Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,u mnie padł sensor poziomowania przy przednim wahaczu-są dwa,z tyłu też(nowy 235zł w aso)wtedy xenony wchodzą w tryb awaryjny i żeby nikogo nie razić opuszczaja sie.Sprawdz stan podpięcia sensorow,potem komp,a narazie podnieś je recznie pokrętłem w lampach-z tyłu i jest ok

http://www.bmw5er.pl/


http://img201.imageshack.us/img201/4793/p5010131.jpg

Opublikowano
Sensory musza byc dobre bo reguluja lampy, tylko że za nisko.Sprawdzałem na diagnostyce to mechanik powiedział, że mogłyby minimalnie wyzej swiecic.Spróbuje poszukac tych pokreteł z tyłu lamp i pokrecić, zobaczymy czy cos pomoze.Dzięki
Opublikowano
Te dwa pokrętła właśnie wypychają plastiki o których mówiłem, złap za lampę od tyłu, lekko poruszaj góra, dół, prawo, lewo, jeśli widać z przodu, że soczewka z odbłyśnikiem się rusza to na 99% te plastiki. Wyglądają one TAK
Opublikowano

U mnie jest coś podobnego,ale przyczyna była taka że pękło mi ucho

od przedniego sensora i dzwigienka była ustawiona na maxa w dół i

swiatła automatycznie również swieciły w dół...

 

Jak narazie skierowałem dzwigienkę od sensora w górę i swiatła

swięcą normalnie z tym,ze nie działa mi aut pozycjonowanie...ale że jeżdzę sam to narazie mi to nie przeszkadza :wink:

 

Ciekawe czy można kupić w servisie sam tem plastikowy element czy

trzeba kupić w komplecie z sensorem??

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Opublikowano
Wyglądają one TAK

Te plastiki to są regulacje do lamp przed liftingiem i nie pasują do lamp po liftnigu,

do lamp po liftingu nie dokupisz w servisie bo one nie występują jako część (lampy są klejone i w servisie wymieniaja całe lampy),

można kupić takie regulacje na allegro one są wieksze i dłuższe od lamp przed liftingiem

Opublikowano
To by sie zgadzało, bo żadnych pokreteł z tyłu lamp nie znalazłem.Malpa84 napisał,żeby złapać lampe z tyłu i poruszać.Zrobiłem tak i soczewki w środku lampy ruszająsie w kierunku w którym przekrecam lampe.Sątam takie dwa pokrętła z góry lampy na obudowie na klucz imbusowy lub krzyżak, ale pokrecenie nic nie pomaga.
Opublikowano
To by sie zgadzało, bo żadnych pokreteł z tyłu lamp nie znalazłem.Malpa84 napisał,żeby złapać lampe z tyłu i poruszać.Zrobiłem tak i soczewki w środku lampy ruszająsie w kierunku w którym przekrecam lampe.Sątam takie dwa pokrętła z góry lampy na obudowie na klucz imbusowy lub krzyżak, ale pokrecenie nic nie pomaga.

 

Dziwna sprawa bo ja mam te dwa pokrętła i również miałem za nisko światła, pokręciłem i wszystko jest OK tzn. lampy się podniosły. po coś są te pokrętła... :norty:

Opublikowano

przyjacielu do prawidlowego poziomowania xenonow masz cos takiego jak żyroskop jest to pod samochodem po prawej stronie :) wystarczy poluzowac srubke i ustawic go prostopadle do podloza :) i xenony beda swiecily na prawidlowej wysokosci :) zadne ruszanie lampami. a najlepiej jedz do specjalisty niekoniecznie serwis i niech ci to zrobi :)

 

pozdrawiam

Opublikowano
przyjacielu do prawidlowego poziomowania xenonow masz cos takiego jak żyroskop jest to pod samochodem po prawej stronie :) wystarczy poluzowac srubke i ustawic go prostopadle do podloza :) i xenony beda swiecily na prawidlowej wysokosci :) zadne ruszanie lampami. a najlepiej jedz do specjalisty niekoniecznie serwis i niech ci to zrobi :)

 

pozdrawiam

 

Żyroskop :jawdrop: to oprócz czujnika przy wahaczu jest jeszcze żyroskop :?: czy ten czujnik tak się wabi :think:

Opublikowano (edytowane)

To by sie zgadzało, bo żadnych pokreteł z tyłu lamp nie znalazłem.Malpa84 napisał,żeby złapać lampe z tyłu i poruszać.Zrobiłem tak i soczewki w środku lampy ruszająsie w kierunku w którym przekrecam lampe.Sątam takie dwa pokrętła z góry lampy na obudowie na klucz imbusowy lub krzyżak, ale pokrecenie nic nie pomaga.

 

 

Z powyższego wynika, że masz połamane plastikowe regulatory ustawienia wysokości świateł. Miałem takie same objawy. Jest to do zrobienia, czas dla kogoś kto tego nie robił min. pół dnia.

Edytowane przez kolalysy
Konrad
Opublikowano

To nie jest zyroskop :) to działa na zasadzie żyroskopu kolego "...tak zwany żyroskop kierunkowy, bowiem utrzymuje stały kierunek w przestrzeni inercjalnej ..." czyli pod samochodem powinienes miec taki malutki drążeek który powinien byc ustawiony prostopadle do podloza w mojej E39 z xenonami tak wlasnie jest a sa oryginalne. Pokazali mi to w serwisie jak im powiedzialem ze mi swiatla za nisko swieca. wjedz na podnosnik sobie i popatrz ze z przodu jak masz prawe wahacze poszukaj malego drazka wygladajacy jak taki malutki lacznik podkreślam wyglądający jak łacznik amortyzatora i drazka stabilizacyjnego

 

Pozdrawiam

Opublikowano
są kolego dwa takie sensory(nie mylić z żyroskopem) i drążki-łączniki przy prawym tylnym i przednim wachaczu z tym że ten tylny wcale nie jest prostopadle do ziemi,przyczyną nisko świecących xenonów m.in jest usterka jednego z czyjników lub wypięcia(wypadnięcia z jabłka) łącznika łączącego sensor z wachaczem np.przez przejazd przez wysoką trawę,zaspe śnieżną itp.U mnie akurat wysiadł ten przedni i światła opadły-to jest jedna przyczyna a druga to połamane zaczepy które gdy łamią sie równocześnie jest rzadką choć spotykaną przyczyną(wielka dziura w asfalcie) :dance: :clap:

http://www.bmw5er.pl/


http://img201.imageshack.us/img201/4793/p5010131.jpg

Opublikowano
są kolego dwa takie sensory(nie mylić z żyroskopem) i drążki-łączniki przy prawym tylnym i przednim wachaczu z tym że ten tylny wcale nie jest prostopadle do ziemi,przyczyną nisko świecących xenonów m.in jest usterka jednego z czyjników lub wypięcia(wypadnięcia z jabłka) łącznika łączącego sensor z wachaczem np.przez przejazd przez wysoką trawę,zaspe śnieżną itp.U mnie akurat wysiadł ten przedni i światła opadły-to jest jedna przyczyna a druga to połamane zaczepy które gdy łamią sie równocześnie jest rzadką choć spotykaną przyczyną(wielka dziura w asfalcie) :dance: :clap:

 

no wlasnie wiec jest cos takiego ja mowie jak bylo u mnie, xenony swiecily za nisko mechanik ustawil prostopadle do podloza i swieca super :) powiedzial mi wlasnie ze moglo sie to przestawic na jakiejs zaspie snieznej lub czyms podobnym :)

Opublikowano
lampy sie ustawiają tylko tylze że troche przynisko, jakby łapki były połamane to lampy wogule by sie nie regulowały,popatrze i poszukam tego zyroskopu bo moim zdaniem to chyba bedzie ta przyczyna
  • 8 lat później...
Opublikowano
I dlatego odgrzewasz kotleta sprzed dziewięciu lat :?: Teraz Ja zaczynam płakać....
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

No to ja go trochę odgrzeję w temacie ;)

 

Przy wymianie ksenonów (poprzednie już się trochę wypaliły i słabiej świeciły) zauważyłem, że dośc swobonie mogę ruszać oprawką z ksenonem, co by chyba świadczyło, że mam połamane regulatory.

Jednak światła się poprawnie podnoszą po zapaleniu.

 

Mam się przejmować już, czy poczekać na wiosnę/lato, bo wtedy planuję regenerację lamp? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.