kwiato
Zarejestrowani-
Postów
118 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
było BMW 330d M57,BMW X3
jest BMW X5 2013 [e70 - N57D30TOP]
BMW M3 F80 2019 [S55B30 - Competition] -
Lokalizacja
Szczecin
Osiągnięcia kwiato
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
BMW M3 F80 - wyświetlacz dodatkowy - Awron, ak-motion
kwiato opublikował(a) temat w elektryka/elektronika ogólnie
Chciałbym dołożyć do M3 wyświetlacz z parametrami silnika, widziałem Awrona i cos takiego chciałem kupić, ale okazuje się że nie ma tego już w sprzedaży, a Awron ma jakieś problemy i nie wiadomo czy w ogóle wzowią produkcję. Przeszukując sieć znalazłem tylko Ak-Motion : https://amj-performance.pl/panthera/item/1905-wersja-bazowa/2692-wielofunkcyjny-wyswietlacz-data-display-od-ak-motion-cyfrowy-zestaw-dodatkowych-wskaznikow-i-funkcji-dla-twojego-bmw Czy ktoś może powiedzieć coś na temat tego wyświetlacza, a może ktoś wie jeszcze o jakimś innym ? -
Witam Jak w temacie chciałbym się dowiedziec czy ktoś z was jest w stanie polecić porządną fachoweą firmę do sprawdzenia ewentualnie regeneracji wtrysków w moim aucie, najlepiej w zachodniopomorskim. Z tego co wiem w zachodniopomorskim bosch bojarski, ale o nim sa raczej słabe opinie i ja też mam złe doświadczenia oddawałem do niego pompy od ciężarówek z firmy i nie było ok. czekam na informacje, pozdrawiam
-
Witam Sprawa załatwiona Szukając przyczyny obstawiałem że będzie to wina sterownika, żeby sprawdzić wyeliminować przetwornicę i żarnik, podłączyłem bezpośrednio pod przetwornice na krótko 12V i pod i jedną i drugą lampą było ok., więc przetwornice i żarniki ok, dostałem się do sterownika i żeby sprawdzić jaki mam wypiołem i po spisaniu numerów wpiołem z powrotem. po włączeniu ku mojemu zdziwieniu wszystko ok i tak jest do tej pory czyli jeżdzę już tak ponad 3 tygodnie
-
A gdzie jest umieszczony starter ??? Bo trochę nie bardzo kumam.
-
Witam Zaczną od krótkiej historii: 3 lata temu zmieniłem lampy z przed lift'owych zwykłych na po lifcie bi- ksenon. Dołożyłem spryskiwacze reflektorów i kabelek z długich do otwierania przesłony, reszta została stara (intalacja itd.) Przez te 3 lata wszystko działało ok. wiadomo spaliły mi się z 3-4 żarniki i obie przetwornica wymienione na nowe( od jakiegoś roku nic nie wymieniałem), ale nie było w tym nic dziwnego. Aż do tej pory. około 1,5 tyg. temu zaczął mrugać czasem prawy ksenon jak stroboskop ale barwa światła prawidłowa, jak wyłączyłem na dłuższą chwile i włączyłem pomagało. W końcu już mrugał dość często i jak prawy dłużej mrugał czasem mrugał też lewy. Po przełożeniu żarników nic się nie zmieniło więc stwierdziłem że to przetwornica. To zdarzyło się w trasie, więc żeby lewy nie mrugał włożyłem do prawego starą spaloną żarówkę, która miałem w bagażniku i jechałem na jednym ksenonie. Po około 30 min. mimo że prawy już nie mrugał, zaczoł mrugac też lewy, zatrzymałem się zgasiłem silnik odczekałem chwilę i przestał, ale dla pewności odpiołem wtyczkę od prawej przetwornicy. Pojechałem z 10min. i znowu to samo. Teraz już nic nie pomagało więc włączyłem postojówki i halogeny i jechałem bez mijania. I tu dziwna sprawa bo halogeny i postojówki świeciły normalnie ale przy bezpiecznikach cały czas cykał jakiś przekaźnik czego wcześniej nie było. I przypomniało mi się że na samym początku jak zaczęła te przetwornica mrugać lewa i wyłączałem na chwile ksenon podczas jazdy, a w tym momencie na chwile włączałem halogeny żeby coś widzieć też cykał jakiś przekaźnik. Dodam że wróciłem wczoraj z trasy późno i nic nie zdąrzyłem sprawdzić w aucie oprócz żarników. Dopiero bede to robił jutro. Czy przyczyna może leżeć w instalacji np. ten sterowniczek od świateł, bo szczerze mówiąc wcześniej przepalały mi się przetwornice i nie działy się takie cuda. Czy miał ktoś coś podobnego ??? Z góry dzięki za pomoc
-
Dzisiaj wytargałem skrzynie i tak jak podejrzewałem klękneło łożysko oporowe, ale niestety się rozsypało i uszkodziło docisk pekła sprężyna od środka i jeden element słoneczka, a więc kompletne sprzęgło do wymiany. dwumasówka git, łożysko w wale też, ale przy okazji wymienie uszczelniacz wału, bo mam wrażenie że już lekko się poci mimo że od wymiany do wymiany oleju nie ubywa, bynajmniej na oko nie widać. a tu takie fotki na szybkiego http://img40.imageshack.us/img40/5415/oporowe1.png http://img685.imageshack.us/img685/9250/docisk1.png http://img521.imageshack.us/img521/4049/docisk2.png
-
Mógłbyś napisać co wymieniałeś, jakie były koszta i gdzie kupiłeś części??????? Dzięki z góry
-
Jak pisałem wyżej u mnie drży dopiero po wciśnięciu pedału w podłoge do końca i słychać ewidętnie skrzypienie łożyska oporowego gdy się kończy. Właśnie pytałem znajomego który naprawia głównie BMW czy oprócz łożyska nie będzie to również dwumasówka, to stwierdził że przy m47 to i owszem często pada ale przy m57 to się jeszcze nie spotkał,oby miał racje. W sumie może na to mieć wpływ fakt,że m57 to silnik 6 cylindrowy a szóstki jako jedyne z silników w ogóle są wyrównoważone naturalnie, no m47 to silnik 4, a 4 niestety trzeba już wyrównoważać.
-
Nie no ja jednak wyrywam skrzynie, bo dziś jak jechałem do pracy(8km) to jak dojechałem już bardzo mocno drżało pod pedałem i podczas sprzęgania zaczeło się szarpanie, w ten sposób moge tylko jeszcze więcej uszkodzić, auto zostawiłem już w pracy i jutro przed pracą ją wyciągam. Jeżeli wymienisz to co jest uszkodzone, to chyba nie może być nie tak i jeżeli oczywiście dobrze się to złoży, ale tam nie ma co sknocić, a moze tarcza złej jakości??? A docisk wymieniałeś?? Nie no co ty jezdze tym autem już 50 tyś i jeśli wcześniej nie drżało a teraz drży to jest coś nie tak, tymbardziej że wciskam w podłoge i podskakuje, myśle że główny powód to bedzie łożysko oporowe, bądz słoneczko na docisku.
-
I co nikt z was nie miał takich objawów, bo nie wiem czy rwać od razu skrzynie czy jeszcze się wstrzymać ze 2 dni bo potrzebuje auto ale na miejscu w koło komina, a jak dla mnie to może to być objaw kończącego się łożyska oporowego i wytarcia na słoneczku docisku sprzęgła. Jak myślicie ???
-
Witam Zapowiada się że chyba mi pada sprzęgło, czy miał ktoś z was takie objawy, że jak wcisnął sprzęgło to pod nogą czuł jak pedał drży, odbija tak delikatnie w stylu pompy abs przy blokowaniu kół? I czasami słychać skrzypienie z okolic silnika, skrzyni tak jakby łożysko oporowe.Czy spotkał się może ktoś z czymś takim?? Z góry dzięki za pomoc :)
-
A możesz kolego napisać gdzie można kupić taką przetwornice?? Czy najlepiej szukać używki gdzieś allegro itd?????
-
250 zł sztuka podobno philips 6000k od goscia co tylko tym handluje w Szczecinie
-
Witam Mam e46 ze światłami biksenon po lifcie. mam od 2 miesięcy nowe zarówki ksenonowe i wczoraj zgasło mi lewe światło, próbowałem kilka razy odpalać i nic, po zamianie żarówek nadal nic nie świeci ale teraz w obu lampach jak z powrotem zamieniłem prawa świeci a lewa nie. Wyglada tak jakby i przetwornica padła i żarówka w lewej lampie ( jest możliwe żeby uszkodzona przetwornica uszkodziła żaówke,czy odwrotnie??) Sprawdzałem do przetwornicy napięcie dochodzi. Czy da się wymienić samą przetwornice w lampie??? I gdzie mozna kupić za ile?? Jeszcze jedna dziwna rzecz,ogólnie miałem tak już od pół roku i na starej i na nowej żarówce, że czasmi żarówka w prawej lampie się nie zapalała za 1 razem(czyli ta co na razie świeci dobrze) i trzeba było wyłączyć i od nowa włączyć światła. I w pewnym momencie jak mi ta lewa zgasła i włączałem i wyłączałem światła żeby zaskoczyło to w pewnym momencie obu nie miałem już myślałem że komputer od oświetlenia padł ale się za którymś razem ta prawa z powrotem zapaliła. nie wiem czy to ważne Auto w serii nie miało ksenonów były dokładane. Pozdrawiam
-
Orientujecie sie jak do tego się zabrać?? Czy od góry da rade dojść i wymienić te elementy czy trzeba by było ze skrzynią wyjechać??