Skocz do zawartości

ADS hardware - wlasny projekt (INPA, GT1, DIS)


nerwus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Jedna mala i wazna rzecz. Przelacznik na obudowie interfejsu powinien byc uzywany nastepujaco:

 

Jezeli podlaczasz sie przez fizyczny port com, przejsciowke pcmcia DOS'owa powinien byc ustawiony dla 99% aut w pozycje normal. Jezeli modul nie odpowiada wtedy przelacz na pozycje ds2only.

Jezeli podlaczasz sie prze przejsciowke USB-COM, przejsciowke pcmcia 32-bit (tylko dla systemow Windows) przelacznik musi byc w pozycji ds2only. Mowa tu o autach powyzej 1998r. Dla aut starszych uzywanie przejsciowki jest na ogol bez celowe.

 

Chcialbym jeszcze raz podac wyraznie:

 

ADS obsluguje auta od najstarszy do 2007r bez can. Warunkiem uzyskania polaczenia z autami ponizej 1998r jest posiadanie portu com.

 

Od dzisiaj rowniez posiadam w ofercie interfejsy na porcie USB. Uprzedzaja pytania wystepuja tylko z zlaczka OBD wiec nadaja sie do nowszych aut.

 

Interfejs CAN jest rowniez dostepny i obecnie trwaja prace aby obnizyc jego cenne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hej. Gdzie znajdę wsad .jed do układu GAL'a ?

Czy to jest ten listing będący przy schemacie w dokumentacji ADS'a (na stronie 7) ?

Końcowka 1, która fizycznie połączona jest z pin17, wg listingu zwarta jest do masy. Tak ma być? Clock ma być na masie?

 

Nigdy nie mialem do czynienia z GAL'ami

 

Dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dzien dzisiejszy temat kitow zostaje zamkniety.

Zbyt duzo czasu poswiecalem supportowi ich, a niestety mam go malo.

Jezeli ktos chce zlozyc sam wszystkie potrzebne dane do wykonanie PCB sa powyzej.

Zlozone interfejsy sa nadal dostepne.

 

Jaka cena za interfejs?? Jaka za złożony a jaka za DIY?? Poprosze info na priva... Pilne

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Tutaj zdjecie BMW OBD z podlaczeniem USB do komputera. Nie jest to ADS na USB bo cos takiego nie istnieje.

Obsluga aut z zlaczem OBD do 2007r.

Oczywiscie dla klubowiczow rabat.

 

http://img222.imageshack.us/img222/3792/obdbmwrc7.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
ma ktos instrukce do nowsze inpy te 5.02. podmieniłem uz scrypty ( na wyczucie) ale wywala jakies błedy przy starcie. MAm juz wybór modelu i steronika

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Gdzie znajdę wsad .jed do układu GAL'a ?

Czy to jest ten listing będący przy schemacie w dokumentacji ADS'a (na stronie 7) ?

Końcowka 1, która fizycznie połączona jest z pin17, wg listingu zwarta jest do masy. Tak ma być? Clock ma być na masie?

 

Nigdy nie mialem do czynienia z GAL'ami

 

Dzięki i pozdrawiam

Witam, jestem tu nowy, BM-kę mam dosłownie od kilku dni i jest parę rzeczy do sprawdzenia, potzebny do tego fejsik, więc ponawiam zapytanie. Czy ten układ programowalny trzeba wcześniej programować w zewnętrznym programatorze czy wystarczy poprawnie zmontować adapter a programowanie GAL zrobi INPA przy pierwszym uruchomieniu ?

mam w sobie żyłkę psuja i zanim kupię gotowy muszę jak zwykle stracić kupę czasu nad wyważaniem otwartych drzwi :norty:

Sprzedam oryginalną nową cewkę zapłonową (1szt.) do E39.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

GAL trzeba programowac osobna programatorem. I musisz napisac sam wsad do tego z rownan, ktore sa publicznie dostepne.

GAL to nie Atmega ze ma ISP to tylko kilka glupich bramek i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mam pytanie czy mieliście może taki problem mam interfejs OBD II na USB i na carsoft 6.1.4 jak podłącze do mojej E46 320d to śmiga bez problemów ale tą wersja nie mogę sie połaczyć z E60, jak zainstalowałe carsoft 6.5 to wywala mi błąd ze nie może sie połaczyc z interfejsem. czy miał już ktos z was taki problem. Czy macie carsoft 6.5 pełną wersje albo wiecie gdzie jest. najlepiej PL jeśli jest taka. Dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieposiadam wiedzy elektronicznej i w moim przypadku mozliwe jest tylko zakupienie interfejsu. Mam pytanie, co jest wart interfejs z allegro ? http://allegro.pl/item577583168_interfejs_bmw_dis_gt1_inpa.html

Czym rozni sie od tych za 5000 GT1?? Czyli jakie ma odraniczenia. Chial bym pracowac naorginalnym sofcie BMW. :?:

KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fejs działa bez zarzutu, fakt że miałem tylko 15 min. przed pracą żeby go podłączyć ale coś tam już zobaczyłem, teraz tylko trzeba się zaprzyjażnić z INPĄ i angielski podszlifować.

http://img201.imageshack.us/img201/7449/naforaudrp5.jpghttp://img9.imageshack.us/img9/8370/nafor.jpg


Audi A6 C4 2.5TDi Quattro Avant (było)

BMW 330 d (jest)

BMW X3 (jest)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy

Dla tych z was którzy maja samochody:

 

- z okrągłym gniazdem bez 17 pin w gnieździe,

- lub z gniazdem OBD w kabinie

 

nowy fejs podłączany bezpośrednio do USB.

 

 

http://img218.imageshack.us/img218/5279/obdii.th.jpg

 

Pełna oferta:

 

- Interfejs ADS I z modularnym wtykiem w zależności od potrzeb - OBD (kabina) bądź okrągłe (pod maska), obudowa z ABS,

 

- Interfejs ADS II z modularnym wtykiem w zależności od potrzeb - OBD (kabina) bądź okrągłe (pod maska), obudowa z Aluminium,

 

- OBD USB I tylko ze złączem OBD (kabina),

 

- OBD USB II z modularnym wtykiem w zaleznosci od potrzeb - OBD (kabina) bądź okrągłe (pod maska - bez 17 pin!)

 

 

Teraz do każdego zestawu tutorial instalacji INPA oraz DIS na CD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SŁUCHAJCIE MAM TAKIE LAMERSKIE PYTANKO BO SPĘDZIŁEM WŁAŚNIE 30 MIN w aucie i niemegę znaleźć złącza w kabinie z lewej strony pod kierownicą mam jakiś schowek tam gdzie się otwiera bagażnik niema nic przy radiu mam uchwyty na kubki i tez tam nic niema nawet zdjąłem te boczki które osłaniają radio w miejscu gdzie się ma nogi bo na fotce też była taka opcja ale nie mm tam żadnego złącza znalazłem jedynie pod maska i mam pytanko a w sumie dwa czy w każdym aucie w kabinie jest złącze i czy te łącze z pod maski ma identyczne funkcje jak te w kabinie czy maja rożne możliwości?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
SŁUCHAJCIE MAM TAKIE LAMERSKIE PYTANKO BO SPĘDZIŁEM WŁAŚNIE 30 MIN w aucie i niemegę znaleźć złącza w kabinie z lewej strony pod kierownicą mam jakiś schowek tam gdzie się otwiera bagażnik niema nic przy radiu mam uchwyty na kubki i tez tam nic niema nawet zdjąłem te boczki które osłaniają radio w miejscu gdzie się ma nogi bo na fotce też była taka opcja ale nie mm tam żadnego złącza znalazłem jedynie pod maska i mam pytanko a w sumie dwa czy w każdym aucie w kabinie jest złącze i czy te łącze z pod maski ma identyczne funkcje jak te w kabinie czy maja rożne możliwości?

 

Zlacze w kabinie jest zlaczem OBD taki standard obowiazuje od 2001r. w autach europejskich.

Jezeli nie masz zlacza w kabinie a jest pod maska to nie ma co plakac.

Obydwa zlacza maja taka sama funkcjonalnosc. To w kabinie jest bardziej wygodne w przypadku badania auta wczasie jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.