Skocz do zawartości

Odwrotnie podlaczony akumulator ...


j0hnny2007

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no widzisz sam nie potrafisz czytać ze zrozumieniem a wpierasz to innym. Popatrz sam na siebie i urzywaj konkretniejszych argumentów bo sam sie już gubisz w tym co piszesz. Napisałem że zajmuję sie na codzień i wiem że tak sie postępuje bo takie jest życie tak to już jest w tych czasach. Nie napisałem dobitnie że ja tak robię osobiście!!! Wczytaj sie a potem wyciągaj wnioski szanowny panie. Zresztą to nie miejsce na tego typu dyskusje. Nie mam zamiaru zaśmiecać miejsca na wymiany argumentów z ludzmi którzy usiłują oczerniać innych i mało kulturalnie pisać "sapiesz jak lokomotywa". Ja nie napisałem nic podobnego do ciebie to ty pierwszy zachowujesz sie nagannie. NIE JA. Zresztą nie ma o czym gadać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

j0hnny2007 sprawdź koniecznie diody w alternatorze i nie odpalaj silnika przed sprawdzeniem diod bo jak masz zwarcie na diodach w alternatorze to zmienne napięcie pójdzie w układ to może narobić Ci DUŻEGO bałaganu i KOSZTÓW.

Jak diody i uzwojenia w alternatorze są OK to sprawdź bezpieczniki i można zrobić krótką próbę odpalenia silnika ale KONIECZNIE Z MIERNIKIEM NA KLEMACH bo jak masz uszkodzony regulator napięcia to zbyt wysokie napięcie może również uszkodzić układ przede wszystkim komputer jest wrażliwy na zbyt wysokie napięcie.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OSTRZEŻENIE -> k....a ludzie!!!??? jak można pomylić klemy przecież nie można założyć minusowej klemy na plusowy zacisk bo jest grubszy czysty OSTRZEŻENIE ->debilizm i szkoda zawracać OSTRZEŻENIE ->d...e takimi postami na forum

 

MOD EDIT

Na przyszłość - proszę zdecydowanie zmienić sposób wypowiadania się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k....a ludzie!!!??? jak można pomylić klemy przecież nie można założyć minusowej klemy na plusowy zacisk bo jest grubszy czysty debilizm i szkoda zawracać d...e takimi postami na forum

 

a ty co tak sie unosisz? :roll: przecież każdy może się pomylić. nie ma co wyzywać, tylko teraz sprawdzać jakie są uszkodzenie. a nie ze debilizm. :duh:

 

Pomyśl 3x co mówisz

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby naprawa nie kosztowała cie wiecej niż Twój samochód teraz trzeba sie zastanowić czy nie lepiej bedzie jak wyciagniesz z niego co lepsze a reszte pociąć i na złom. :cool2:

 

Brando nie wiem w jakim stanie są Twóje samochódy ale sądząc z wypowiedzi, to widać ze oceniasz stan po swoich własnościach a wygląda na to że chyba to te sztuki z półki za 3-4 tys. z Allegro. Pogratulować.

Bandite Motor Wagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak...

 

przy dobrze podlaczonym aku, z alternatora sie dymi, auto odpala.

Znajomy mowi, ze regulator napiecia, w warsztacie ze poszly diody, dzis albo jutro oddaje go do zrobienia i teraz pytanie.

 

Czy lepiej wziac nowy regenerowany alternator, czy zmienic regulator, diody i szczotki w moim?

Chyba na tym ta przygoda sie skonczy, bo jak odpala, to moge byc o cala reszte (sterowniki itd) spokojny?

 

Koszt nowego 250, robota w warsztacie w granicach 100-150, zaleznie co poszlo.

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji jOhnny artysto– wesołego po-świętach :)

Ja przy tej okazji zwróciłbym jeszcze uwagę na łożyska – tzn zmieniłbym je, żeby mieć w pełni zregenerowany alternator. W kwestii: kupić zregenerowany czy regenerować swój – mniej więcej na to samo wychodzi, tyle, że czasowo bywa tak, że w przypadku zrobionego, możesz go zakładać zaraz po dostaniu go, ale jeżeli Twoi mechanicy zajmą się w miarę szybko obecnym – to bazuj na tym.

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz od wczoraj zrobione.

 

Mowia, ze wszystkie bezpieczniki ok, tylko nie wiem czemu przestal dzialac mi centralny, w sensie nawet jak podlaczony prawidlowo, to miga kontrolka, ale nie da sie otworzyc z pilota, rowniez pojawila sie inspekcja, olej i tak neidlugo bede wymieniac, mam 2 kreski zielone, ale wydaje mi sie ze to na wskutek zwarcia (?)

Poza tym wymienili wszystko co bylo zuzyte, jak cos bylo ok to nie robili.

 

stojan - 90

diody - 75

pierscienie - 25

szczotki - 11

lozysko - 12

uszczelniacz - 12

naprawa - 60

 

--

285

 

regulatora napiecia nie zmieniali bo mowia ze ok, ladowanie jest na poziomie 13,8, a podobno 13,9 jest dopuszczalne, wiec zadna roznica chyba...

 

Mam pytanie natomiast co do tego paska.

Ja go nie wymienialem jeszcze od zakupu, a kiedy byl wymieniany nie mam pojecia, na 1 rzut oka ma lekkie popekania, ale powiedzieli mi ze kazdy takie ma, i wg nich jest dobry, nie ma sensu zmieniac, ja bym jednak wolal wymienic, zeby juz miec spokoj na dlugi czas, pytanie jaki to ma byc pasek, gdzie to dostac i po ile chodzi?

 

Co do centralnego, to pod kanapa wlozony ok, kolo kierownicy tez, chociaz jeden drucik jest urwany (co dziwne wczesniej dzialal, a raczej tak byc nie powinno) moze oni zepsuli, bo mam odciecie i odpalali tylko na gazie, dopoki nie wyjalem przy nich wtyczki spod kanapy ...

gorsze jest tylko to, ze nawet jak oni zepsuli, to oni mi tego nie zrobia,

bo gosciu co u nich robi alarmy, zamiast zajrzec do tego to stwierdzil ' no zepsuty ' ... to mu mowie ze dzialal wczesniej... nie ma o czym z kims takim rozmawiac...

drugiej urwanej koncowki nie widac :/

narazie zamykam kluczykiem ale juz mnie to denerwuje :D

na wtorek co prawda sie umowilem ze znajomym, co robi alarmy, ale moze uda sie samemu wczesniej naprawic...

 

Z innych spostrzezen to wydaje mi sie ze silnik, chodzi jakos 'glosniej' niz wczesniej ale moze to tylko zludzenie, nie wiem czy to mozliwe?

 

Poza tym jaki brac olej bo chcialbym zamowic, i sie waham, byl elf - jaki tego nie wiem, chcialbym chyba valvoline 10w40 maxlife, brac? czy cos innego moze byc lepsze ? :mrgreen:

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bieri valvoline - dobry olej, śmigałem na nim kiedyś przez 2 lata i było bardzo ok.

 

Cieszę się, że to tylko alternator :D :D , co do alarmu (sterowania na pilota centralnym), jeśli bezpieczniki są ok., prawdopodobnie padła centralka. Jeśli masz wątpliwości co do paska - wymień go! koszty znikome - wymiary znajdziesz w realoem.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alarmu jeszcze nie zrobilem... narazie szukam tego paska, i nie wiem jaki mam wziac, jaki byl alternator dla m50?

RealOEM mi wiele nie mowi, nie wiedzac jaki mam alternator...

Jak ktos posiada numery/linka to mile widziane. Jakiego producentra najlepiej?

Na allegro patrzylem i nie ma :/

A myslalem ze tam jest 'all' egro :mrgreen:

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.