Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM NA DESCE SWIECI MI SIE KONTROLKA AIRBAG PO SKASOWANIU BLĘDU ZNÓW SIE ZAPALIŁA MYŚLAŁEM ZE TO MATA WLUTOWAŁEM DIODE I DALEJ TO SAMO TO ZNACZY BŁĄD SIE KASUJE ALE PO RUSZENIEM FOTELA DO PRZODU LUB TYŁU ZNÓW SIE POJAWIA WIĘC MATA PASAŻERA TO NIE MOŻE BYC TOLKO CO PROSZE O PODPOWIEDZ I POZDRAWIAM.
Opublikowano

Czesc,

Może kolega ma gdzieś przełamany kabel - ruszasz w przód i do tyłu wyskakuje błąd to może to być to albo możesz mieć coś nie tak z którąś z poduszek

 

Pozdr

brokat_
Opublikowano
miałem podobnie w mojej e39, była to wtyczka pod fotelem u mnie pomogło dopiero obcięcie i polutowanie kabelków, nic innego nie dawało rady, żadne spreje przewodzące itp.
Opublikowano

tez myśle o napinaczu albo kostce

 

przemo tds napisał:

"miałem podobnie w mojej e39, była to wtyczka pod fotelem u mnie pomogło dopiero obcięcie i polutowanie kabelków, nic innego nie dawało rady, żadne spreje przewodzące itp."

 

jak lutowałeś te kabelki czy chodzi ci o to zeby wywalic kostke i zlutowac je bespośrednio?i jeszcze jedno jak sprawdzic czy to napinacz?

Opublikowano
Dokładnie... chodzi o wyeliminowanie wtyczek/połączeń. A jaki masz błąd wyświetlany na kompie? Jak brak kontaktu spowodowany rozłączaniem na wtyczce podczas ruszania fotelem to komp to napisze. Ja miałem u siebie odpalone napinacze i przerabiałem temat montowania nowych, zresztą od starszej wersji, które miałem z kablami zakończonymi innymi wtyczkami, Polutowałem i gra wszystko.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Witam jam mam ten sam problem.Po podłaczeniu pod kompa pokazuje blad napinacza pasów,mozna go skasowac ale po ponownym ruszeniu kontrolka zapala sie ponownie.Czyli trzeba sie dobrac do wtyczek pod fotelem?
Opublikowano
Linka sluzy do samoczynnej regulacji wysokosci gornego punktu pasa bezpieczenstwa przy przesuwaniu fotela.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
a więc tak nie wiem jak się to stalo ale odkręciłem fotel odpiołem wszystko następnie podłączyłem spowrotem i skasowałlem błąd i wszystko jest ok :cool2: może gdzieś styku nie bylo albo cos :worried: dzięki wszystkim za podpowiedzi :modlitwa: pozdrawiam
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Podepnę się pod temat. Co oznaczają błędy i gdzie szukać?:

 

4. Ignition circuit for driver airbag

9. Firing circuit for belt tensioner on driver's side (dzisiaj sprawdzę kostkę)

19. not definied

 

PS. Odczyt z CS6.14

 

Dzięki

Opublikowano
Podepnę się pod temat. Co oznaczają błędy i gdzie szukać?:

4. Ignition circuit for driver airbag

9. Firing circuit for belt tensioner on driver's side (dzisiaj sprawdzę kostkę)

19. not definied[...]

 

Ad. 4: Obwód elektryczny poduszki kierowcy (może taśma kierownicy, bo na najbardziej wrażliwy punkt???)

 

Ad. 9: to co wyżej, ale dla napinacza kierowcy

 

Ad. 19 cholera wie: nie zdefiniowany błąd

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

Witam, W moim BMW e39 pojawia się błąd:

112 (czujnik zajęcia fotela) (CDIF/2)

 

Tylko nie wiem którego domyślam się że chodzi o fotel pasażera, ale posiadam też poduszko boczne w drzwiach z tyłu.

 

Wynika z tego że mata pod fotelem, ale jak mogę to sprawdzić?

Wystarczy miernik i sprawdzenie oporności z osobą siedzącą i bez niej.

Jak wygląda kostka jest 2 pinowa?

Bo jeżeli mata jest ok to pewnie coś nie tak z tą kostką (problem opisany wyżej).

Tuning is not a crime it's a way of life!!
Opublikowano
wie ktos jak mozna skasowac poduszki bez podlaczenia pod kompa?

 

Nie otrzymasz pozytywnej odpowiedzi, bo nie ma takiej możliwości...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

a co bedzie przyczyna przy takim bledzie i jak to naprawic

 

2 ignition circuit 2K1--> belt tensioner driver

Opublikowano
a co bedzie przyczyna przy takim bledzie i jak to naprawic

 

2 ignition circuit 2K1--> belt tensioner driver

 

Ten błąd to problem z obwodem elektrycznym, który odpala napinacz kierowcy... Być może to jest problem braku styku we wtyczce pod fotelem...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
a więc tak nie wiem jak się to stalo ale odkręciłem fotel odpiołem wszystko następnie podłączyłem spowrotem i skasowałlem błąd i wszystko jest ok :cool2: może gdzieś styku nie bylo albo cos :worried: dzięki wszystkim za podpowiedzi :modlitwa: pozdrawiam
jezeli masz jakis problem z airbagiem to i tak po przejechaniu ilus kilometrow znow sie zapali,u mnie bylo to ok2500km zapalala sie gasilem i po ok 100km znowu ,gasilem i jezdzilem ok.2500do nastepnego swiecenia,niewiem dlaczego ale to pierwsze gaszenie starczalo na ok 100km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.