Skocz do zawartości

318is coupe -- wydech -- pełny przelot ---------


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pare pytań , jak wiadomo is ma w oryginale barany , i tu pytanie czy wymieniać je na kwasówke -- raczej zdaje mi sie ze nie bo po co , za sada labda tne całość ii drugie pytanie , wyrzucić katalizator i tłumik środkowy , czy jedno z nich , 3 pytanie jaka śr rury myślałem o 50 mm i chce jeżeli dobrze myśle zrobic tak że zamiast kat. wsadzam strumienice i rura 50 cisne az do tłumika końcowego -- oczywiście przelotowego ,, który już mam (magnaflow), piszcie co wiecie jak to u was wyglada pozdr.
Opublikowano
barany to barany, nowe beda blyszczace i tyle... kata mozesz wyciac ale lepiej wspawac tlumik srodkowy przelotowy NIE strumienice ani rure zwykla, chcialbym przypomniec ze miejszajac w ukladzie wydchowym na zasadzie zmniejszanie jego pojemnosci i polozenia tlumikow tracimy tylko na mocy gdyz fale rezonansowe byly wilyczone dokladnie pod taka objetosc i te tlumiki. A wiec jedyna zmiana to albo kompletny nowy uklad np. w http://www.el-tec.pl/ albo wyciecie kata wstawiajac tlumik w jego miejsce i jakis sportowy koncowy ale NIE uniwersalny.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano

Im swobodniejszy przepływ spalin, tym większa moc maksymalna. Oczywiście silnik straci trochę na momencie obrotowym i po jakimś czasię pogorszy Ci się słuch :)

Proponuję oryginalną średnicę rur i dwa przelotowe tłumiki.

Opublikowano
Im swobodniejszy przepływ spalin, tym większa moc maksymalna. Oczywiście silnik straci trochę na momencie obrotowym i po jakimś czasię pogorszy Ci się słuch :)

Proponuję oryginalną średnicę rur i dwa przelotowe tłumiki.

tak... to wes zdejmij caly uklad wydechowy od kolektora i wjedz na hamownie zobaczysz ile mocy zdobedziesz :mad2:

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
ALE PO CO CI TAKI SZAJS TO ze mieszkasz w bytomiu nie musi znaczyc tempy . poczytaj troche o takich wynalazkach i zobacz ze poza gluchota to nic nie przybedzie i jeszcze moga ci dowod zabrac . Kata nie ruszaj bo smrud wydlubie ci oczy i ukreci nos . jak ci zaciagnie do srodka . SKAD TAKI POMYSL !!! KOLEGA CI PODPOWIEDZIAL ?? zaluz orginal od Ado Z i bedziesz zadowolony . potem spotykam takie auta wytaczajace sie z wioseczek glosniejsze niz szybsze . zrub szybkie ale ciche .
Opublikowano
ja kiedys w e30 1.8 m 40 wyciąłem kata i wspawałem rurę.I zgancie co było potem????zupełnie nic poza wyższym poziomem hałasu w srodku wiec teraz w swoim is nic takiego bymnie zrobił
Opublikowano
Im swobodniejszy przepływ spalin, tym większa moc maksymalna. Oczywiście silnik straci trochę na momencie obrotowym i po jakimś czasię pogorszy Ci się słuch :)

Proponuję oryginalną średnicę rur i dwa przelotowe tłumiki.

tak... to wes zdejmij caly uklad wydechowy od kolektora i wjedz na hamownie zobaczysz ile mocy zdobedziesz :mad2:

 

Nie "wesme i nie zdejmne calego" układu wydechowego, bo mi się nie chce, ale wystarczy mi to, że wiem jak wygłądał układ wydechowy w wyscigowym BMW 635CSi gr.A lub rajdowym BMW M3 gr.A by Prodrive.

Rura pod progiem, żadnych tłumików i ponad 130dB :)

Opublikowano
mijasz sie z prawda bo te auta o ktorych piszesz maja inne krzywki inne zawory i naczej ustaw rozrzad . i inne mapy w strownikach .a przy standarcie to robi sie kicha . . Poza tym goscie scigajacy sie maja stopery w uszach i kaski z mikofonami i to ich praca 3 godz max a potem wsiadaja w lexusy(cichutenkie jak szmerek ) mknac z symfonia van behoven jada z pred 60km/h do domu .
Opublikowano
mijasz sie z prawda bo te auta o ktorych piszesz maja inne krzywki inne zawory i naczej ustaw rozrzad . i inne mapy w strownikach .a przy standarcie to robi sie kicha . . Poza tym goscie scigajacy sie maja stopery w uszach i kaski z mikofonami i to ich praca 3 godz max a potem wsiadaja w lexusy(cichutenkie jak szmerek ) mknac z symfonia van behoven jada z pred 60km/h do domu .

 

Akurat wtedy nikt nie słyszał o Lexusie. Nawet kierowcy fabryczni BMW, którzy prywatnie poruszali sie autkami napędzanymi przez BMW Motorsport Power :wink:

No dobrze, to co robi się przy standardzie, jesli zastosuje się wolny wydech? No, nawet nie taki ekstremalny. Powiedzmy, że samochód ma standardowy wydech, (środkowy standardowy przelotowy)oprócz końcowego-przelotowego. Niech to będzie 325i E30, 171 KM przy 5800obr/min., bez katalizatora. Jaka będzie moc max., jeśli wywalimy końcowy 20kg kawał metalu i zastosujemy pełen przelot?

Opublikowano
mialo byc obrazowo , z tym lexusem .WYTRZYMANIE ILUS GODZIN W HUKU JA TEGO SOBIE NIE WYOBRARZAM . ALE JAK KTO CHCE JEGO USZY
Opublikowano

glupoty piszecie...

 

ja wyciagnelem kata... byl suchutki i czysciutki... i teraz auto lepiej zbiera sie od nizszych obrotow...

 

silnik mam 1.6 i jest to odczuwalne...

 

zadnego smordu nie czuc... na pomiarach spalin wychodzi praktycznie to samo jak z katem...

 

moze to przez to ze mam maly silnik... ale nie piszcie jak nie macie pojecia...

 

ja wyciagnelem kata wlozylem strumienice o podobnej wielkosci... i jest naprawde ok...

 

jest tak samo cicho... w przyszlosci wywale strumienice i wloze tlumik... ;)

 

auto nie dusi sie juz teraz... ;)

Opublikowano

Wiecei bez obrazy ale śmieszy mnie jak ktoś o wiedzy na temat aut tzw amatorskiej próbuje poprawiać zespół inżynierów BMW kt.órzy ten wydech projektowali miesiącami a ty ich pobijesz w 1 dzień??? :duh:

 

A barany to dają moc więc po co je ściągać już było o tym że barany dają konkretny przyrost jak zamiast nich wstawisz kwasówę i cały przelot to z 318is ci się zrobi 318i ale twoją bajka twój samochód ja bym mu takiej krzywdy nie zrobił

 

a pełny przelot da jedynie stratę mocy bo wydech jest tak obliczony żeby wysysał spaliny z silnika właśnie poprzez tłumiki itp a ty chcesz mu to zabrać życze powodzenia lekko z 10 KM mniej i nutonów też a potem jeszcze najlepiej końcówka jak od stara kalibrowo i full wypas suczki lecą ?? :lol:

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

Mam is z 92r. kupiłem go bez katalizatora i szczerze mówiąc jak jade stałą prędkością np. 70km/h to czuje niekiedy jakby mi się coś zacinało w silniku. Myśle że to właśnie przez katalizator a raczej jego brak, nie wysysa dobrze spalin. Dlatego szukam kata i wspawujemy go:)

A jeszcze jedna kwestia WITAS dobrze pisze założyć orginał i samochód ma być szybki i cichy.:)

 

 

Nie róbmy chłopaki z tak wspaniałego auta kompletnej wiochy te auta mają dusze. Jest to Mój pierwszy i nie ostatni szwabski sprzęt. Budżetem Moim Włada :dance:

W środku wygląda lepiej niż na zewnątrz, jeździ lepiej niż wygląda w środku. BMW

http://www.motostat.pl/user_images/7193/icon1.png

Opublikowano
10 lat temu meczylismy sie wlasnie z problemem smrodu w autach 1.8 is .po 1/2 roku efekt pracy jest taki A mianowicie : is nie do konca spala a katalizator jest wielkosci jak od 2,5 litra tylko krztalt inny .jak zalorzylismy mniejszy dedykowany do takiego silnika 1.8 to nadal byl smrodek (wystepowal po uchyleniu szybru i pred ok 70do 100 km/h ) a jak zalorzyl od wielkiego saba a potem orginal to w obu przypadkach problem minol . Chociasz na poczatku myslelismy ze to przez nieszczelne uszczelki w klapie . po tych doswiadczeniach nikt z moich znajomych nigdy juz nie wyciol kata (madrosc okupiona zmarnowanym czasem i pieniedzmi ) A MIALA MOC BYC !!! ale to bylo 10 lat temu
Opublikowano
i jest tak - wyciąłem kata , wsadziłem strumienice , tłumik srodkowy został oryginal bo jest przelot , tylni tłumik to magnaflow firma amerykańska, tłumik przelotowy , auto lepiej sie zbiera , lepiej ciągnie od dolnych obrotów , zadnego smrodu w środku nie czuć , spaliny maja inny troszke zapach , ale w oczy nie szczypie i nosa nie wykreca jest ok .
Opublikowano

Nie "wesme i nie zdejmne calego" układu wydechowego, bo mi się nie chce, ale wystarczy mi to, że wiem jak wygłądał układ wydechowy w wyscigowym BMW 635CSi gr.A lub rajdowym BMW M3 gr.A by Prodrive.

Rura pod progiem, żadnych tłumików i ponad 130dB :)

bosze... to ze ty sobie widziales jak wyglada wydech w 645i czy czymkolwiek tam jeszcze to lepiej zachowaj dla siebie. A nie ludziom bedziesz rady dawal posiadajac wiedze na zasadzie ''widzialem jak wyglada wydech w tym a tamtym '' :duh:

Pomysl troche a na pewno natkniesz sie na taka mysl ze ten wydech w tym 645i byl wykonany i obliczony pod te auto... zaden stefan mu nie wspawal tych rurek tam dla jakiegos widzimisi bo wyglada fajnie i jest glosne ;/

Jak bys troche poczytal to bys wiedzial ze w wydechu jest cos takiego jak fala rezonansowa itd.

Polecam lekture ;

http://grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano

To mi się podoba :clap: Taka lektura powinna się pojawiać każdemu, kto ma ochotę na pisanie postów o jakiś modyfikacjach tłumików w podwórkowych garażeriach..

 

Przeczytać - zrozumieć - zapamietać !

 

Brawo Szwedu :cool2: / może choć jeden się nawróci :P

 

Dla napalonych miłośników też jest pomoc przy takich przeróbkach:

 

1) AC Schnitzer 2) Hamann 3) festyn kicz

BMW M3 COUPE i AUDI RS 4

_____________________________

Było E-36 coupe i było by do dziś

gdyby nie ślepi emeryci na drogach.

Jest E-46 ale to już nie to samo ...

Opublikowano

Nie "wesme i nie zdejmne calego" układu wydechowego, bo mi się nie chce, ale wystarczy mi to, że wiem jak wygłądał układ wydechowy w wyscigowym BMW 635CSi gr.A lub rajdowym BMW M3 gr.A by Prodrive.

Rura pod progiem, żadnych tłumików i ponad 130dB :)

bosze... to ze ty sobie widziales jak wyglada wydech w 645i czy czymkolwiek tam jeszcze to lepiej zachowaj dla siebie. A nie ludziom bedziesz rady dawal posiadajac wiedze na zasadzie ''widzialem jak wyglada wydech w tym a tamtym '' :duh:

Pomysl troche a na pewno natkniesz sie na taka mysl ze ten wydech w tym 645i byl wykonany i obliczony pod te auto... zaden stefan mu nie wspawal tych rurek tam dla jakiegos widzimisi bo wyglada fajnie i jest glosne ;/

Jak bys troche poczytal to bys wiedzial ze w wydechu jest cos takiego jak fala rezonansowa itd.

Polecam lekture ;

http://grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm

Czytasz nieuważnie... Gość pisze o modelach z lat 80-tych, a nie najnowszych...

większość BMW (wszystkie do jakich mogę się dogrzebać) - występowały bez katalizatora, który był w tamtych czasach OPCJĄ ZA DOPŁATĄ, w tym bohater tego tematu silnik M42 - na podstawie instrukcji obsługi BMW 3 e30...

Opublikowano

Nie "wesme i nie zdejmne calego" układu wydechowego, bo mi się nie chce, ale wystarczy mi to, że wiem jak wygłądał układ wydechowy w wyscigowym BMW 635CSi gr.A lub rajdowym BMW M3 gr.A by Prodrive.

Rura pod progiem, żadnych tłumików i ponad 130dB :)

bosze... to ze ty sobie widziales jak wyglada wydech w 645i czy czymkolwiek tam jeszcze to lepiej zachowaj dla siebie. A nie ludziom bedziesz rady dawal posiadajac wiedze na zasadzie ''widzialem jak wyglada wydech w tym a tamtym '' :duh:

Pomysl troche a na pewno natkniesz sie na taka mysl ze ten wydech w tym 645i byl wykonany i obliczony pod te auto... zaden stefan mu nie wspawal tych rurek tam dla jakiegos widzimisi bo wyglada fajnie i jest glosne ;/

Jak bys troche poczytal to bys wiedzial ze w wydechu jest cos takiego jak fala rezonansowa itd.

Polecam lekture ;

http://grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm

 

 

Myśle, że to "645i" jest wystarczającym dowodem Twojego dyletanctwa, więc nie muszę komentować pozostałych farmazonów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.