Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

posiadam e46 z 2000roku

 

 

I Mam do wszystkich pytanie

Chce obniżyć bawarke ale nie wiem o ile zeby nie urwać miski ale zeby fajnie wyglądało (przód 30 tył 30 mm

bo super to wygląda ale co z jazdą ???

pomóżcie podjąc decyzje ? :mad2: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano
Witam. Odpowiem tak, dopuki jeździłem po drobach zachodniej Europy to nawet nie zwróciłem uwagi, że mam niskie podwozie. Wydawało mi się że tak musi być ( wcześniej nie miałem BMW ). Po przejechaniu Polskiej granicy przeżyłem szok. Jechałem do domu półsiedząc bo mi się wydawało, że jadę podwoziem po bruku. Pierwsza moja inwestycja to zmiana podwozia na normalną . W moim przypadku to wymiana teleskopów, sprężyn, górnych kielichów w amorkach z przodu oraz dwóch ramion łącznika. Wymiana kosztowała prawie 3400,- Jeżdżę teraz normalnie a zawis sportowy czeka jak będę sprzedawał to dołączę dla kupującego.
Szulman
Opublikowano
mam obnizana .taka chcialem!po 2 miesiacach zbieram hajs zeby sie tego pozbyc .na drodze wszystko jest moje , tlumik juz spawany!a niektore garby ... boje sie ze zawisne:)wyglada bosko ale juz mam dosc!
Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...
Opublikowano
nie radził bym ci kombinować z zawieszeniem bo ja już przerabiałem w e36 ten temat obniżona była chyba już do końca i co dojazd na parkingu do krawęznika koniec po zderzaku garby zwalniajace też zaliczyłem i mógłbym tak wymieniać dużo a komfort .... dobrze ze jestem młody bo inaczej zęby by mi wypadły he he zmieniłem na serie i teraz powiem ze mam bmw a nie taczke na metalowym kole he he :mrgreen:
przedni napęd jest dla dziewczyn...
Opublikowano (edytowane)

Chcesz w Polsce szybko jeździć i nie mieć w chromie podwozia to nie na glebie

 

Ja u siebie mam i wydech poleciał, nie mogę w wielu miejscach parkować ze względu na dokładkę pod zderzakiem z przodu i wydech z tyłu (wziąć krawężnik pod zderzaki i zeprzeć sie kołami), na zakrętach z nierównościami po prostu robi się nerwowo. Jak są drogi proste jak stół to poezja ale ich za wiele nie ma w Polsce. Pozostaje jeszcze kwestia lansu po mieście i dla co po niektórych jak widuje w mieście to też jest chyba ważne, bo skręcają gwint do końca i jadą wężykiem po drodze :wink:

Edytowane przez skidmarks
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Ja tez tak mam obnizona i normalnie tego co wymyslil progi zwalniajace bym za jaja powiesil. A tak to jeszcze nigdzie nie przywadzilem. Kupilem z spawanym tlumikiem no i znow sie przeciera
Opublikowano

ja mam obnizona 60/40 na bilstein-ie i jest...... niektore czesci miasta zwiedzam tylko pieszo hehe, ale za to trasa :D .

dla porownania powiem tak ostatnio wracalem z granicy kolegi A4 z 2000r.

i wole jednak przejsc sie z corka na spacer pieszo.przy okazji szukam dobrych miejsc do parkowania.pozdrawiam

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano

Ostatnio jak byłem na wakacjach, to jechałem drogą, która była w naprawie - na połowie był już nalany asfalt (dość grubo) i momentami trzeba było jechać dwoma kołami na starej i dwoma na nowej nawierzchni. Innym razem trafiłem na koleiny wysokości sporego krawężnika.

 

Powiem jedno - póki drogi w Polsce się nie zmienią albo nie będzie mnie stać na drugi samochód tylko do "lansu" nie będę obniżał. Jeszcze m-technikowe 20mm jest do przejścia, ale więcej już by było zbyt stresujące.

Opublikowano
Zgadzam się z opiniami przedmówców :) Miałem obniżone zawieszenie w jednej e30 i od tego momentu powiedziałem, że nigdy więcej nie chcę czegoś takiego. Podczas jazdy musisz się koncentrować głównie na tym, żeby czegoś nie urwać. Swoją przygodę z niskim zawieszeniem skończyłem po rozoraniu miski olejowej przez jakiś nieduży kamień. Wolę czerpać przyjemność z jazdy niż stresować się czy dojadę do celu :)

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

Opublikowano

o dziękuje Wam

dobrze ze nie zrobiłem tego !!!!

 

A powiedzcie mi jak wyglada sprawa z miska olejowa???? czesto ja urywaliscie

Opublikowano
Mam obniżony samochód i jestem zadowolony, sprężyny H&R 35-40, nie jest to na tyle dużo żeby trzeba sie martwic że coś się urwie, a własnosci jezdne o wiele lepsze.
Pozdrawiam
Opublikowano
mój świeży nabytek też mocno leży na glebie - za mocno. czerwone sprężyny i jest spory problem przy parkowaniu a nawet przy wejździe na podjazd do garażu. musiałem już 2 razy dolewać betonem krawężnik i dalej nie jest pewnie przy wyjeździe. za to w trasie :twisted:
Opublikowano
Mam obniżony samochód i jestem zadowolony, sprężyny H&R 35-40, nie jest to na tyle dużo żeby trzeba sie martwic że coś się urwie, a własnosci jezdne o wiele lepsze.

 

waldek77 gdybym mieszkał w Niemczech to też bym sobie obniżył :P Tutaj chodzi głównie o polskie drogi :D

:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem E36 na standardowym zawieszeniu, teraz E46 tez na standardowym oba miały M-pakiety. Ten zderzak w E46 przez te boczne 'wasy' jest niższy na tyle, że nawet podjazd do krawężnika jest problemem, nie mówiąc żeby najechać nad niego przodem. Czasami wystarczy jakiś przejazd i załamany asfalt i można przytrzeć rogiem. Nie wyobrażam sobie jazdy u siebie na czymś niższym bo siągły stres czy się zmieszcze psuje przyjemnośc z jazdy.
Opublikowano
Miałem E36 na standardowym zawieszeniu, teraz E46 tez na standardowym oba miały M-pakiety. Ten zderzak w E46 przez te boczne 'wasy' jest niższy na tyle, że nawet podjazd do krawężnika jest problemem, nie mówiąc żeby najechać nad niego przodem. Czasami wystarczy jakiś przejazd i załamany asfalt i można przytrzeć rogiem. Nie wyobrażam sobie jazdy u siebie na czymś niższym bo siągły stres czy się zmieszcze psuje przyjemnośc z jazdy.

 

mam te same wąsy i do tego obniżone zawieszenie. czasami jest to rzeczywiście problem - szczególnie przy parkowaniu - zero wjazdu na jakikolwiek krawężnik.

Opublikowano
Mój bardzo dobry kolega zaraził się ode mnie pasją do BMW i postanowił w te wakacje ściągnac E36 coupe z Niemiec. Pojechał, znalazł, sprawdził i kupił. Chwalił się przez telefon, że ma sportowe zawieszenie, że niziutko leży itd. Niestety jego radośc trwała krótko, bo... autem nie dało się wjechac na lawetę :doh: (pojechał sam, samochodem z lawetą, dlatego nie miał kto przyjechac nową niunią do kraju). Tego samego dnia co wyruszył do domu, kazał znaleźc normalne zawieszenie. Auto było z dołu pocharatane i stało na lawecie kilka dni po powrocie z obawy, że samo nie dojedzie do warsztatu... Ale wyglądało naprawdę dobrze :lol:
///Mpower
Opublikowano
niski zawias ma swoje dobre i złe strony - trzeba to rozważyć przed zakupem auta albo przerobieniem zawieszenia. żeby potem nie było :shock:
Opublikowano

z tego co pamietam, e46 na standardzie i tak jest dość nisko, albo sprawia takie wrażenie, można by spróbować opuścić sam przód o 20 max 30 mm, żeby wygladało moze bardziej agresywnie, choć trójeczka sama w sobie w szczególności po lifcie przy ładnym alu wyglada ciekawie,

 

sam opuściłem zawias w e39 na Eibach,

ale e39 na standardzie to wygląda jak taczka,

Opublikowano
RekiNN kolega pytal jak sie jezdzi w Polsce wiec napisalem, gdybym jezdzil tylko tutaj to bym obnizyl go na maxa. 40-35 daje rade w Polsce, nie ma tak zle.
Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z tego co pamietam, e46 na standardzie i tak jest dość nisko, albo sprawia takie wrażenie, można by spróbować opuścić sam przód o 20 max 30 mm, żeby wygladało moze bardziej agresywnie, choć trójeczka sama w sobie w szczególności po lifcie przy ładnym alu wyglada ciekawie,

 

Te 2-3cm to wbrew pozorom bardzo dużo bo zmniejsza się kąt najazdu i można mieć problem nawet na niezbyt stromym podjeździe do garażu. Ja musiałem przekopać zjazd do domu bo E36 zjeżdzałem, E46 nie. Ale żeby było śnieszniej to żona w C3 ma tak nisko zderzak z przodu, że notorycznie gdzieć przytrze dokładką pod nim. Dobrze, że jest czarna i na zatrzaski bo by dawno zderzak urwała. :D

Opublikowano
ja musiałem zużyć 4 worki wylewki betonowej żeby z ulicy wjechać na podjazd pod dom a krawężnik nie był wcale bardzo wysoki... teraz mam już pół metra od krawężnika delikatny podjazd :) co nieco rozśmieszyło sąsiada który jeździ rav4 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.