Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie są skutki jazdy z odłączonym przepływomierzem?

 

Mój jest na 90% uszkodzony, i auto gaśnie na wolnych, a po odłączeniu przepływki jest dużo lepiej.

Opublikowano
Jakie są skutki jazdy z odłączonym przepływomierzem?

 

Mój jest na 90% uszkodzony, i auto gaśnie na wolnych, a po odłączeniu przepływki jest dużo lepiej.

 

Jak masz LPG 1 lub 2 gen to i tak przepływomierz nic nie robi a gaśnie bo może gaz źle ustawiony.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

michale mylisz sie :P ja mialem II gen. z uszkodzonym przeplywomierzem auto niechialo jezdzic, z odpietym chodzilo jak nalezy ;-)

 

;-)

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
Michael ma rację. Przynajmniej na zdrowy rozum przepływomierz nie ma nic, a nic do pracy na gazie mieszalnikowym. Jedynie klapka sie wychyla na skutek podciśnienia i tyle.
Trwa ładowanie podpisu...
Opublikowano
michale mylisz sie :P ja mialem II gen. z uszkodzonym przeplywomierzem auto niechialo jezdzic, z odpietym chodzilo jak nalezy ;-)

 

;-)

 

silnik mial zly pomiar masy powietrza, pewnie sie klapka blokowala

 

a tak swoja droga ja juz nigdy bym sie nie zdecydowal na auto z gazem 2 gen

Opublikowano
zaraz,zaraz...jak to przepływomierz nie ma znaczenia na gazie 2 gen????Przeciez wszystko pracuje w silniku jak na pb oprocz wtryskiwaczy.Wiec praca przepływomierza ma tez takie same znaczenie...poprawcie mnie jesli sie myle.
Opublikowano
Wszystkie czujniki w silniku takie jak przepływomierz, czujnik temperatury powietrza i cieczy chłodzącej służą ustaleniu czasu otwarcia wtryskiwaczy. Praca tych czujników nie ma wobec tego znaczenia na LPG I i II generacji.
Trwa ładowanie podpisu...
Opublikowano
zaraz,zaraz...jak to przepływomierz nie ma znaczenia na gazie 2 gen????Przeciez wszystko pracuje w silniku jak na pb oprocz wtryskiwaczy.Wiec praca przepływomierza ma tez takie same znaczenie...poprawcie mnie jesli sie myle.

 

II gen to jak gaźnik. Przerabiając auto na II gen już lepiej przerobić je na holzgaz bo przynajmniej taniej wychodzi a straty mocy podobne. Technologia podawania paliwa też.

 

http://absurdalny.pl/2007/12/19/ida-ciezkie-czasy-czas-na-auta-zasilane-drewnem/

 

BTW. ciekawe kiedy ktoś zrobi sekwencyjny wtrysk holzgazu? :D

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Wszystkie czujniki w silniku takie jak przepływomierz, czujnik temperatury powietrza i cieczy chłodzącej służą ustaleniu czasu otwarcia wtryskiwaczy. Praca tych czujników nie ma wobec tego znaczenia na LPG I i II generacji.

 

a nie maja rowniez wplywu na zaplon?

Opublikowano
Witam co do przepływomierza to steruje również skrzynia automatyczna,miałem kiedyś w e32 730 IA uszkodzony przepływomierz i skrzynia nie zmieniała płynie.Moim zdaniem jeżeli zamierzasz autem jeździć to napraw lub zmień i nie będziesz sie martwił z późniejszych uszkodzeń lub większego spalania :(

PASJONAT E32 posiadałem E32:730R6,730V8,750V12

......................................................................

POSIADAM E32 750 V12 SPRZEDAJE CZĘŚCI

TEL 513068207

Opublikowano
W sumie teoretycznie mogą mieć wpływ na zapłon. Wszak Motronic steruje również zapłonem. :roll:

 

może macie racje Panowie, ale ja z doświadczenia wiem (2 miesiące bez przepływki) że jazda bez niej na LPG jest nie wykonalna, wg. mojej obserwacji wynika że przepływomierz steruje szybkością wtryskiwania paliwa na Pb, gdyż jak jego niema to okey autko kreci sie do 7 tys ale przy obciążeniu niema mocy ! dlaczego tak jest?? otóż z moich domysłów wnioskuję ;-)

 

przepływomierz jest to urządzenie o bardzo prostej budowie, podające sygnał do mototronica o masie powietrza ten to analizuje i dobiera mieszankę paliwową. Bo jak wszyscy wiecie zapłon oraz informacje o biegu jałowym sa zapisane w mototronicu, dlatego nie da się tego wyregulować ręcznie, w momencie gdy powietrze jest zasysane przez silnik z większą siłą i klapka się odchyla przesyla info do mototronica o zmianie ustawień startowych.

 

Jak zauważyłem jest tu coś wspólnego z zapłonem gdyż z uszkodzoną przepływką albo jej brakiem gazz strzela, dlaczego tak się może dziać? otóż dlatego że zapłon iskra lub otwarcie zaworów jest w innym momencie niż powinno być przy sprawnej przeplywce dlatego tez gaz nie dostaje się do cylindrów część zostaje w kolektorze, potem idzie kolejna dawka, część już została wychodzi płomień z pod zaworów jest zaplon wybuch i zbieramy klapkę z ulicy :D

 

jeśli się mylę poprawcie mnie

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
Auto będzie chodzić gdzy jest przepustnica eml i przepływka na gorący drót (odłączona) ponieważ na niskich obrotach gaz 2 gen na o wiele za bogatą mieszanke i autko będzie chodzić nawet jak powietrza wleci 2 razy tyle co powinno co na pb powoduje zgaśniećie samochodu

 

NIRVANA - miałeś racje - bez przeplywki - na zimnym - wszystko OK (na LPG) nie zgasł dziś ani razu, czy zimny czy ciepły.

 

Ale coś za coś, na Pb dużo gorzej - totalny brak mocy, no i gaśnie... nie od razu, ale po chwili.....

 

Na razie prowizorka , czyli zostaje odpiety przepływomierz na conajmniej miesiąc, - jak zrobię ważniejsze rzeczy (uszczelka pod głowicą) to zabiorę sie za niego..

Opublikowano

NIRVANA - miałeś racje - bez przeplywki - na zimnym - wszystko OK (na LPG) nie zgasł dziś ani razu, czy zimny czy ciepły.

 

Ale coś za coś, na Pb dużo gorzej - totalny brak mocy, no i gaśnie... nie od razu, ale po chwili.....

 

Na razie prowizorka , czyli zostaje odpiety przepływomierz na conajmniej miesiąc, - jak zrobię ważniejsze rzeczy (uszczelka pod głowicą) to zabiorę sie za niego..

 

A nie łatwiej poszukać drugiego auta ze sprawną sekwencją? To już nie są takie drogie... tamto sprzedać w całości lub na części.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

 

A nie łatwiej poszukać drugiego auta ze sprawną sekwencją? To już nie są takie drogie... tamto sprzedać w całości lub na części.

 

 

Pozdrawiam

 

Kupiłem swojego 4 miesiące temu - wszystko było ok, Problemy posypały sie lawinowo w ciągu ostatniego miesiąca (Gaśnięcie na wolnych, falowanie, wymiana przepustnicy, pęknięcie węży od układu chłodzenia, i na deser uszczelka pod głowicą)

 

W Aucie zero rdzy, przegląd przeszedł o własnych siłach - zawieszenie, wszystko ok. (Poza analizatorem spalin)

 

No szkoda mi go sprzedawać...

Opublikowano

 

A nie łatwiej poszukać drugiego auta ze sprawną sekwencją? To już nie są takie drogie... tamto sprzedać w całości lub na części.

 

 

Pozdrawiam

 

Kupiłem swojego 4 miesiące temu - wszystko było ok, Problemy posypały sie lawinowo w ciągu ostatniego miesiąca (Gaśnięcie na wolnych, falowanie, wymiana przepustnicy, pęknięcie węży od układu chłodzenia, i na deser uszczelka pod głowicą)

 

W Aucie zero rdzy, przegląd przeszedł o własnych siłach - zawieszenie, wszystko ok. (Poza analizatorem spalin)

 

No szkoda mi go sprzedawać...

 

To ja bym się nie bawił tylko chyba bym zrobił przeszczep silnika i osprzętu od auta w którym wszystko jest ok a jest pognite, ew. remont tego co masz. Ale zrezygnuj z gazu II gen absolutnie... nie wiem po cholerę kombinować. Sekwencja wychodzi tanio:

 

- komputer: 400 pln

- listwy: 600 pln

- reduktor: 400 pln

 

a ile zaoszczędzisz na innych rzeczach.

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
19 kwietnia jedzie do mechanika, rozbierze i oceni czy jest sens go ratować czy wymieniać.. zobaczymy.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
a co moze byc przyczyna tego ze przy podlaczonym (sprawnym) przeplywomierzu auto dusi sie i nie wchodzi na obrotu a po odlaczeniu normalnie jedzie??? auto nie ma gazu
Opublikowano
Tzn. podłączony przepływomierz to jest do bani, a po odłączeniu super?

 

przy podłączonym nie da sie jechać a przy odłączonym jest lepiej auto równo pracuje i da sie normalnie jechać ale czuć ze nie ma takiej mocy jak powinno mieć... dzisiaj zauważyłem coś jeszcze odkręciłem przeplywke z puszki filtra i jeden koniec przytkałem ręka mniej więcej polowe wylotu i wtedy auto lepiej pracowało

Opublikowano
Jeśli jesteś w 100% pewien, że przepływomierz sprawny to przychodzi mi na myśl lewe powietrze.

 

kurde sprawdzałem trzy przeplywki mało prawdopodobne żeby wszystkie były walnięte

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.