Skocz do zawartości

Najwiekszy przebieg


progressowy

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jam mam w swoim żywocie najechane ponad 2mln km , tzn po przekroczeniu 2 mln przestałem liczyć , ale i też dużo mniej jeżdżę.

 

Miałem ze 40 różnych samochodów , przeważnie prawdziwych dzieł sztuki z dużymi silnikami , było też parę pierdziawek z silnikiem 4 cylindry itp.

 

W tym wszystkim było 8 szt BMW i powiem Wam jedno .................

...BMW to najlepsze na świecie auto wielkoseryjne ............ i naprawdę wiem co mówię.

Oczywiście jak się kupi szrota to masz gówno nie BMW , ja mówię o samochodach w miarę świeżych i z normalnym przebiegiem .

Jak takie kupisz i dbasz to naprawdę do 1 mln km można śmigać.

Pomijam silniki 4 cylindry , bo nawet BMW są do bani , no i diesle bo nimi nie jeździłem za dużo , a jak już to zarzynałem . Teraz mam 530D i sam jestem ciekaw jak to będzie.

 

Dla wyjaśnienia zawsze jeździłem bardziej niż szybko , wręcz katowałem silniki , ale one nie chciały zdychać (oprócz diesla 525tds).

 

Podobnie dobre zdanie mam o marce JEEP , może to dziwi ale miałem ich 4 , prawie nówki i nigdy nie miałem problemów.

 

Oczywiści w odniesieniu do BMW i JEEP mówiąc że auto jeździ bezawaryjnie nie mam na myśli że nigdy nic nie robiłem.

Robiłem robiłem - przeglądy w ASO lub naprawdę sprawdzonego mechanika i tyle !!!.

 

Czyli oleje świece filtry klocki tarcze , raz na jakiś czas (200 tkm) zawiecha , opony żaróweczki pozostałe płyny. Części zawsze z serwisu , robota ASO lub dobry mechanik .

 

A i jeszcze jedno , tak dla fanów Skody , bejca która zrobiła 1260 000 ,o której pisałem wcześniej nie miała nawet wymienianych tłumików do momentu jak ją sprzedawałem czyli ok 450 tkm , dalej to nie wiem.

A w Fabi mojej żony nastąpiła rozszypka tłumików po 40 tkm !!! , fakt że tylko miasto i damska noga , ale wynik jak z dawnej komuny , całe szczęście na gwarancji.

 

Pozdrawiam i życzę przejechania miliona km

 

zibi

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

u mnie 141 000. Ja zrobilem ok. 20000 kkm. Ogolnie spokoj poza drobiazgami - jak pojawiajace sie od czasu do czasu bledy nivo ( poduszka lub czujnik ). W zawieszneiu spokoj - choc aso chcialo polowe zawiechy wymieniac.

 

Przy okolo 130 000 byl spawany kolektor wydechowy ( czesta przypadlosc w e60/e61) bo troszke zalatywalo spalinamiu we wnetrzu. Koszt ok 300 zl wiec grosze. Ponadto koszty czysto eksploatacyjne : plyny, filtry i oleje....

 

Ogolnie jestem bardzo zadowolony.

Wlasnie u mnie jest tak,ze jak pozadnie depne czuc spaliny, szczegolnie jak otwarty szyber mam. W ktorym miejscu najczesciej peka? Otwieram maske i nie slysze przedmuchow i nie czuje na dloni przedmuchow. Jak to zlokalizowac?

 

 

Kolego kolektor peka na wyjsciu spalin do turbiny, zwykle towarzyszy temu slyszalny syk,przedmuch.

 

U ciebie bym stawiał najpierw na wymiane filtra odmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet w benzyniaku zapycha sie filtr odmy? Pewnie mam odrkrecic korek wlewu oleju silnikowego i sprawdzic czy nie ma pssyt? Ale przedmuchy na pewno beda bo kazde autko je ma.Juz kiedys czytalem na temat odmy ale to o dislach. To jakie maja byc objawy po odkreceniu korka?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
a ja znam większość przebiegów Aut które zjechały do Polski , niektore strasznie kulaly nawet E60 ale w PL są serwisowane tylko w ASO i przebieg malutki malutki.

 

Nie bardzo rozumiem.. to Ty jesteś stwórcą w niebiosach, że takie rzeczy wiesz? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja znam większość przebiegów Aut które zjechały do Polski , niektore strasznie kulaly nawet E60 ale w PL są serwisowane tylko w ASO i przebieg malutki malutki.

 

Nie bardzo rozumiem.. to Ty jesteś stwórcą w niebiosach, że takie rzeczy wiesz? :wink:

 

nie :)

on jest wiecznie żywy!!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet w benzyniaku zapycha sie filtr odmy? Pewnie mam odrkrecic korek wlewu oleju silnikowego i sprawdzic czy nie ma pssyt? Ale przedmuchy na pewno beda bo kazde autko je ma.Juz kiedys czytalem na temat odmy ale to o dislach. To jakie maja byc objawy po odkreceniu korka?

 

przepraszam kolego nie spojrzalem na podpis, moje uwagi dotyczyly tylko 3.0 d. Odnosnie 3.0i nie mam wiedzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elvis jak zwykle wie więcej niż wszyscy inni :wink:

 

Poprzednie 745i kupiłem z przebiegiem ok 90k km a sprzedałem z 108k km i ogólnie bez awarii, z małymi problemami ze skrzynią ale to standard.

 

Przywiozłem właśnie swój nowy nabytek, powiem szczerze że pojechałem do Niemiec ze sceptycznym nastawianiem po stosunkowo młode auto z przebiegiem dość dużym, bo prawie 150k km ale z dobrą historią, wyposażeniem jakie sądziłem jest nie do znalezienia w 1 aucie i bardzo zaszanowanym środkiem. Dodam że byłem bardzo zdziwiony kiedy sprzedawca wręczył mi kluczyki, pojeździłem trochę po Niemczech i okazało się, że to auto na prawdę chodzi znakomicie!

 

Zrobiłem nim już 1200km wracając do domu i ok 1000km w ciągu kilku dni na miejscu. Niby niewiele, ale jak narazie chodzi świetnie i mam nadzieję, że na długo ze mną pozostanie :)

 

Jakkolwiek zmieniłem zupełnie pogląd na przebieg, wcześniej niczego powyżej 100k km bym nie kupił, przyznaje się bez bicia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednie 745i kupiłem z przebiegiem ok 90k km a sprzedałem z 108k km i ogólnie bez awarii, z małymi problemami ze skrzynią ale to standard.

 

co to są drobne problemy ze skrzynią w e65 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rozpitala się bo skrzynia nie wyrabia z masą auta, w 2004 poprawili coś tam i jest ok.

 

Nie znam szczegółów technicznych. Wiem tylko że niedomaga właśnie ze względu na masę auta. Zaczyna walić przy zmianie biegu (D/P/R) - łącznik elastyczny i zaczyna niezbyt miło przerzucać biegi 1 na 2 i z 2 na 1 (przeciąga czasami przy downshift). Tak to wyglądało u mnie i u kolegów, nawet z nowszymi (1-2 letnimi) E65, tak że nie wiem na ile to wina rocznika produkcji a ile dokładają do tego nasze jakościowo dobijające nawet czołg drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elvis jak zwykle wie więcej niż wszyscy inni :wink:

 

Poprzednie 745i kupiłem z przebiegiem ok 90k km a sprzedałem z 108k km i ogólnie bez awarii, z małymi problemami ze skrzynią ale to standard.

 

Przywiozłem właśnie swój nowy nabytek, powiem szczerze że pojechałem do Niemiec ze sceptycznym nastawianiem po stosunkowo młode auto z przebiegiem dość dużym, bo prawie 150k km ale z dobrą historią, wyposażeniem jakie sądziłem jest nie do znalezienia w 1 aucie i bardzo zaszanowanym środkiem. Dodam że byłem bardzo zdziwiony kiedy sprzedawca wręczył mi kluczyki, pojeździłem trochę po Niemczech i okazało się, że to auto na prawdę chodzi znakomicie!

 

Zrobiłem nim już 1200km wracając do domu i ok 1000km w ciągu kilku dni na miejscu. Niby niewiele, ale jak narazie chodzi świetnie i mam nadzieję, że na długo ze mną pozostanie :)

 

Jakkolwiek zmieniłem zupełnie pogląd na przebieg, wcześniej niczego powyżej 100k km bym nie kupił, przyznaje się bez bicia.

Czy ty człowieku masz jakieś wizje na mój temat ?? , skoro przeszkadzają ci moje wypowiedzi to ich nie czytaj , a skoro moje wypowiedzi nie naruszają regulaminu i nie odnoszą sie bezpośrednio do twojej osoby w tym temacie , wygląda mi to na indywidualne podkreślenie mojej osoby z twojej strony , moje zdanie na twój temat już usłyszałeś wiec myślę ze pewne tematy zostały wyjaśnione.

co do dużych przebiegów i wiązanie sie na dłużej z takim Autem to życzę powodzenia, każdy ma swoje wytyczne a ukierunkowane są zazwyczaj budżetem, koszty utrzymania są indywidualne do pokroju właściciela.

niektórych duży przebieg wcale nie odstrasza a wręcz zachęca do kupna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elvis, nie gorączkuj się, po prostu to "znam większość przebiegów" bardzo mnie rozbawiło. Wolność słowa mamy, więc skomentowałem, nie bierz tego personalnie...

jednych może rozbawić a drugich zadziwić :

Rynek KFZ monitoruje od x lat a przy tym pośrednicze lub Exportuje po kilkadziesiąt do kilkuset Aut rocznie, oczywiście ze nie można wszystkiego wiedzieć , lecz jedyna wyrocznia jest cena a czym cena bardziej atrakcyjna tym większe bonusy są do Auta ( bonusy = niespodzianki) a takich Aut najwięcej jedzie do PL , nie ma co upiększać tematu 90% Aut są to te które już nie maja szans na zbyt w DE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Masz absolutną rację i też zawsze to powtarzam, że nie ma tanio i dobrze w przypadku samochodów. Stwierdzenie jednak, że "a ja znam większość przebiegów Aut które zjechały do Polski" brzmi jak by nie patrzeć autorytatywnie i tak jakbyś sprowadził większość samochodów do Polski (a zapewniam Cię, że rocznie nie sprowadza się do Polski kilkuset lub nawet kilku tysięcy a dużo więcej samochodów) albo w większości przekręcał licznik. Więc Twoja wypowiedź była po prostu trochę dziwna i nietrafiona i tyle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) W mojej rodzinie jeździ 525TD E34 które śmiga do Holandii i spowrotem nonstop, jak kupowali miał 280k przekręcone....(nikt nie wie ile ktoś odkręcił bo fotel był tak podarty jakby Edward Nożycoręki jeździł) i do dziś zrobiło 150k u nas czyli łacznie 430k+ewentualne odkręty :) Jako ciekawostka podam, że jadyną awarią od 150k było wytarcie się szczotek w alternatorze :D i nikt mi nie wierzy :D Pozdro
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz absolutną rację i też zawsze to powtarzam, że nie ma tanio i dobrze w przypadku samochodów. Stwierdzenie jednak, że "a ja znam większość przebiegów Aut które zjechały do Polski" brzmi jak by nie patrzeć autorytatywnie i tak jakbyś sprowadził większość samochodów do Polski (a zapewniam Cię, że rocznie nie sprowadza się do Polski kilkuset lub nawet kilku tysięcy a dużo więcej samochodów) albo w większości przekręcał licznik. Więc Twoja wypowiedź była po prostu trochę dziwna i nietrafiona i tyle.

Rynek KFZ monitoruje od x lat i w niektórych przypadkach ustalam na życzenie: przebieg i wypadkowości w Pojazdach (statystyki są w niektórych przypadkach przerażające)

tak długo będzie temat przebiegów poruszany jak długo beda przebiegi cofane i niestety Polska przoduje w tym temacie gdyz w miedzy czasie jak nie jest kręcony to zostaje kręcony , statystycznie w PL jeździ więcej Aut z mniejszym przebiegiem jak w DE, twierdzenie iz znam większość przebiegów jest tu jak najbardziej trafne przyklad:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//i5.photobucket.com/albums/y167/Elvishh/civic.jpg

 

gdyby mi na to czas pozwolił to zrobił bym ewidencje przykładów, ale jak ktoś sie nie interesuje tematem to zawsze będzie miał 3 grosze więcej, niektórzy są aż tak pazerni ze przekręcają liczniki w 20 letnich Autach !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ale ja się z Tobą zgadzam w 100% bo też sprowadzam auta, głównie z USA, a z Niemiec tylko dla znajomych właśnie żeby ich żaden skur... nie zrobił w balona. Niestety nawet moi znajomi, mimo że im tłumaczę 100 razy to samo, to idą kupić "okazyjnie" i wychodzą na tym wiadomo jak. No ale póki będzie debilny naród podatny na "okazje" tak długo będę oszuści bazować na nich.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie najgorzej nie lubie jak ktos z moich znajomych mowi:"ile dales 80tys..."To ja odpowiadam dam Ci te 80tys i znajdz mi w takim stanie autko co moje. Swoja 5tke kupilem a Auto Cierocki w Straszynie. Zostawilem Peugeota 607 z 2004 r. 2,2 benz i doplacilem 46tys. Niech teraz juz wszyscy wiedza. :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie znam szczegółów technicznych. Wiem tylko że niedomaga właśnie ze względu na masę auta. Zaczyna walić przy zmianie biegu (D/P/R) - łącznik elastyczny i zaczyna niezbyt miło przerzucać biegi 1 na 2 i z 2 na 1 (przeciąga czasami przy downshift). Tak to wyglądało u mnie

 

Możesz napisać na czym polegała naprawa u Ciebie tej usterki ?

 

Pytam bo e65, pomimo tandetnego wnętrz chodzi mi po głowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana oleju + wymiana łącznika elastycznego. Ale to działa na jakiś czas, potem znowu to samo. Podejrzewam że zużycie i nasze drogi. Dziś auto z przebiegiem 150k km ma olej nie wymieniany i skrzynia chodzi idealnie. Ale 150k km na Niemieckich drogach zrobione.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo robi też to, kto i jak jeździ automatem. Jak ktos się nie umiejętnie posługuje to sa skutki... No i przedewszystkim automat nie toleruje deptania na zimnym silniku, a wiele osób o tym zapomina...

 

Ale pociesze was Panowie że w BMW niektóre skrzynie sypią się po około 100 tyś, mój znajomy zajechał automaty w trzech Mercedesach, żaden nie miał przejechane więcej niż 50tyś, wszystkie to były nówki których był pierwszym właścicielem. Pierwsze E270CDi, E320CDi, S320CDi. Zobaczymy co będzie dalej, ale mimo wszystko mówi że bez gwiazdy nie ma jazdy hehe :roll: :P

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana oleju + wymiana łącznika elastycznego. Ale to działa na jakiś czas, potem znowu to samo. Podejrzewam że zużycie i nasze drogi.

 

Czy znaczy to, że wymiana tego łącznika tylko "zalecza" tą wadę ?

 

Jak powinna wyglądać naprawa załatwiająca sprawę zupełenie ?

 

Czy wymieniane cykliczne owego łącznika spowoduje w końcu jakąś grubą awarie, rozsypkę ?

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boogie --> z tego co wyczytałem na forach bimmerfest (USA) to tam wymieniają skrzynie jak leci (wada fabryczna uznana przez BMW). Koleś miał beemke z 2002 roku i wymienili mu w połowie 2007 roku BEZ OPLAT (tzn. skrzynie dostał za darmo, nie wiem czy płacił za wymianę coś). W każdym bądź razie MASA ludzi z USA pisała o problemach ze skrzynią: część miała robiony soft, większośc miała wymienianą skrzynię.

 

W Polsce o czymś takim możesz zapomnieć chyba że masz auto na gwarancji. W Niemczech nie wiem jak się na to zapatrują, rodzinka z de twierdzi że w miarę nowe auto z przebiegiem niskim (pod 100k km max) może się kwalifikować do wymiany jeśli skrzynia padnie, ale to już rozmowa na miejscu u dealera i nikt na odległość Ci nic raczej nie powie. Nie wgłębiałem się w to.

 

Ciężkie auto robi swoje. W 545i pada to rzadziej, podobno (takie informacje do mnie dotarły, ale mogą to być legendy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.