Skocz do zawartości

Jaka barwa ksenonów 6000K czy 8000K???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

 

Jak w temacie. Chce włożyć ksenon do swojej Buni i chciałbym zapytać się jaki kolor ksenonu lepszy 6000K czy 8000K???

 

Prosze o opinie uzytkowników tych Barw ksenonów.

 

Niepiszcie żebym nie wstawiał bo to nie o tym temat.

 

Pozdrawiam!!!

Opublikowano

oryginalnie maja 4300K - poczatkowo swieci na zolto dopiero po czasie jak sie "wypali" swieci na niebiesko - i tak powinno byc

 

8000K - daje bardzo niebieskie swiatlo ale mniej swiatla [wiecej K - mniej lumenow czyli "mniej swiatla"]

 

z dwoch podanych przez ciebie leiej wybrac 6000K

 

co do cen to te oferowane na allegro w okolicach 100 zl za szt. pochodza z zachodnich serwisow gdzie wymieniaja [tak powinno byc] dwie w przypadku przepalenia, a wiec jest to loteria i sa to uzywane mozna trafic bardzo dobrze ale nie ma pewnosci:)

 

pozdrawiam,

darek

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Opublikowano

Mam małe pytanie odnośnie montażu ksenonów w E36...

Czy konieczna jest instalacja spryskiwaczy reflektorów... i siakieś tam stabilizatory do ksenonów .... co w przypadku kontroli drogowej??

Myślałem o prostym zestawie typu HID z Allegro .

Ktoś ma doświadczenia z "władzą" po zamontowaniu takich ksenonów ??

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
Kiedys wylupilem na forum informacje ze w deszczowa pogode 8000K straszliwie beznadziejnie daja swiatlo. Problemy z 6000K tez moga byc, z racji tego ze legalne dopuszczone do ruchu reflektory moga miec barwe do 4200K...
Opublikowano

Wiecej niz 6000 nie ma co wkladac. Tak jak napisal Sendra na mokrej nawierzchni 8000 i wiecej oferuja duzo gorsza widocznosc.

 

Mam małe pytanie odnośnie montażu ksenonów w E36...

Czy konieczna jest instalacja spryskiwaczy reflektorów... i siakieś tam stabilizatory do ksenonów .... co w przypadku kontroli drogowej??

Myślałem o prostym zestawie typu HID z Allegro .

Ktoś ma doświadczenia z "władzą" po zamontowaniu takich ksenonów ??

 

Spryskiwacze reflektorow sa w kazdym aucie, ktore jest seryjnie wyposazone w xenony. Na zapackanym szkle reflektora wiazka swiatla bedzie sie mocno rozpraszac.

Te jakies tam stabilizatory to uklad poziomujacy, ktory ustawia reflektor w roznych polozeniach w zaleznosci od obciazenia pojazdu.

Odpusc sobie zestawy z allegro, bo bedziesz tylko oslepial innych uzytkownikow.

Opublikowano

Jeśli jest to samochód używany to wg naszych przepisów nie potrzebny jest układ samooczyszczający oraz samopoziomujący. Wymagane sa one tylko i wyłacznie w nowych samochodach, które po raz pierwszy zostają dopuszczone do użytkowania i tam dostaja homologacje fabryczną.

Także do E36 nie potrzebujesz spryskiwaczy oraz poziomowania.

 

Inna sprawa, że wkładając ksenon w oryginalne lampy, które fabryka przystosowała do innego typu żarówek tracisz automatycznie holomogacje na poprawne działanie elementu mającego istotny wpływ na bezpieczeństwo.

 

Dlatego, jeśli coś będzie nie tak na przeglądzie lub podczas kontroli to ze względu na zostosowanie innego rodzaju żarówek/żarników niż przewidziała fabryka, a nie ze względu na brak układu poziomowania i oczyszczania.

 

Swiatło powinno miec 4300K.

Opublikowano
Witam!!!

 

Jak w temacie. Chce włożyć ksenon do swojej Buni i chciałbym zapytać się jaki kolor ksenonu lepszy 6000K czy 8000K???

 

Prosze o opinie uzytkowników tych Barw ksenonów.

Zdecydowanie 6000K, chyba ze chcesz ogladac niebieskie krople deszczu i tym podobne "cuda" :wink:

Zamontowalem u siebie 6000K i jest to najlepszy wybor - roznica w porownaniu z dobrymi zarowkami (Blue, Silvervision) kolosalna, a przy tej temparaturze - swietna widocznosc.

Opublikowano

Weź 6000, ja śmigam w E36 na xenonach od ponad 3 lat, mam spryskiwacze zresztą sam montowałem, miałem już 4300K i 8000K z tym że 8000K to nieporozumienie, chyba że jeździsz tylko po mieście dla lansu.

Ja jak pojechałem w trase to z żarnikami 8000K nic nie widziałem jak popadało i nie tylko.

Osobiście jak widze kogoś z żarnikami powyżej 8000 to mnie trafia dość że to wygląda wiejsko to jeszcze z reguły razi jak cholera, nie wspominając o kolesiach w autach z lampami bez soczewek to już dramat po całości.

 

Weź sobie 6000K lub 5000K

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Temat ciekawy, tylko nie wchodźcie w aspekty prawne, bo to jest roztrzasane w innych tematach.

 

Odnośnie temperatury światła, to kolega prosi o doradzenie wyboru między 6000, a 8000K. A co powiecie na temat 4300K? Ma ktoś porównanie praktyczne między 6000, a 4300K oraz między standardowymi dobrymi żarówkami, a palnikami 4300K? Może jakieś zdjęcia (praktycznie na większości aukcji Allegro są te same zdjęcia obrabiane w PhotoShopie lub innym, a nie widziałem prawdziwego zdjęcia porównawczego)?

Kai
Opublikowano
Ma ktoś porównanie praktyczne między 6000, a 4300K oraz między standardowymi dobrymi żarówkami, a palnikami 4300K? Może jakieś zdjęcia (praktycznie na większości aukcji Allegro są te same zdjęcia obrabiane w PhotoShopie lub innym, a nie widziałem prawdziwego zdjęcia porównawczego)?

 

:clap: W końcu ciekawa wypowiedź. Sam bym z chęcią zobaczył o ile 6k jest słabsze, więc podpinam się pod pytanie :worried:

Opublikowano
Wszyscy mówią o spryskiwaczach ale spryskiwacze są skuteczne do póki naniesiony bród nie zaschnie co dość szybko dzieje sie na kloszach reflektorów. Sprawdzałem u kumpla który je posiada i nie widać znaczącej różnicy po ich użyciu.
Opublikowano
Jeśli montujecie HID-y to stosujcie takie, które dają biaŁe światŁo i rzeczywiście poprawiają widoczność.
Opublikowano
Wszyscy mówią o spryskiwaczach ale spryskiwacze są skuteczne do póki naniesiony bród nie zaschnie co dość szybko dzieje sie na kloszach reflektorów. Sprawdzałem u kumpla który je posiada i nie widać znaczącej różnicy po ich użyciu.

 

Moze ma slabe cisnienie ?? u mnie tak wali ze az mgielkai pod przednia szybe dolatuje, i czasem auto jest cale czarne ( przy ostatniej pogodzine to notorycznie sie zdarza ) a reflektory czyste. Wiec cos daje.

 

 

Xenon chyba 4300 najsensowniej, a dla szpanu moze byc 6000 .. 8000 to juz nie wiem po co :|

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

5000k

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img206.imageshack.us/img206/5209/resizeofdsc00672pg8.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img151.imageshack.us/img151/7731/resizeofdsc00673mf1.jpg

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
8000K - daje bardzo niebieskie swiatlo ale mniej swiatla [wiecej K - mniej lumenow czyli "mniej swiatla"]

 

Mylisz się kolego. Temperaturowa barwa światła wyrażona w Kelwinach, nie mówi nic o wartości strumienia świetlnego wyrażonego w Lumenach. Sama informacja o kolorze światła nie wyraża innymi słowy jak mocno będzie świecić lampa. 8000K podchodzi pod kolor niebieski; 6000K to biel, a 4800K podchodzi pod kolor żółty.

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
wg mnie ani 6000 ani 8000- tylko 4300K!! no chyba ze zalezy Ci na efekcie wizualnym to zakladaj te niebieskie... przy 4300 paly sie tez mniej beda czepiac o ile w ogole. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.