Skocz do zawartości

Drgania kierownicy!!!


jareklub.29

Rekomendowane odpowiedzi

ja tez jestem po wymianie tarcz

 

drgania kierownicy stopniowo sie nasilaly az w koncu mialem dosyc i wymienilem [byly to tarcze ATE] teraz mam zalozone zimmermann'y i na razie po 1000 km jest ok

 

pzodr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż zrobiłem jakiś rok temu to o czym pisze duud, bo objawy miałem podobne. Zimmermann'y przez jakiś czas zdały egzamin, ale po roku tj. ca 5.000 km - bardzo mało śmigłem jeżdżę :oops: - drgania znów sie pojawiły. O zawieszeniu nie piszę, bo zanim kupiłem nowe tarcze wszystko sprzwdziłem. Trudno, żyje z tym jakoś. Drgania najwieksze w środkowej fazie hamowania wg mnie jak z 90 schodzę do jakiś 50 - 40 km/h...

Pozdrawiam

Eulem

E39 [E34/E36]

a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kupiłem niedawno E39 i mam ten sam problem...strasznie drga mi kierownica przy hamowaniu :(

 

Nie sąto lekkie drgania tylko dosyć mocne

Przyczepiłem sięodrazu do tarcz,ale gdy zabrałem się sprawdzenia

okazało się że niemiec musiał wymieniać...mają małe ślady użytkowania(prawie nowe)

Drgania są bardzo mocne przy prędkości powyżej 80km/h jak jadę wolniej i hamuje to znikome

 

Myslę sobie tak czy tego problemu już nie mial niemiaszek i dlatego wymienil tarcze?...hmm...

 

Kurde auto kupiłem lekko uszkodzone i nie miałem okazji się nim przejechac po drodze tylko po placu

 

Nasłuchałem się już opini,że bardzo ciężko jest zlikwidować ten mankament :roll:

Ostatnio czytałem,że pare osób wymieniało tarcze po 3-4 razy różnych

firm i bicie nie ustawało,a jak kupili używane orginalne tarcze to problem znikł :8)

 

Czy naprawdę jest bardzo ciężko trafić na dobrą firmę produkującą tarcze??

 

Jakie polecacie aby nie było z nimi kłopotów??

 

Co jeszcze może powodować w zawieszeniu mocne drganie kierownicy?

 

Aha i jeszcze zauważyłem,że jak auto zacznie drgac po hamowaniu to

drganie jeszcze przez jakis czas jest dopuki nie zwolnię do mniejszej

prędkośći...jest tak mocne ze drgania przenoszą się na karoserię

 

Dodam ze zawieszenie nie ma luzów nic nie puka nic nie stuka pracuje bardzo sztywno jak by było wymieniane... :8)

 

dzieki za pomoc

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często w aluskach są pierścienie centrujące, nie chodzi mi o odważniki. Może tych pierścieni nie masz? :worried: Jeszcze opony mogą takie cyrki robić.

Pomijam luzy na ukł. kierowniczym i zawieszeniu, bo zakładam, że to już sprawdziłeś. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Wam opowiem:

miałem kiedyś E39 z pięknymi alufelgami 17". Po każdym powrocie z trasy łapałem na podwórku za szlauch i myłem te moje zabrudzone koła (syf z klocków, błoto)... Tarcze były rozgrzane jak stara baba na saniach, para leciała jak z lokomotywy, ale dla mnie głupka najważniejsze było przywrócenie blasku moim felgom. No i się zes..ło = tarcze się zwichrowały, telepało kierownicą jak DualShockiem w PS2, a ja szukałem przyczyny przez 3 miesiące (i dalej starannie myłem gorące koła zimną wodą). Teraz już wiem...

:duh:

 

 

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.