Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

kupilem 750 (zadbana) z gazem 2 generecji na ktorym wogole nie jezdze

mam dylemat czy kompletnie wypiepszyc gaz (cala instalacje) czy nie

ja jej nie uzywam i zamierzam przywrocic autku pelna moc

na pierwszy rzut ida gumy przeplywomierza i wywalenie mikserow, zmiana swiec, wymiana sond lambda

i tu sie zastanawiam czy zmieniac tez przepustnice? jeden przeplywomierz ma przerwana siatke , ale na benyznie chodzi prawidlowo auto (poza porankiem (po nocy) troszke faluja obroty

instalacja gazowa ma modul oxygen simulator, czy to znaczy ze jest podpieta pod sondy czy nie? (na kompie wychodza sondy)

co jeszcze polecacie zrobic?

 

obecny wynik na PB (bez zdietych mikserow) 9 sekund do 100

Opublikowano

obecny wynik na PB (bez zdietych mikserow) 9 sekund do 100

 

Czyli ja swoim 735iA z sekwencją na benzynie bym Cię objechał ;-) A jakbyś Ty przełączył na gaz i ja tez na gaz to chyba też byś został z tyłu ;-).

 

Oczywiście wiem że na niskich masz więcej mocy ale przy deptaniu wychodzi podobnie.

 

To powinno Cię przekonać by usunąć te mixery - sprawdzić, będzie przepaść, potem zmienić ten przepływomierz. Z niesprawną przepływką auto pali więcej... przy takim aucie jak 750i opłaca się go po prostu wymienić jeszcze bardziej niż przy każdym innym, bo oszczędność np. 3 litrów na 100 km szybko zwróci zakup.

 

Jeśli jeździsz jednak więcej i na dłuższych odcinkach i chce Ci się z tym bawić butle bym zostawił i wszedłbym sobie na allegro :)

 

Kup zestaw listw, reduktory, komputer i się baw :)

 

A jak jeździsz naprawdę dużo i nie masz na to czasu to odżałuj te kilka tysięcy na sekwencje u gazownika. Wiadomo że koszty takie jakbyś kupił drugie np. 730i na gazie żeby jeździć w trasy... ale to co masz masz dobre i wiesz co masz.

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Wywal! To moje zdanie ja właśnie jestem w trakcie wywalania ze swojej 750 gazu II gen. Gaz to zło i tyle a szczególnie w v12 :cool2:
Opublikowano
Wywal! To moje zdanie ja właśnie jestem w trakcie wywalania ze swojej 750 gazu II gen. Gaz to zło i tyle a szczególnie w v12 :cool2:

 

jeśli jest fachowo i dobrze założony, to dobrze działa nawet w V12, wiem, bo mam sekwencję o 3 lat i żadnych problemów...

I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
Ciekawe 735IA ma ten sam automat czterobiegowy co 750IA według danych do setki 9,8 i jeszcze sekwencja na to czyli też gaz i objechałbyś 750 które ma 9s do setki ??? Ciekawe mocno ciekawe aż się wierzyć nie chce bo słabszy motor ta sama skrzynia i objedziesz 750??? jakbyś miał nowszy automat 5 biegowy to może ale nie masz
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Ciekawe 735IA ma ten sam automat czterobiegowy co 750IA według danych do setki 9,8 i jeszcze sekwencja na to czyli też gaz i objechałbyś 750 które ma 9s do setki ??? Ciekawe mocno ciekawe aż się wierzyć nie chce bo słabszy motor ta sama skrzynia i objedziesz 750??? jakbyś miał nowszy automat 5 biegowy to może ale nie masz

 

Ja mam ten sam automat ale z krótszymi biegami, wg oficjalnych danych tech. mam 9.1 sekundy. Wg prywatnych pomiarów z 2 kumplami na pokładzie mam jakieś 9,5 na gazie do 100 km/h oraz poniżej 9 na benzynie...

I to na starym filtrze powietrza.

 

Ty masz 1-ke do 90 km/h czy nawet ciut więcej u mnie 70 km/h... niestety mniejszy komfort i nie takie niskie obroty przy wysokich prędkościach (to minus), pewnie tez ciut wyższe spalanie w trasie ale kop większy niż ta stara wersja która ma 1-ke jak 750 :)

 

Poza tym dlatego piszę że mógłbym Cię wyprzedzić ścigając się bo mój silnik jadać na benzynie ma 100% mocy, Twój ma mniej... bo zwężka to jak cegła pod gazem, na jedno wychodzi.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jeżeli poniżej 9 na benzynie to jesteś lepszy od nowego auta z fabryki sprzed kilkunastu lat ciekawe :?

 

A autoamt to nie manula że możesz uzyskać lepszy czas w zależności od zmiany biegu tylko sport i pedał do deski ciekawe bo to by oznaczało że jeździsz jak E-38 735IA M62B35 mojego staruszka a to raczej mało realne bo on ma sporo Nm więcej sporo niżej lepszą skrzynię i silnik który jest nowszy o jakiewś 7-8 lat i mniej przezył i nie ma gazu chciałbym to zobaczyć:)

 

To tak jakbym ja napisał że moje 520 zamiast w 10,6s do setki idzie w 9,5 śmiesze by to było swoją droga mój rekord to 10,83s ale jeżeli masz lepsze auto od nowego z fabryki i jeździ lepiej jak konstruktor przewidział to cud :D

 

A i może do setki byś jechał równo z tą 750 to powyżej cię kiepsko widzę

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

Czyli ja swoim 735iA z sekwencją na benzynie bym Cię objechał ;-) A

 

Kup zestaw listw, reduktory, komputer i się baw :)

 

 

Pozdrawiam

1. Nie masz sekwencji, bo M30 nigdy nie miało sekwencyjnego wtrysku benzyny, zatem nie może mieć sekwencyjnego wtrysku gazu.

2.Niech mu to założy ktoś doświadczony w V12, bo tam potrzeba 2 sterowników.

Opublikowano
Jeżeli poniżej 9 na benzynie to jesteś lepszy od nowego auta z fabryki sprzed kilkunastu lat ciekawe :?

 

A autoamt to nie manula że możesz uzyskać lepszy czas w zależności od zmiany biegu tylko sport i pedał do deski ciekawe bo to by oznaczało że jeździsz jak E-38 735IA M62B35 mojego staruszka a to raczej mało realne bo on ma sporo Nm więcej sporo niżej lepszą skrzynię i silnik który jest nowszy o jakiewś 7-8 lat i mniej przezył i nie ma gazu chciałbym to zobaczyć:)

 

To tak jakbym ja napisał że moje 520 zamiast w 10,6s do setki idzie w 9,5 śmiesze by to było swoją droga mój rekord to 10,83s ale jeżeli masz lepsze auto od nowego z fabryki i jeździ lepiej jak konstruktor przewidział to cud :D

 

A i może do setki byś jechał równo z tą 750 to powyżej cię kiepsko widzę

 

Pomiar jest wg normy. Z innym obciążeniem, poza tym rozumiem że pomiar przyśpieszenia własny to wg licznika... a ten w sprawnym aucie powinien być lepszy niż ten fabryczny.

 

Przyśpieszenie silnie zależy od obciążenia. 100 kg przy moim (czyli ciężki pasażer) to jakieś 0,5 sekundy!! Ciężkie auto a taka różnica!

Ja jestem lekki więc osiągniecie czasu trochę poniżej fabryki która testowała z dwoma pasażerami nie powinno być problemem.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Czyli ja swoim 735iA z sekwencją na benzynie bym Cię objechał ;-) A

 

Kup zestaw listw, reduktory, komputer i się baw :)

 

 

Pozdrawiam

1. Nie masz sekwencji, bo M30 nigdy nie miało sekwencyjnego wtrysku benzyny, zatem nie może mieć sekwencyjnego wtrysku gazu.

2.Niech mu to założy ktoś doświadczony w V12, bo tam potrzeba 2 sterowników.

 

Ad. 1. Sekwencyjny, a dokłądnie pół-sekwencyjny zwany również grupowym.

 

Ad. 2. Dyskusji na ten temat dużo i raczej ludzie mówią że lepiej jeden sterownik ustawiony na silnik R4.

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

pomiar 9 sekund byl jak jechalem z kolega (razem wazymy 180kg)

po swietach jak zmienie gumy przeplywomierza i wywale miksery to zrobie pomiar

 

a co do gazu to ja go i tak uzywac nie bede i miksery wywalam, zastanawiam sie tylko czy usunac butle i cala elektronike gazu

 

a propo przeplywomierza jak by byl uszkodzony to chyba by sie silnik krztusil?

Opublikowano

WYWAL GAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ale mozesz miec problemy z przywroceniem go do normy :( Gazu sie pozbylem, tak mi zniszczyl silnik ze czeka mnie remont :( moglbym ja sprzedac ale z milosci do marki ja bede naprawial,

Pozdro

BMW - to jedyna rzecz dla której warto żyć!!!

Pozdro dla wszystkich posiadaczy BMW bez LPG

Opublikowano
zrobie narazie regulacje zaworow, wymienie lambdy, gumy przeplywomierza, przeplywomierze sprawdze dokladnie, zmienie swiece i filtry powietrza, wywale miksery od gazu i zobacze jak autko bedzie jezdzic
Opublikowano
zrobie narazie regulacje zaworow,

W 750tce luzy zaworów regulowane są chydraulicznie :!:

Co do przepływomierzy to auto nie pojedzie na benzynie jeśli sa uszkodzone obydwa

Zapal auto na benzynie i zostawa na wolnych obrotach

Odłącz na chwile jedną przepływke,,

Jeśli śilnik zgaśnie to znaczy że 2 jest uszkodzona lub zasysa gdzieś lewe powietrze,,

podobnie zrób z 2 w celu sprawdzenia pierwszej

Jeśliprzepływki są dobre to po odłączeniu jednej silnik powinien lekko zafalować na obrotach a potem dalej chodzić normalnie po odłaczeniu uszkodzonej praca silnika się nie zmienia

Pozdrawiam

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Raz miałem S600 z walnietymi oboma przepływkami drutowymi. Silnik pracował idealnie równo jedynie brakowało mu mocy. Przy uszkodzonej jednej przepływce powinien się zachować tak jak kolega pisze.Przepływomierze najlepiej oscyloskopem cyforym się sprawdza, na bardzo wolnej podstawie czasu.
Opublikowano
zrobie narazie regulacje zaworow,

W 750tce luzy zaworów regulowane są chydraulicznie :!:

Co do przepływomierzy to auto nie pojedzie na benzynie jeśli sa uszkodzone obydwa

Zapal auto na benzynie i zostawa na wolnych obrotach

Odłącz na chwile jedną przepływke,,

Jeśli śilnik zgaśnie to znaczy że 2 jest uszkodzona lub zasysa gdzieś lewe powietrze,,

podobnie zrób z 2 w celu sprawdzenia pierwszej

Jeśliprzepływki są dobre to po odłączeniu jednej silnik powinien lekko zafalować na obrotach a potem dalej chodzić normalnie po odłaczeniu uszkodzonej praca silnika się nie zmienia

Pozdrawiam

tu nie mogę się zgodzić ponieważ w M70 jedna strona chyba prawa silnika jest ważniejsza od drugiej i jeśli odłączysz tę ważniejszą przepływkę to silnik zgaśnie mimo tego że druga przepływka będzie OK!!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Raz miałem S600 z walnietymi oboma przepływkami drutowymi. Silnik pracował idealnie równo jedynie brakowało mu mocy. Przy uszkodzonej jednej przepływce powinien się zachować tak jak kolega pisze.Przepływomierze najlepiej oscyloskopem cyforym się sprawdza, na bardzo wolnej podstawie czasu.

 

Kolega miał 328 E46 z walnięta przepływką i tez idealnie równo pracował tylko mocy brak...

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Zapewniam was że silnik M70 nie pracuje z 2-oma walniętymi przepływkami

z jeną walniętą owszem tylko mocy brak

A z dwoma efekt jest taki że zapala namalnie po czym gaśnie po 2 sekundach :lol:

 

Ciekawostką może być to że na gazie II gen chodzi normalnie nawet jak przepływki sa odpięte :roll:

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

Ciekawostką może być to że na gazie II gen chodzi normalnie nawet jak przepływki sa odpięte :roll:

Chodzi noramlnie bo komp auta nie poiera wtedy żadnych danych z przepływomierza, instalcja I/II gen działa jak prymitywny gaźnik, ile silnik zassie tyle dostanie :duh:

Jeżeli poniżej 9 na benzynie to jesteś lepszy od nowego auta z fabryki sprzed kilkunastu lat ciekawe :?

E28 mojego kolegi z silnikiem m20b20 uzyskało na hamownii wynik lepszy od serii, a silnik jest naprawdę stary i ma duuużo przejechane :shock:

http://img209.imageshack.us/my.php?image=dsc00486rn4.jpg

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano

Ciekawostką może być to że na gazie II gen chodzi normalnie nawet jak przepływki sa odpięte :roll:

Chodzi noramlnie bo komp auta nie poiera wtedy żadnych danych z przepływomierza, instalcja I/II gen działa jak prymitywny gaźnik, ile silnik zassie tyle dostanie :duh:

Jeżeli poniżej 9 na benzynie to jesteś lepszy od nowego auta z fabryki sprzed kilkunastu lat ciekawe :?

E28 mojego kolegi z silnikiem m20b20 uzyskało na hamownii wynik lepszy od serii, a silnik jest naprawdę stary i ma duuużo przejechane :shock:

http://img209.imageshack.us/my.php?image=dsc00486rn4.jpg

 

W przypadku aut typu Polonez silnik lepiej pracuje po 40 000 km niż po wyjeździe z fabryki... w przypadku Hondy Civic lepiej jest po 60-80 000 km... a w przypadku BMW, jeśli dobrze traktowane po ilu? Po 200 000 km? Może 200 000 km to dopiero dobre dotarcie :)

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

wywalam kompletnie gaz (bulte, parowniki i instalacje)

m70 jest bardzo wrazliwy na gaz, ale na szczescie jeszcze gaz nie zdzazyl go zniszczyc

zamowilem juz gumy przeplywomierza, filtry powietrza , jutro bede miec nowe swiece, sprawdze tez dokladnie sady i jak beda trafione to kupie nowe

wrazie potrzeby wymienie tez kopulki, palec i przewody zaplonowe ale mam nadzieje ze sama wymiana swiec postawi go na nogi

Opublikowano

witam

no nie zgodze sie z tym ze gaz niszczy silnik

mialem 750 wymienialem silnik bo był truposz

i dalej codzil na gazie i to zwylkym I gen

jak instalacja jest dobra i ma sie dobrego fachowca od gazu to

po kiego przepłacać

a osiagi no coż

jedziesz trasę to taniocha a jak cie ktoś denerwuje zawsze masz opcję benzin

zeby w sekundzie odjechać

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano
witam

no nie zgodze sie z tym ze gaz niszczy silnik

mialem 750 wymienialem silnik bo był truposz

i dalej codzil na gazie i to zwylkym I gen

jak instalacja jest dobra i ma sie dobrego fachowca od gazu to

po kiego przepłacać

a osiagi no coż

jedziesz trasę to taniocha a jak cie ktoś denerwuje zawsze masz opcję benzin

zeby w sekundzie odjechać

Taaa...jasne, rakieta jest :norty:

Kolego masz zwężki w dolocie i z tych 300KM masz może 180KM :!:

Po drugie gaz na I gen. daje raz za bogatą raz za ubogą mieszankę.

I generacja nie nadaję sie do BMW, może do E12 na gaźniku, ale nie do V12 :duh:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano

mam juz gumy przeplywomierza,zmienilem filtry powietrza , widze ze przeplywomierze maja rozerwane siatki ochronne (wiec pewnie do wymiany)

jutro swiece, a po nowym roku sprawdze sondy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.