Mateos Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Teaz troche nie na temat ale nie moge nigdzie znalesc.czy wie ktos gdzie skad mozna sciagnac DIS (oczywiscie tylko do przetestowania):)?dziekuje i pozdrawiam
rOBSOnX Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Teaz troche nie na temat ale nie moge nigdzie znalesc.czy wie ktos gdzie skad mozna sciagnac DIS (oczywiscie tylko do przetestowania):)?dziekuje i pozdrawiam Pytasz w wątku INPA o DIS'a ?Tu jest DIS Easy v44 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=65259&postdays=0&postorder=asc&start=885 BMW KLUB PRZEMYŚL1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.
Mateos Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 dziekuje bardzo i przepraszam ze w tym temacie
rOBSOnX Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 dziekuje bardzo i przepraszam ze w tym temacie Spoko, nic się nie dzieje :twisted2: BMW KLUB PRZEMYŚL1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.
sebek2407 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Okazało się że selektywne otwieranie i autoryglowanie po przekroczeniu 20km\h działa, ale... tylko wtedy gdy otworzę samochód kluczykiem, nie pilotem :? Czyli tak jak to jest opisane:http://www.x5world.com/articles/x5/general-information/9481-car-key-memory-configuration-information.html :evil: Użyłem dziś drugi raz kluczyka od momentu zakupu samochodu (pierwszy raz jak smarowałem zamki) :worried: Trochę te opcje są bez sensu, w takim przypadku... u siebie w E39 z marca 99 mam to samo co fixxxer1 selektywne otwieranie zamków działa tylko jak użyję kluczyka natomiast pilotem otwiera wszystkie zamki, tak samo jest i z ryglowanie zamków po przekroczeniu 20 km/h działa ale tylko wtedy gdy auto zamykam i otwieram kluczykiem a nie pilotem Krótko - nie jest tak ! rOBSOnX czy mógłbyś uzasadnić co nie jest tak? i czy za pomocą ncs lub dis można by to zakodować żeby działało z pilota ??
Zasłużeni forumowicze hunter Opublikowano 14 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 14 Stycznia 2009 Ha wiem co chłopaki macie bo mi się właśnie przypomniało :D Jak zakodujecie auto w car memory to musicie jeszvcze zmienic (aktywowac opcje daną) w KEY MEMORYW każdym kluczyku tak zróbcie Ja kodowałem w NCS i ryglowanie ustawiłem na każdy kluczyk i mi działa.Oprócz tego oczywiście Kar memory.Mam nadzieje że to to. :cool2: Pozdrawiam
fixxxer1 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Ha wiem co chłopaki macie bo mi się właśnie przypomniało :D Jak zakodujecie auto w car memory to musicie jeszvcze zmienic (aktywowac opcje daną) w KEY MEMORYW każdym kluczyku tak zróbcie Ja kodowałem w NCS i ryglowanie ustawiłem na każdy kluczyk i mi działa.Oprócz tego oczywiście Kar memory.Mam nadzieje że to to. :cool2:Sprawdzimy :shock: :D
Główni Moderatorzy Kruk Opublikowano 15 Stycznia 2009 Główni Moderatorzy Opublikowano 15 Stycznia 2009 Inpą da się zmienić język w autku?Jak?
Główni Moderatorzy Kruk Opublikowano 15 Stycznia 2009 Główni Moderatorzy Opublikowano 15 Stycznia 2009 Ha i udało się zmieniłem język w autku.
Zasłużeni forumowicze kwiatus19 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 15 Stycznia 2009 Ha i udało się zmieniłem język w autku. Cieszę się Twoim szczęściem ......a może by tak coś bliżej ??
Główni Moderatorzy Kruk Opublikowano 16 Stycznia 2009 Główni Moderatorzy Opublikowano 16 Stycznia 2009 Ha i udało się zmieniłem język w autku. Cieszę się Twoim szczęściem ......a może by tak coś bliżej ?? Kombinowałem z Inpą ale nie znalazłem opcji zmiany języka i pozostawiając podłączony fejs od Nerwusa odpaliłem Carsoft 6.1 który o dziwo zadziałał z opcją kodowania.Mam wprawdzie X5 a Cs6,1 nie go obsługuje ale zakodował pod E39.Zmieniałem Italiano na GB.
muras73 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2009 Może mi ktoś pomóc w rozszyfrowaniu błędu z INPA ?? Silniczek 2,5 td w e36%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images43.fotosik.pl/50/a9ccd2132ff60183.jpg Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.
mavic Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 cruise control to tempomat a stick to patyk ;)pisze ze nie ma polaczenia z plusem albo wystapilo zwarcie pozdrawiammavic
fixxxer1 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Ha wiem co chłopaki macie bo mi się właśnie przypomniało :D Jak zakodujecie auto w car memory to musicie jeszvcze zmienic (aktywowac opcje daną) w KEY MEMORYW każdym kluczyku tak zróbcie Ja kodowałem w NCS i ryglowanie ustawiłem na każdy kluczyk i mi działa.Oprócz tego oczywiście Kar memory.Mam nadzieje że to to. :cool2:I dobrze że Ci się przypomniało, bo wszystko działa :!: :lol: Włączyłem selektywne otwieranie i autoryglowanie dla wszystkich kluczy i ruszyło od razu :lol: Dzięki za radę :)
sebek2407 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Ha wiem co chłopaki macie bo mi się właśnie przypomniało :D Jak zakodujecie auto w car memory to musicie jeszvcze zmienic (aktywowac opcje daną) w KEY MEMORYW każdym kluczyku tak zróbcie Ja kodowałem w NCS i ryglowanie ustawiłem na każdy kluczyk i mi działa.Oprócz tego oczywiście Kar memory.Mam nadzieje że to to. :cool2:I dobrze że Ci się przypomniało, bo wszystko działa :!: :lol: Włączyłem selektywne otwieranie i autoryglowanie dla wszystkich kluczy i ruszyło od razu :lol: Dzięki za radę :) Dokładnie :D wszystko i u mnie się zakodowało prawidłowo odnośnie selektywnego zamykania/otwierania zamków Mam tylko jeden problem panowie a mianowicie: chciałem zakodować sobie światła " Tagfahrligcht_Ece" przy kodowaniu gdy po zaznaczeniu active potem "takeover" i wcisnąłem "Broadcast" dostałem komunikat odnoszący się do pliku FSW_PSW(niestety nie pamiętam dokładnie co podawał komunikat) po kliknięciu ok funkcja się nie aktywowała "not active" po tych operacjach zacząłem test otóż po uruchomieniu auta światła same się nie zapaliły no bo przecież pisało not active a do tego nie mam długich :duh: może ktoś miał taki przypadek ?? A możne do kodowania tej funkcji posłużyć się opcją kodowania z pliku FSW_PSW.MAN a nie car&key memory ?? dzięki za każda sugestię
sanders20 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 koledzy a macie może dostęp do jakiejś polskiej wersji lub instrukcji obslugi PL do programu INPA.Jak dziś sie zacząłem bawić to dezaktywowałem abs i trakcje, ale zaraz naprawiłem - ale myśle że z instrukcją po polsku tym programem można zdziałać cuda - np potrzebna mi:Gdzie sprawdzę jakość wtrysków czy mi sie któryś np nie kończy, poza tym dużo parametrów silnka mnie interesuje to dlatego że przełożyłem silnik i chce go sprawdzić po miesięcznej ekplautacji.Np chciałbym zrobić korekte licznika - poprzedni silnik miał ponad 300k ten ma nie całe 200k. www.wulkanizacja-bydgoszcz.pl
Zasłużeni forumowicze hunter Opublikowano 21 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 21 Stycznia 2009 Ha wiem co chłopaki macie bo mi się właśnie przypomniało :D Jak zakodujecie auto w car memory to musicie jeszvcze zmienic (aktywowac opcje daną) w KEY MEMORYW każdym kluczyku tak zróbcie Ja kodowałem w NCS i ryglowanie ustawiłem na każdy kluczyk i mi działa.Oprócz tego oczywiście Kar memory.Mam nadzieje że to to. :cool2:I dobrze że Ci się przypomniało, bo wszystko działa :!: :lol: Włączyłem selektywne otwieranie i autoryglowanie dla wszystkich kluczy i ruszyło od razu :lol: Dzięki za radę :) Dokładnie :D wszystko i u mnie się zakodowało prawidłowo odnośnie selektywnego zamykania/otwierania zamków Mam tylko jeden problem panowie a mianowicie: chciałem zakodować sobie światła " Tagfahrligcht_Ece" przy kodowaniu gdy po zaznaczeniu active potem "takeover" i wcisnąłem "Broadcast" dostałem komunikat odnoszący się do pliku FSW_PSW(niestety nie pamiętam dokładnie co podawał komunikat) po kliknięciu ok funkcja się nie aktywowała "not active" po tych operacjach zacząłem test otóż po uruchomieniu auta światła same się nie zapaliły no bo przecież pisało not active a do tego nie mam długich :duh: może ktoś miał taki przypadek ?? A możne do kodowania tej funkcji posłużyć się opcją kodowania z pliku FSW_PSW.MAN a nie car&key memory ?? dzięki za każda sugestię Kolego nie wiem czemu się tak dzieje skoro masz funkcję świateł dziennych dostępną po zczytaniu autaSpróbuj odwrócić wszystko poprzez analogię powinno zadziałaćSkorzystaj z tego opisu dokładnie go przeczytaj.Wszystko robicie na własną odpowiedzialność Jeśli macie już działającą Inpę i komunikuje się bez problemu z autem to pół sukcesu! Odpalamy NCS Expert robimy wszystko po kolei: File- load profil- expertmode File- edit profil- hasło repxet odpaliło wam się okienko wchodzimy do individualsierung i zaznaczamy ptaszek przy individualsierung activ - dokładnie wykonajcie jak na filmiku autorstwa kolegi robsonx http://patrz.pl/filmy/ncs Tera podłączamy się do autka i robimy tak: Kluczyk w pozycję 1 odpalamy ncs, file load profil ładujecie profil w którym zmienialiście individualsierung u mnie jest to ostatni profil na liście o nazwie Expertmode (mi się wyświetlają dwa expertmode wybieram ten niżej expertmode) następnie ok wciskacie VIN/ZCS/FA następnie ZCS/FA f. ECU teraz model taki jaki macie wyskoczą wam w ramce skróty ja wciskam AKMB (akurat przez ten mi się łączy ale można również przez inne z tej listy) teraz back powinniście widzieć już dostępne opcje car&key memory!!!!!! wciskamy kar key memory Od tej pory możemy sobie wszystko ustawić Aby tego dokonać postępujcie tak Read wybieramy to co chcemy mieć aktywne Tagfahrlicht_Ece - światła na stałe, zaznaczacie na niebiesko active następnie TAKEOVER i na końcu BROADCAST Po paru sekundach ok I po wszystkim odłączamy kabelek od auta i sprawdzamy czy działa U mnie tak wszystko kodowałem i działa mam nadzieje że u Was też Tu jest przetłumaczony plik kar cey memory z niemieckiego na angielski Plik pochodzi z bmwecu E39 Car and Key memory programming using NCS Expert in the Edibas package. AUSSENTEMP_WARNUNG_GONG : External Low Temp Warning Gong AUT_SITZVERSTELLUNG : Automatic Seat Adjustment (select when unlocked or when driver door opened) linked to key number AUTO_ZV_DISABLE : disable automatic central locking BC_KL_R : Interior lighting ON when ignition is switched off after driving with headlights on DWA-QUITTIERUNG : Anti Theft System Acknowledgement EINSCHALTMELDUNG_IMMER : Power-up messgage always ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1 : Recognition seat allocation (don't switch this off otherwise the airbag system gets up-set) FH_BEIFAHRERTUER_TIPP_AUF : power window Passenger Door Window Down one touch FH_BEIFAHRERTUER_TIPP_ZU : power window Passenger Door Window Up one touch FH_FAHRERTUER_TIPP_AUF : power window Driver Door Window Down one touch FH_FAHRERTUER_TIPP_ZU : power window Driver Door Window Up one touch FH_TUEREN_HINTEN_TIPP_AUF : doors in rear Window Down one touch FH_TUEREN_HINTEN_TIPP_ZU : doors in rear Window Up one touch Fußraumklappen: Floor flaps (IHKA) HBA_DSC_5_7 : HECKKLAPPE_ENTSICHERN : Rear Trunk opening from remote key HEIMLEUCHTEN : Home Shine (Follow me home lights) INNENLICHT_AN_MEHRFACH_ZV : Interior Light On Several Times central locking KEY_MEMORY_IHK : Key Memory IHK Module (A/C temperature memory from key number) KEY_MEMORY_RADIO : Key Memory Radio (Radio channel / volume from key number) KOMFORTOEFFNUNG : Comfort Opening KOMFORTOEFFNUNG_FB : Comfort Opening remote key KOMFORTSCHLIESSUNG : Comfort Closing KOMFORTSCHLIESSUNG_FB : Comfort Closing remote key LAUTSTAERKE_HINTEN : Volume in the Back NOTSTROMSIRENE : Emergency Power Siren QUIT_OPT_ENTSCH : optical Acknowledge remote un-locking (two flashes) QUIT_OPT_SCHAERF : optical Acknowledge remote locking (one flash) SCHIEBEHEBEDACH_TIPP_AUF : One touch sun-roof open SCHIEBEHEBEDACH_TIPP_ZU : One touch sun-roof close SOFT ON/OFF : Soft dim/undim of the interior lights SPRACHE : Language selection TAGFAHRLICHT_ECE : Daylight Headlights TEMPERATUR_EINHEIT : Temperature Unit (C/F) UMLUFT MEMORY : Circulating Air Flap Memory (remembers if re-circ is on after shutdown) VERBRAUCH D1 : Consumption units VERRIEGELN_AUT_AB_X_KMH : Automatic central locking after X KMH VERRIEGELN_AUT_MACH_2_MIN : Automatic central locking after 2 MIN VERRIEGELUNGSSCHWELLE : locking Device-swells (threshold) (speed of X above) WEG_EINHEIT : Distance unit (distance, miles or km) ZEIT_EINHEIT : Time unit (12H or 24H) ZUENDSCHLUESSEL_WARNUNG : Ignition key Warning, a really anoying option which beeps if you leave the key in the ignition ZV_SELEKTIV : central locking selectively (selective unlocking) Each individual key can also be set to allow selective un-locking and automatic locking after X MPH. E46 ENTSICHERN_CENTERLOCK : Release central locking FUNK_INNENRAUMSCHUTZ : Radio interior space monitoring FUNKTIONTUERSCHLOSS : Function Door Lock FUSSRAUMKLAPPE_SCHLIES_1 : Floor space flap HHS_AUTOMATIK : HHS Mechanism HKL_SPERREN_BEI_ZS : HKL Barriers with ZS IB_BEI_KL.R_AUS IB at KL.R off IB_EIN_SCHLOSS_ENTRIEGELN IB on unlock lock INNENLICHT_AN_MEHRFACH_ZV: Interior lighst on several times NEIGUGSGEBER : tilt sensor STANDRUECKSCHALTUNG : Condition Resetting at standing TAGFAHRLICHT_ECE: Daylight lights UMLUFT_MEMORY: recirculating air flaps memory WISCHERINTERVALL: wiper interval KEY MEMORYS BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 : Ventilation Flap opening Fernbedienung : Remote control FUSSRAUMKLAPPE SCHLIES : Floor air Flaps close GEBL AUT B ZUEND EIN : blower automatic at ignition on GEBLAESEBALKEN AUT MOD : Blower Bar Automatic Mode GEBLAESEKORREKTUR : Blower Correction KLAPPEN OEFFNEN : Flaps Opening KLIMABETR BEI ZUEND EIN : airconditioning at ignition on TAKTEN HIGH LOW ANZEIGE : Clocks High Low Announcement Pozdrawiam
Zasłużeni forumowicze hunter Opublikowano 21 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 21 Stycznia 2009 koledzy a macie może dostęp do jakiejś polskiej wersji lub instrukcji obslugi PL do programu INPA.Jak dziś sie zacząłem bawić to dezaktywowałem abs i trakcje, ale zaraz naprawiłem - ale myśle że z instrukcją po polsku tym programem można zdziałać cuda - np potrzebna mi:Gdzie sprawdzę jakość wtrysków czy mi sie któryś np nie kończy, poza tym dużo parametrów silnka mnie interesuje to dlatego że przełożyłem silnik i chce go sprawdzić po miesięcznej ekplautacji.Np chciałbym zrobić korekte licznika - poprzedni silnik miał ponad 300k ten ma nie całe 200k. Kolego o korekcję licznika to się tu raczej nie pyta !!! Nie to forum !!!Argument że wymieniony został silnik do mnie nie przemawia, jest to część wymienna jak każda inna i nie jest to podstawą do cofania licznika. W samochodzie jest milion innych części które mają przebieg 300kInstrukcji inpy i innych po naszemu nie ma niestety.Musisz czytać forum i zadawać pytania. W inpie sprawdzisz korekcję wtrysków w STATUS Pozdrawiam
sanders20 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 hunter dzięki bardzo!!!zaraz idę sprawdzić - spoko masz rację nie ma co kombinować z korektą, Widzę że jesteś z Włocławka czyli prawie po sąsiedzku :)Jakby co będę pytał :) Bardzo często komp nie chce się połączyć z samochodem - nie wiem czemu :( moze kolejność podłączenia jest ważna? www.wulkanizacja-bydgoszcz.pl
Zasłużeni forumowicze hunter Opublikowano 21 Stycznia 2009 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 21 Stycznia 2009 coś nie łączy kolejność nie jest ważna W inpa musisz wejść w dde i tam będzie funkcja status jak w to wejdziesz to na dole bedzie analog 1 2 itd tam są wszystkie parametry silnika oczywiście silnik musi pracować jak oglądasz statusp.s kiedy trzeba się spotkać ja mam disa coś może się podjagnozuje Pozdrawiam
sanders20 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Super daj mi nr telefonu jak możesz n pw i jak będę w okolicy to podlecepozdr www.wulkanizacja-bydgoszcz.pl
fixxxer1 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Czy jest możliwość w NCS (albo DIS GT1) włączyć taką opcję, żeby podczas parkowania tyłem lusterko przekręcało się i pokazywało tylne koło? Widział ktoś taką opcję w którymś z tych programów? Czy przy takiej opcji trzeba mieć elektrycznie składane lusterka, czy przekręca się tylko wkład?
roney Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Czy jest możliwość w NCS (albo DIS GT1) włączyć taką opcję, żeby podczas parkowania tyłem lusterko przekręcało się i pokazywało tylne koło? Widział ktoś taką opcję w którymś z tych programów? Czy przy takiej opcji trzeba mieć elektrycznie składane lusterka, czy przekręca się tylko wkład? Przekręca się tylko wkład, mam tą opcję ale miałem ją standardowo włączoną i niestety nie wiem gdzie tego szukać. jak suka nie da to pies nie weźmie
fixxxer1 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Prawdopodobnie ta opcja nazywa się Außenspiegelverst (regulacja zewnętrznych lusterek) :?:
adrek88 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Witam proszę o pomoc ponieważ nie wiem jak poradzić sobie z uszkodzeniami w aucie wykrytymi w INPA załączam screen-y. Auto to e34 1993r M50B20 Vanos. Dodam iż auto ma założoną sekwencyjną instalacje gazu Stag 300 z najnowszym oprogramowaniem. %5B640%3A480%5Dhttp%3A//hyy.pl/images/1232537927-analog-values-1.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//hyy.pl/images/1232537985-analog-values-2.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//hyy.pl/images/1232538011-analog-values-3.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//hyy.pl/images/1232538071-ms-40.1.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//hyy.pl/images/1232538106-klima.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//hyy.pl/images/1232538147-zegary.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//hyy.pl/images/1232538176-zke.jpg Może jest jakaś instrukcja z opisami kodów błędów do INPY.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się