Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak dla pewnosci w Inpie wchodze w zakladke silnik i wciskamSHIFT + F6 i pierwsza opcja synchronizacji? Dzieki za pomoc.

Kolega z inpa ma problem. A czy da sie to zrobic bmw scanerem?

  • Odpowiedzi 558
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ODŚWIEŻAM bo mój post został zasypany .....

Witam - przeczytałem cały wątek i chyba mam kliniczny przypadek !!! założyłem kiere z multi zamontowałem weddług opisu , działa sterowanie radiem ,podswietlenie ,przyciski do tel . NIE DZIAŁA TEMPOMAT (nie zapala sie kontrolka zielona na desce) sprawdzałem ; podłączenia prawidłowe (wszystkie) ,podłączyłem INPA (brak błędów ) , sprawdziłem INPA przyciski 100% sprawne (zmiany widoczne przy działaniu w programie ), sprawdziłem również czujniki pod pedałami STOP i SPRZĘGŁA (sprawne) .. Widziałem podobne posty z tym problemem ale NIKT nie udzielił metody na rozwiązanie "usterki" a może wie co nalezy zrobić........

Auto z 2001 roku 320d 136Km . POZDRAWIAM i podziękowanie za fajny instruktaż montażu dla założyciela tematu i konstruktywne pomysły co zrobić by móc cieszyć sie jak inni z MF

Opublikowano

Witam,

Dzisiaj elektronik podłaczył tester. Komunikacja ze wszystkimi modułami poza silnikiem i radiem. Bład komunikacji CAN. Co z tym dalej robic? Bez połączenia z DDE nie można zrobic synchronizacji. Spaliłem w sterowniku, ewentualnie skasowalwm ecu? Jakies sugestie.

Dzieki.

Opublikowano

Nie wien jak sprawdzic. Przejsciem na mierniku sie da? Ktore kable z gniazda z którymi przy komputerze i z której kostki?

Każda rada, wskazowka bedzie cenna. Dzieki.

A moze po kolorach, tzn z gniazda do tych przy kompie.

Spalony jeden z bezpieczników przy komputerze oraz przysmażony przekaźnik od pompy. Tema.t ogarnięty. Dziekuje za wszystkie podpowiedzi.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam ponownie --czy ktoś wie gdzie jest funkcja aktywacji tempomatu w programie DIS --ewentualnie co gdzie sprawdzić oprócz przycisków bo to sprawdziłem i każdy daje sygnał więc jest sprawny .....
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Multifunkcja założona, troche zabawy bylo przyznam ale efekt wara opada :) najwiecej czasu zeszlo jak niektorzy koledzy pisali z dopasowaniem pinow do wtyczek ale zastosowalem inna metode, mam nadzieje ze wytrzymalsza ;) jeszcze raz dzieki za pomoc koledzy, sterowanie dziala, tempomat dziala (pin 37 jeszcze raz dla jasnosci dla e46 2.0d 150KM!) takze miodzio!
Opublikowano
Witam, zastanawiam sie nad założeniem MF [e46 320d 2000r sedan] po założeniu manetki i aktywowaniu komputera wszystko działa, lecz proszę o dokładny schemat podłączenia kierownicy [ pinów] aby wszystko działało, trochę się obawiam w ingerencje komputera pokładowego i dokładania dodatkowych kabli. Boję się że mogę coś spalić.. jeżeli ktoś ma schematy albo jest w stanie stwierdzić ze schemat z 1 strony tematu pasuje do 320d byłbym wdzięczny,
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jestem w stanie stwierdzić, że schemat z pierwszej strony pasuje do 320d 136KM.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Informacyjnie dla ewentualnych zastanawiających się czy N42 ma tempomat.

Dzisiaj zamontowałem czteroramienną kierownicę z multifunkcją (wymieniałem komplet, z poduszką) w N42 1.8, 2003 (316i) - wszystko działa.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, jestem po montażu multifunkcjii u siebie. Potwierdzam, że opis z pierwszej strony jest właściwy dla silnika m47 2.0d 136km. Moja modyfikacja polegała na wymianie samej zaślepki poduszki czteroramiennej i dołożeniu przycisków. Dla zainteresowanych zaślepka poduszki dwunabojowej pasuje także pod poduszkę jednonabojową, taką poduszkę posiadam u siebie. Do instalacji użyłem specjalnych , idealnie pasujących na piny, konektorów tzw. JR żeński do kupienia na sztuki w sklepach z elektroniką. Pozdrawiam

 

Poniżej linki do zdjęć przed i po, przepraszam za jakość ale zdjęcia robione na szybko telefonem.

http://zapodaj.net/d11b573c00868.jpg.html

http://zapodaj.net/78830619d9f91.jpg.html

A tu link do podglądu jakiego typu konektorów użyłem.

http://zapodaj.net/1f368eb6c00e3.png.html

Opublikowano

Witam. Ja mam bunię E46 318 i z 2003 roku. Silnik 2 litry 4 cyl- N42. Mam zwykłą kierownicą 4 ramienną bez multi. Czy w moim sprzęcie też zadziała dołożona kierownica z multi.?

Czy ewentualnie jest tu ktoś z woj. podlaskiego kto by mi to zamontował?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.