Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam to znow ja tym razem szukałem godzine po necie na forach tematu jaka e32 jest "lepsza" 735i 3,5litra czy też 730i 3,0 którą byście polecili :|

jeśli powtórzyłem temat przepraszam ale chodzi mi o konkretne argumenty z góry dzieki

Opublikowano
a lepsze automaty czy manualne? jaki silnik lepszy v8 v12 R6?

 

To tak jakbys pytal, czy lepsze sa blondynki, czy brunetki. Wszystko zalezy, co kto lubi i czego wymaga od samochodu.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
czyli r6 wytrzymały ale osiagi kiepskie? nie tak bo ja bytam czy wytrzymalszy manual czy automat i serwisowanie tańsze do ktorej
Opublikowano

Paletę silnikową E32 stanowiły same silniki benzynowe o pojemnościach: 3.0 l R6(730i), 3.0 l V8(730i) 3,5 l R6(735i), 4.0 l V8(740i) i 5.0 l V12(750i).

 

 

który z tych powżej byscie polecili tak będzie najprościej

Opublikowano
3.0 lub 3.5 R6 w automacie, silniki naprawdę trwałe, i mają dobre automaty w przeciwieństwie do V8, V12 owszem jeśli masz inne auto na codzień, a V12 masz na niedzielę.
Opublikowano
3.5 w automacie...no i w longu :D .Pozdrowionka.

 

Popieram kolegę!

Przesiadłem się z 3,5 R6 w manualu na 3,0 R6 w automacie i brakuje mi teraz trochę mocy ale automat rewelacja - 3,5 to minimum.

Opublikowano
Wydajesz się być bardzo nieufny, albo nieświadom tego, czego chcesz. Zastanów się, o co Ci chodzi, czy wolisz jeździć automatem czy manualem, czy chcesz palić gumy i słuchać symfonii w wersji silników V czy zadowoli Cię mruczenie rzędowego silnika. Jeśli masz jakieś pojęcie o silnikach, to łatwiej samemu coś pogrzebać w rzędowym bo lepszy dostęp, mniejszy silnik itp. Jeśli się guzik znasz, to zastanów się na co Cię stać. jak pozbierasz sobie takie kryteria zakupu jakie Ci wymieniłem, do tego dodasz szczęście przy zakupie, że nie kupiłeś poklejonego parcha to na pewno będziesz zadowolony.
Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Opublikowano
Kup r6 3,5 w dobrym stanie i zapomnij o problemie. Automat jeśli nie był naprawiany, zapewne na jakimś etapie będziesz musiał naprawić (nie musi być to mega droga sprawa) Jeśli nie kochasz się w automatach tak jak np. ja, w związku z czym perspektywa naprawy i wydania 2-2,5kpln cię przeraża, to kup manual. V12 jest kozakiem, ale do jazdy na codzień jest średnio ekonomiczne. R6 z sekwencją jak najbardziej. Podstawą jest stan. Trup niezależnie od silnika będzie sprawiał problemy.
Opublikowano
Do zwykłej jazdy tez polecam 730 lub 735, a chyba najmniej będzie palił 730 v8 no i jest nowszy niż r6, jeśli chcesz prawdziwą radość z jazdy to najlepiej v12, tyle że sporo pali i wszystkie koszty związane z silnikiem są podwójne, ale kto co lubi :)
Opublikowano
zależy mi też żeby satysfakcja z jazdy była a niektórzy piszą że znaczna różnica jest między 730 735 wiec chyba lepiej 735 tyle że mam na oku ładna 730 szkoda mi jej przpuscić i szukać 735 bo chyba sie nie opłaci. a mozna powiedziec czy ---> BMW 730i 138kw 188ps 3,0 L to bedzie R6 czy V8? szkrzynia manualna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.