Skocz do zawartości

APRILIA RSV

Zarejestrowani
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-39 530D M-Pak & włoskie V2
  • Lokalizacja
    GLE....

Osiągnięcia APRILIA RSV

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. N46 w 118i 2005r brak temp płynu chłodzącego, temp oleju jest Pzdr
  2. Witam Również poproszę o link dzięki i pozdrawiam
  3. Dziś weszła aktualizacja( BETA) i niestety aplikacja padła.Nie łączy się ze sterownikiem silnika(N47) i wraca do wyboru wersji silnikowej i tak wkoło,zaznaczam że do momentu aktualizacji było OK.Bez podłaczenia adaptera lub z podłączeniem po wyborze z menu kody usterek lub funkcji serwisowych aplikacja zakańcza działanie w nieprawidłowy sposób i generuje zgłoszenie.co się stało???
  4. Powinno tak być ,u Ciebie jest 0 ?? Obstawiam czujnik dziś na zimnym odpalonym pokazał -17mbr potem na ciepłym też około 17mbr ale na + a jak mu zdjełem wężyk od spalin to poleciał znowu na -17 mbr (około) na zgaszonym tez poleciał na minus.Może ktoś zerknie u siebie przy okazji jeszcze i napisze jak ma na zgaszonym silniku.
  5. Dokładnie tak,silnik zgaszony ale zapłon włączony i mam np 17hpa lub inną wartość,również gdy odpalę silnik ale zdejmę wężyk z czujnika idący od DPF też mam różne wskazania.Moje pytanie jak jest u Was,czy jest wartość 0 ? Internety tylko piszą o wartości 0 w 3.0d nic nie znalazłem o silniku 2.0d czyli N47
  6. Czy w N47 na włączonym zapłonie (silnik nie pracuje) macie wartość ciśnienia wstecznego 0 ??Czy ktoś z Was zdjął wężyk do czujnika ciśnienia wstecznego i odpalił silnik,jakie były wartości(dojście banalne ) .Szukam przyczyny częstego wypalania DPF i te parametry o które pytam u mnie są niestety dwycyfrowe ,jak i pojawia się czasami błąd przepływki.
  7. Problem został rozwiązany,spadło ciegno od słynnych klapek na prawych cylindrach z jabłuszka po prostu wypadło sobie :? .W związku z tym silnik i elektronika szalała,klapeczki wyleciały a przy okazji założone zaślepki.Także problem tez dotyczy 745D.po ponad 300Tkm przebiegu były OK tyko ciegno szrot,plastik tak kruchy że w reku się połamał.W kolektorze oczywiście mega syf i bagno,uroki nowoczesnych diesli EGR-y i inne ekologiczne wynalazki .
  8. Jeśli chodzi o moją kamerę z fotki na poprzedniej str to tak,rozebrałem kamerę i się okazało że szkło jest od wewntrz pęknięte od strzała kamienia tak myslę więc złom.Udało mi się kupić kamerę z idealnym szkłem jak nowe ale numery kamerki się nie zgadzały,sprzedawca zapewniał że będzie OK,nie było.Nie zadziałała.Więc ostre narzedzia w rekę i rozpoławiam kamerkę kupioną z idealnym szkłem,nalezy to robic mega precyzyjnie ,potem podmiana samego szkła tzn górnej obudowy kamery,do szkła dochodzi tasma z płytki i jest wpinana także wpiołem nowe szkło,montaż wszystkiego.Taka ciekawostka chciałem uruchomic juz kamerę bez założonego zderzaka tzn podpietych PDC i halogenów i lipa :? po złożeniu wszystkiego do kupy sukces.Kamera smiga bajkowo . Oto widoczek z kamerki koleszka i jego piesek :wink: naprawdę widac z bardzo daleka ciepłe postacie lub rzeczy w deszczu i przy mijaniu się rewelacja. http://img841.imageshack.us/img841/4166/dsc02441bn.jpg
  9. Skoro masz lub miałeś to w jakim stanie miałeś front tej kamery??Bo uzywane sa w stanie podobnym,umiejscowienie tego w zderzaku bez żadnego zabezpieczenia to tylko kwestia krótkiego czasu zeby tak wygladała jak na fotce.
  10. Z takimi fachowymi radami zmień forum,lub swoje E61 tak modyfikuj! Ja ten termowizor rozebrałem i od wewntrz jest peknięte szkło od uderzenia kamienia,interesuje mnie tylko opinia kogoś kto ma night vision i czy ma aż tak wypiaskowane jak moja na zdjęciu a jesli ma czy działa poprawnie mimo tego.
  11. Problem w tym że to nie kamera optyczna i nie jest to szkło niestety,może wypowie sie ktoś to ma i w jakim ma stanie
  12. a ja mam pytania do uzytkowników night vision czy wasze kamerki czy jak to w sumie nazwać są tez takie wypiaskowane sklepane od kamieni??i czy to ma jakiś wpływ na działanie??bo u mnie jest jakas kicha :? http://img641.imageshack.us/img641/1580/p9130417.jpg
  13. Jak w temacie,auto jest blokowane przez aktywny tempomat tzn podczas przyspieszania nagle przestaje przyspieszac i wtedy gdy włączam tempomat pojawia się błąd i polecenie utrzymywania dystansu od poprzednika,nieraz temp zaskoczy i działa ale wtedy zamiast pedałem gazu trzeba przyspieszać manetką :? błąd jest taki http://img69.imageshack.us/img69/6836/beztytuyu.png Gdy odepna wtyczke od radaru w zderzaku jest to samo i pojawia się błąd w sterowniku silnika o redukcji momentu jakies pomysły???
  14. Tez miałem przypadek z tymi listkami z rury dolotowej do turba,jeden listek juz poleciał a reszta na samym włosku wisiała więc usunełem jest to takie ala smigiełko majace na celu zakręcić zasysanym powietrzem,E61 2004
  15. 7 pin do masy przez próbuwkę,zamknij drzwi wszystkie i opuść szybę i przez otwarte okno włącz zapłon na kilka sekund ,raz miałem taki przypadek że tylko tak się udało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.