Skocz do zawartości

Homer

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Osiągnięcia Homer

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Homer

    Djagnostyka E32

    A ja się podepnę pod temat, - szukam i szukam, ale nie znalazłem... Co ile powinno się, albo co ile najlepiej regulować zawory?
  2. Homer

    Głowica 730 a 735 ?

    oki - dzięki A z ciekawości - w czym problem był?
  3. Homer

    Głowica 730 a 735 ?

    Up. - Nikt nie wie?
  4. Homer

    Głowica 730 a 735 ?

    Czy głowica od E32 735 podejdzie do silnika w E32 730?
  5. Homer

    Swap m30b30 na m30b35

    No ale masz pojemnosc w dowodzie rejestacyjnym... Jakies 5 lat temu zmiałem silnik w Escorcie z 1,3 na 1,6 i wiem ze na 100% byłem na przeglądzie, potem w wydziale komunikacji i w ubezpieczalni - zrobić korekty... - i nie wiem czy sie przepisy coś zmieniły, czy tez nie..
  6. Homer

    Swap m30b30 na m30b35

    siodemka - A po przekładce - robiłeś jakiś dodatkowy przegląd? Zmiana w dowodzie rejestracyjnym itd itp? Jakie dodatkowe koszty z tym związane wyszły?
  7. Homer

    Jazda bez przepływomierza

    19 kwietnia jedzie do mechanika, rozbierze i oceni czy jest sens go ratować czy wymieniać.. zobaczymy.
  8. Homer

    Swap m30b30 na m30b35

    Podepnę sie pod temat: Wiem ze chyba glupie pytanie - ale spytac nie zaszkodzi: Rozważam taką zmianę... to czy silnik chodził ze skrzynią manualną czy z automatem, ma jakieś znaczenie?
  9. Homer

    Jazda bez przepływomierza

    Kupiłem swojego 4 miesiące temu - wszystko było ok, Problemy posypały sie lawinowo w ciągu ostatniego miesiąca (Gaśnięcie na wolnych, falowanie, wymiana przepustnicy, pęknięcie węży od układu chłodzenia, i na deser uszczelka pod głowicą) W Aucie zero rdzy, przegląd przeszedł o własnych siłach - zawieszenie, wszystko ok. (Poza analizatorem spalin) No szkoda mi go sprzedawać...
  10. Homer

    Uszczelka pod głowicą?

    1) wyjaśnij o co chodzi z tymi kierwocami? ?? 2) Na LPG też nie miałeś powera?
  11. Homer

    Uszczelka pod głowicą?

    Musisz odczepić przewód co powietrze nim do filtra powietrza dochodzi tak aby nie zasysało go z przed auta tylko z komory silnika,,, i problem zniknie :D Ten patent znam :) w każdym poprzednim aucie tak robiłem. - Niestety to nie to... NIRVANA ma racje - po odpięciu przepływki - przestał gasnąć na LPG
  12. :modlitwa: - dzięki - jak tylko uporam się z paroma innymi problemami to sie za to biorę...
  13. Homer

    Jazda bez przepływomierza

    NIRVANA - miałeś racje - bez przeplywki - na zimnym - wszystko OK (na LPG) nie zgasł dziś ani razu, czy zimny czy ciepły. Ale coś za coś, na Pb dużo gorzej - totalny brak mocy, no i gaśnie... nie od razu, ale po chwili..... Na razie prowizorka , czyli zostaje odpiety przepływomierz na conajmniej miesiąc, - jak zrobię ważniejsze rzeczy (uszczelka pod głowicą) to zabiorę sie za niego..
  14. Homer

    Jazda bez przepływomierza

    Jakie są skutki jazdy z odłączonym przepływomierzem? Mój jest na 90% uszkodzony, i auto gaśnie na wolnych, a po odłączeniu przepływki jest dużo lepiej.
  15. Homer

    Uszczelka pod głowicą?

    No chyba masz rację - ale na 100% potwierdzę rano na zimnym silniku. Po odpięciu przepływki, najpierw po odpaleniu na PB od razu zgasł, potem już normalnie, no i na LPG nie gaśnie... Czy jest mułem nie mogę sprawdzić gdyż mam przedmuch na uszelce pod głowicą i termin u mechanika na za 3tyg i nie chcę jej przeciążać i jeżdzę jak emeryt do 3000 obr PYTANIE: Jakie są skutki jazdy bez przepływomierza?? Bo myślę ze te 3tyg to może pojezdzę z odpiętym, jak zrobię uszczelkę i podliczę koszta to poszukam dopiero przepływki..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.