Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem z Krakowa i szukam kogoś kto przerabiał temat i pomógł by mi przy Multi funkcji,oczywiście nie za darmo. Mam już kiere, ewentualnie prosze o zdjęcia na maila [email protected].mój tel. 791363152
  • Odpowiedzi 335
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wielkie dzięki za instrukcję. :)

Wszystko pięknie działa. Trochę zabawy miałem z konektorkami i przełożeniem kabla przez ścianę grodziową, ale jakoś poszło.

Teraz tylko się cieszyć z multifunkcji. Pozdrawiam :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mam takie pytanie : mam kierę z multifunkcją tylko taką zwykłą czteroramienną z przyciskiem I/O na kierownicy (98r przedlift) - chciałbym założyć tzw "serducho" tyle że bez przycisku I/O (też z przedlifta)- da radę to jakoś pożenić?? Kierownica była w aucie z przyciskiem na desce. Z góry dzięki za odpowiedzi.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie, zabieram się do montażu, jakie konektorki są potrzebne? Są jakieś kwadratowe, prostokątne, dla przewodów 0.35-0.5, 0.25-0.5. No po prostu kosmos. Ktoś się pytał w bmw jaki jest Koszt ich? Gdyż mam 5km do serwisu bmw (będę jechał w pon się pytać) albo bym zamówił przez neta, z tym że przez neta jestem w d, a na miejscu to jeszcze jakoś mogę oddać. Ale wróćmy do początku, jakie konektorki są potrzebne?

https://czesci.bmwsklep.pl/b_grafik/B0040474.jpg#158851

Ten pod numerem 1?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Mam e39 z 1997r i mam już kiere z multifunkcją serducho z przyciskiem I/0. Zależy mi tylko na sterowaniu radiem i teraz pytanie jak to mam wszystko wykonać. Gdzieś wcześniej czytałem, że wystarczy podpiąć się pod biały przewód, ale którym przewodem i czy wymagana jest wymiana taśmy bardzo proszę o pomoc. Poniżej zdjęcia taśmy i kostki pod kierownicą

 

http://images77.fotosik.pl/870/a604d2bc2c3689a1med.jpg

 

http://images78.fotosik.pl/870/31ceae2d3247e4e7med.jpg

Opublikowano

Dawno to robilem ale wydaje mi sie ze:

Jezeli miales kierownice bez multifunkcji to musisz jeszcze poprowadzic plus i minus oraz bialy do radia czyli miernik w reke i szukasz po lewej stronie kolumny kierowniczej plusa i ciagniesz do tasmy tak samo z minusem. Oraz robisz przewod od konca tasmy - wyjscie bialego do radia i tam musisz sie podlaczyc do pinu ktory jest opisany jako ibus

Opublikowano
Witam mam pytanie mam e39 z 05/1998 roku i mam wszystko tempomat multifunkcje w szystko zamontowane orginalnie nie dokładane z tym ze był to kiedys automat i niedziała tempomat i z tad moje pytanie przy pedale sprzegła nie mam tego czujnika ani zadnych kabli ani wtyczki i mam pytanie jak załatwie taki czujnik w pedał i kostke to gdzie musze sie wpiac tymi kablami od czujnika sprzegła zeby to zadziałało prosił bym o pomoc z gory dziekuje
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.

Panowie mam pytanie. Czy kierownica od polifta z multi bedzie pasowala do przedlifta z 10/98r bez multi?? Co do samej przekładki mam manual i ogarne tylko pytania czy ilość ząbków itd bedzie taka sama?? W ogóle to troche zwątpiłem bo rozebralem dzis poduszke i okazalo sie ze mam jednonabojowa... a data produkcji BMW to 1998-10-27. Jak to możliwe, że mam podszuke jednonabojowa?? Czyli co tempomatu tez nie ma :mad2: ? Radio Radio BMW Business CD RDS

Fotki:

59f05a12ee44.jpg

508748930b2e.jpg

789c92a1539e.jpg

Pozdrawiam Konrad

Opublikowano

Witam, Panowie prośbę mam o przesłanie mi w PDFie tego tutorialu ze zdjęciami, bo z posta nie mogę otworzyć. Zgóry Dzięki za pomoc.

[email protected]

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam mam problem tego typu: kupilem auto 523i 98r z kierownca 3ramienna tempomat i sterowanie radiem dzialalo idealnie pewnego dnia przestal dzialac tempomat a godz pozniej nie dzialalo juz i sterowanie radiem macie jakies pomysly od czego zaczac? moze sa jakies przekazniki lub bezpiecznik

Dodam ze klakson tez nie dziala:( czyzby jakis problem z masa kiery lub zasilaniem. Podpowiecie ktore to moga byc kabelki bo na kostce pod kierownica tej od tasiemki nie ma zasilania na zadnym styku:(

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Moja BMW to:

E39 2.5 TDS Touring Automat z 2000 r styczeń.

Witam wszystkich, nie wiem czy po tylu latach od wstawienia tego postu ktoś może mi pomóc. Wszystko zrobiłem według opisu i nie było większych problemów, Stanąłem na ostatnim przewodzie, czyli podłączenia do sterownika silnika. W mojej bemie jest całkowicie coś innego. Kostka połączeniowa sterownika to 55 pinów, na forach zachodnich wyczytałem, że trzeba połączyć z pinem 30. Niestety, ale tempomat nie reaguje. Ktoś zadawał już pytanie odnośnie mego problemu, ale na forum nie było odpowiedzi.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, Posiadam w swoim e39 kierownice serducho z multifunkcjami która jest już w słabym stanie. Mam okazje kupić w super stanie taka sama kierownice tylko bez multifunkcji. Stad moje pytanie czy multifunkcje da się bez problemu przełożyć do nowej kierownicy?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

 

Dzisiaj właśnie podłączyłem multifunkcje do E39 przedlift 02/2000,kierownica serducho m-pakiet. Do złącza przy taśmie użyłem złączek z jakiejś wtyczki bmw z drzwi. Przewody przeprowadziłem tak jak idą oryginalne z lewej strony kolumny kierowniczej, za licznikami, na środek w dół za panelem klimatyzacji, za schowkiem do modułu świateł. Tak jak mówi serwisówka. Pin 13 i 36 modułu świateł. Przewód do komputera łatwo przepchnąć wbijając między gumę a wiązkę śrubokręt krzyżykowy i odchylając gumę robi się szpara. Do kompa pin 27/40 i hula. Przewodów potrzeba 2x2.5m + 1x3m.

 

Dzięki za poradnik, też się przydał ale połączyłem go z oryginalną serwisówką.

Opublikowano

Może ktoś opisać jak sprawa wygląda w Polifcie? Tu opisywane są wcześnieje roczniki.

Mam 2002r. z "gołą" kierownicą, a chcę podłączyć multi i tempomat.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Może ktoś opisać jak sprawa wygląda w Polifcie? Tu opisywane są wcześnieje roczniki.

Mam 2002r. z "gołą" kierownicą, a chcę podłączyć multi i tempomat.

 

Czesc, ja dokładałem multifunkcję do polifta 2002 dosłownie miesiąc temu.

Wszystko zgodnie z instrukcją, potrzebne tylko kabelki i konektorki. Jedynie miałem inną wtyczkę od radia niż na zdjęciach i musiałem doczytać skąd wziąć 12V i i-bus. Wpiąłem się w tą główną dużą wtyczkę która idzie do CD.

Tempomat działa super wszystko zgodnie z instrukcją, ale mam 2 problemy:

- nie działa ustawianiem zegarka - przycisk zegarek w radio RDS Business + CD nie reaguje wcale i nie wiem gdzie jest przyczyna. Nie mogę zmienić czasu ani ustawić poprawnie godziny...

- radio ma przy odpaleniu ciemny ekran i samo się wyłącza po 5 minutach. Muszę włączyć je jeszcze raz żeby się włączył wyświetlacz.

 

Miał ktoś taki przypadek? Innych kabli nie ruszałem.

Pyt - który kabel w radio jest odpowiedzialny za zegarek? info idzie z i-busa?

R6 + V4 = :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.