by się zapoznać z nim :D

:search: akumulatorki w zegarach :search:

W piątce, w odróżnieniu do trójki E30, to raczej ciężka przeprawa, więc proponuję rozejrzeć się za innym zestawem wskaźników.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano

Ducat: OK masz racje - rozgladałem się i na giełdach mozna kupic zegary za 100 PLN.

Ale... moze by tak troche podywagować??? Ciagle mnie to dręczy, że pojawiło się po kaaaaasoooowaniu insp., moze gdzieś, cos...?

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam :)

Chcę podłączyć się do tematu,choć o niedziałających zegarach już było.Mam E-34 z 90r. z analogowym licznikiem kilometrów i bez testu zegarów.Problem jest w tym,że czasami nie działa mi obrotomierz i ekonomizer i zapala się INSPEKCJA(mruga) :modlitwa: Jak pojeżdże więcej,kilka razy zgasze samochód,lub wylece na trase to wszystko gra.Natomiast jak postoi przez noc,problem się znowu pojawia :mad2: To tak jakby coś się ładowało podczas jazdy i rozładowywało na postoju.

Właśnie wyjąłem zegary,rozkręciłem je i są tam dwa akumulatorki.

Czy to one mogą powodować te problemy :?:

Za co one odpowiadają :?:

Pomóżcie koledzy :modlitwa: ,bo ta mrugająca inspekcja już mnie w oczy razi :evil: ,że o braku obrotomierza nie wspomne :cry2:

Opublikowano

Podłączę się i ja do dyskusji bo mam pewne doświadczenie w tej dziedzinie.Przeglądając forum można znależć wiele przyczyn na niedziałajace (fiksujące) zegary:Wtyk w moście ,luźne wtyki , bezpieczniki,kondensatoki w liczniku itd. Wszystkie te tematy przerobiłem i nie pomogło. Rada jest taka albo kupujesz używane dobre zegary najlepiej z tego samego rocznika, albo dajesz do naprawy do elektronika który ma o tym pojęcie. :lol:

Ja oddałem do elektronika i jestem zadowolony bo narazie wszystko działa. Trzeba się zastanowić czy kupować używki i nie wiedzieć czy będą długo działać czy naprawiać stare bo koszta są podobne ok 100pln :cry:

POZDRAWIAM

TOMEK[E32]730
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie w E-30 jest te sam problem ale tu ktoś z poprzednich włąścicieli majstrował przy elektryce i dlatego tak jest. W E-30 Obrotomierz i Wskaźnik zużycia paliwa podpiete sa pod bezpiecznik chyba 21 razem z oświetleniem wnetrza które oczywiście tez mine dziąła i radio - z tym że radio podpiałem inaczej i teraz jest ok.

Przed zakupem zegarów dobrze by było sprawdzić - tzn. podpiąc inne i czy będa działać wtedy się dowiesz czy wina lezy po stronie zegarów czy po innej - jeszcze nie zbadanej.

..:: Burzę Mity Wyobraźni ::..
Opublikowano
przerabiałem u siebie w zegarach nie działający ekonomizer i obrotomierz(raz działało wszystko innym razem nie)pomogło ponowne przelutowanie w kości z tyłu zegarów(musiały być zimne luty)teraz jest wszystko ok.proponuje to sprawdzić
Opublikowano
z tyłu zegarów tak po środku jest jedna mała kość(zapomniałem jak się nazywa)jak ją wyciągniesz to w środku niej jest mały scalak,przelutuj od nowa jego nogi u mnie to rozwiązało problem.pozatym obejrzyj sobie cała płyte od zegarów czy nigdzie nie jest pęknięty jakiś lut
Opublikowano
Narazie zamówiłem akumulatorki i spróbuje je wymienić.Jeżeli to nie pomoże to chyba będę musiał zawieźć je do jakiegoś elektryka i niech on z nimi powalczy.A później zostanie tylko wymiana na inne zegary. :mad2:

Witam

A pomierzyles te akumulatorki?

Szkoda kasy jak sa dobre .U mnie byla zwalona plytka i wymiana aku nic nie dala.Wymienilem cala plytke i jest ok.

pozdrawiam

Opublikowano

Belgus a co za płytke wymieniłes i gdzie takowej szukać :?:

Widze, że przyczyn może być wiele, może jaszcze ktoś znalazł coś odpowiedzialnego za niedziałający obrotomierz i ekonomizer.Chętnie wysłucham i będę szukał aż w końcu znajdę przyczyne, bo lubie jak wszystko działa w moim autku.

Opublikowano

Wymienilem plytke zegarow /ta z aku/

Kupilem na allegro za 40 pln bo nie moglem skasowac inspekcji .

po wymianie poszlo jak z platka , a wczesniej na starej wymienilem aku /baterie/ i nie skasowalem do konca .

Po wzmianie nawetwskaynik paliwa yacyal pokayzwac prawde.

Najciekawsye jest to ,ye bateria do plztki ,ktore kupilem wcyesniej ,kosytowalz mnie tey 40 pln :shock:

Popatry ,kto na allegro spryedaje cyesci -np. zegary- i skontaktuj sie y nim.

poydrawiam

Opublikowano
Wymienilem plytke zegarow /ta z aku/

Kupilem na allegro za 40 pln bo nie moglem skasowac inspekcji .

po wymianie poszlo jak z platka , a wczesniej na starej wymienilem aku /baterie/ i nie skasowalem do konca .

Po wzmianie nawetwskaynik paliwa yacyal pokayzwac prawde.

Najciekawsye jest to ,ye bateria do plztki ,ktore kupilem wcyesniej ,kosytowalz mnie tey 40 pln :shock:

Popatry ,kto na allegro spryedaje cyesci -np. zegary- i skontaktuj sie y nim.

poydrawiam

 

U mnie jest troche inaczej z mocowaniem aku. Po prostu są przylutowane biegunami do czterech cienkich blaszek i dla stabilności przyklejone do zegarów.

 

z tyłu zegarów tak po środku jest jedna mała kość(zapomniałem jak się nazywa)jak ją wyciągniesz to w środku niej jest mały scalak,przelutuj od nowa jego nogi u mnie to rozwiązało problem.pozatym obejrzyj sobie cała płyte od zegarów czy nigdzie nie jest pęknięty jakiś lut

 

Zbliża się weekend to sobie wyciągne zegary przelutuję tego scalaka i przejże ścieżki na płycie zegarów.

Dzięki wszystkim za sugestie.Dam znać jak rozwiąże problem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.