Skocz do zawartości

W jakich modelach E-39 na pewno jest szpera?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie.Czy w E-39 stosowano jakąś zasadę co do wsadzania szpery ,że zależało to od pojemności silnika ,czy od indywidualnego wyposażenia? I czy po numerze VIN będzie wiadomo ,czy szpera jest?
Opublikowano
w VINie jest zawarta informacja, czy auto wyjechalo z fabryki ze szpera

 

A pod jaka nazwą jest to oznaczone bo w niemieckim orłem nie jestem?

Opublikowano
w VINie jest zawarta informacja, czy auto wyjechalo z fabryki ze szpera

 

A pod jaka nazwą jest to oznaczone bo w niemieckim orłem nie jestem?

 

w wyposazeniu fabrycznym oznaczona jest kodem 209 - Sperrdifferenzial

lub ang. - LIMITED SLIP DIFFERENTIAL, (LSD) kod ten sam

Opublikowano
w VINie jest zawarta informacja, czy auto wyjechalo z fabryki ze szpera

 

A pod jaka nazwą jest to oznaczone bo w niemieckim orłem nie jestem?

 

w wyposazeniu fabrycznym oznaczona jest kodem 209 - Sperrdifferenzial

lub ang. - LIMITED SLIP DIFFERENTIAL, (LSD) kod ten sam

 

Dzięki.

Czyli trzeba Vin rozkodowywać.

Opublikowano
chyba na obudowie dyfra powinno być oznaczenie

 

... gdyz czasami auto z biegiem czasu "gubi" wyposazenie fabryczne :wink:

lepiej sprawdzic na podnosniku :cool2:

Opublikowano
w VINie jest zawarta informacja, czy auto wyjechalo z fabryki ze szpera

 

A pod jaka nazwą jest to oznaczone bo w niemieckim orłem nie jestem?

 

w wyposazeniu fabrycznym oznaczona jest kodem 209 - Sperrdifferenzial

lub ang. - LIMITED SLIP DIFFERENTIAL, (LSD) kod ten sam

 

Hmmm... LSD.... Czyżby nasi tu byli :norty: ???

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
A ja mam pytanie co to jest ta szpera?

 

Proszę :modlitwa: :duh: :twisted2: :twisted2: :twisted2:

Uzyj szukaj :reading2:

Opublikowano
Witam!

 

W E39(nie M) nie było możliwości zamówienia szpery w oryginale. Jedynie tuning.

 

Pozdro!

 

A w tuningu to od jakich aut wsadzali?

Opublikowano
A w tuningu to od jakich aut wsadzali?

Można wsadzić tą od M, ale wiąże się to z dodatkowymi przeróbkami półosi i wału. Spowoduje to również zmianę przełożeń, co może być problemem jeśli silnik nie jest zbyt mocny. Wiem że goście na bimmerforums.com montowali sobie te szpery od M do swoich 540i.

 

Są też firmy tunerskie, które oferują szpery do e39 (np. Quaife), ale nie są to tanie sprawy... kwoty rzędu 3-4 tys. USD, nie licząc robocizny.

 

Pozdr.

Opublikowano
Może odezwie się ktoś kto już to przekładał ? Jakie są koszta i jak sie ma współpraca z seryjna skrzynią biegów przy przełożeniu calego mostu od M5? Na co trzeba zwrócić uwagę przy tej przeróbce?
Przyjemność nie jest prostą linią

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.