Skocz do zawartości

320d - 187ps, 408Nm... co dalej?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jak w opisie. Zrobiłem program w Mastersie. Wyszlo 187ps i 408Nm. Co mozna wiecej zrobic w miarę rozsadku oczywiscie...? Czekam na pomysly. Pozdrawiam
Opublikowano
Witam, jak w opisie. Zrobiłem program w Mastersie. Wyszlo 187ps i 408Nm. Co mozna wiecej zrobic w miarę rozsadku oczywiscie...? Czekam na pomysly. Pozdrawiam

 

dobrze jezdzic i modlic sie zeby sie silnik nie rozwalil...

Opublikowano
Dalej juz nic chyba ze modyfikacje badzo drogie ale tak jak napisalem wczesniej koszt przyrostow niewspulmierny do kasy . lepiej zmienic na wiekrzy motor bo z tego nic wiecej nie wycisniesz ./ Jestes na granicy wielkiego bum . Parametry osceluja na zmiane Chebli z 3,0 d i sprzegla od 30d . bo twoje seryjne chyba dlugo nie porzyje . reszta wyda .
Opublikowano
FMIC, sportowy wydech, wieksze wtryski, wieksza pompa, wieksze turbo... na pewno specjalisci cos jeszcze wymysla. Tylko czy jest sens? Wiecej dlubania = wiecej rzeczy bedzie sie sypac. Jezdzij az Ci sie kark przyzwyczai do przyspieszen, a pozniej sprzedaj i kup cos z wiekszym silnikiem :)
I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Opublikowano
Nie wiem jak Wy Panowie ale ja spotkałem się z opiniami ze sterownik EDC16 bedacy w BMW jest ciężki do programowania i bywają z nim niemałe problemy. Zamysł chipa u mnie pojawił sie rownież, ale zrezygnowałem po rozmowie z konkretnym gościem od programowania... EDC15 nie stwarza i nie stwarzał takich problemów jak EDC16... Takie moje zdanie. Pozatym jak w BMW przyjdzie coś naprawic z winy wgranego programu/chipa np. turbo, wtryskiwacze, pompa wtryskowa itp. to koszta są OGROMNE w porównaniu do grupy VW...
Car Detailing - zrób to z Nami :-)
Opublikowano

Startowal z 150ps.

 

System paliwowy w M47N jest z tego co slyszalem wydajny, auto ma seryjny spory FMIC (przedni intercooler), wydech raczej nie jest waskim gardlem .

 

Droga do przebicia 200KM jest zmiana turbiny, nie wiem jaka podpasuje ale raczej jak ma nie byc za wiele problemow to jakas z diesla BMW takze (czyli jak kolega powyzej pisal albo z E90 320d albo pewnie z 330d E46) .

 

Nie wiem czy w M47N jest EDC16 czy tak jak w M47 EDC15, ale oba systemy obecnie juz nie sprawiaja zadnego problemu do programowania, ida "po kabelku", a wgranie nowego softu zajmuje ok. 5 minut :8) .

 

pozdrawiam

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Hehe, hamulce juz dawno poprawione... Załozone nowe Zimmermann nawiercane plus klocki ferodo. Pomimo zlych opini jakie slyszalem o tarczach zimmermana nawiercanych, szczerze je polecam. Zrobiłem na nich juz 15000km i jak narazie wszytsko super. Zadnego bicia, hamulec nie traci wlasciwosci nawet jak humuje z 200km/h. Troche mnie straszycie ta wymiana sprzegla itd... Mam nadzieje, ze tak zle nie bedzie. A mocy zawsze brakuje;) W przyszłym roku napewno zamiana na 335d lub 330d w e90. Chciałbym sie przejechac 335d, bo one wychodza tylko w autoamcie, a jakos nie lubie tego typu skrzyni. A co do braku mocy, to jest to chyba choroba...zawsze jest malo. Tym bardziej, ze wakacje spedzam na Suzuki, w ktorym mam 217ps...przy jej wadze 165kg;)- musicie mnie zrozumiec...Apropos mojego 320d - jesli jest chętny to mogę sprzedać. Pozdrawiam
Opublikowano
Witam, jak w opisie. Zrobiłem program w Mastersie. Wyszlo 187ps i 408Nm. Co mozna wiecej zrobic w miarę rozsadku oczywiscie...? Czekam na pomysly. Pozdrawiam

Sprzedać i kupić conajmniej 330d , mi również po niecałym roku od wyjazdu po moodzie u Master'sa brakuje już mocy - wiosną pewnie jakąś zmianę zrobię

Opublikowano

Szczerze mowiac nie rozumiem ludzi, ktorzy probuja zrobic z diesla odrzutowiec. Jak to mawial wieszcz Mickiewicz: "nie nauczysz gowna latac". Chcesz jezdzic oszczednie - kup diesla. Chcesz jezdzic oszczednie i w miare szybko - kup diesla i zrob program. Chcesz jezdzic naprawde szybko - kup mocna benzyne. Seryjnie produkowane diesle nie nadaja sie do scigania. Pewnie dlatego w Ferrari, Lamborghini czy Porsche montuja tylko benzyne :cool2:

 

Pzdr

Mex

I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Opublikowano
Szczerze mowiac nie rozumiem ludzi, ktorzy probuja zrobic z diesla odrzutowiec. Jak to mawial wieszcz Mickiewicz: "nie nauczysz [bAD] latac". Chcesz jezdzic oszczednie - kup diesla. Chcesz jezdzic oszczednie i w miare szybko - kup diesla i zrob program. Chcesz jezdzic naprawde szybko - kup mocna benzyne. Seryjnie produkowane diesle nie nadaja sie do scigania. Pewnie dlatego w Ferrari, Lamborghini czy Porsche montuja tylko benzyne :cool2:

 

Pzdr

Mex

 

oczywiście że wolał bym benzyne minimum R6 / bmw / lub V6 nawet najlepiej na turbinie ale jestem skazany na diesla :twisted2: VAT i dochodowy mam z paliwa w kieszeni a to dużo

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

 

oczywiście że wolał bym benzyne minimum R6 / bmw /

 

Wolnossące R6 3,0l 258KM BMW jakoś nie jedzie w porównaniu do biturbodiesla 286KM.

Do ściagania minumum R6 turbo benzyna lub V8.

 

A wracając do przeprowadzonej modyfikacji. To może warto zainwestować w dodatkowe wskaźniki np temperatury oleju lub temp. spalin. Żeby czegoś nie puścić z dymem w silniku.

Opublikowano

 

oczywiście że wolał bym benzyne minimum R6 / bmw /

 

Wolnossące R6 3,0l 258KM BMW jakoś nie jedzie w porównaniu do biturbodiesla 286KM.

Do ściagania minumum R6 turbo benzyna lub V8.

 

A wracając do przeprowadzonej modyfikacji. To może warto zainwestować w dodatkowe wskaźniki np temperatury oleju lub temp. spalin. Żeby czegoś nie puścić z dymem w silniku.

 

Ja nie piłuję mojej , moc zawsze się przyda a puki co już miałem zmieniać model na E60 ew E90 / jakoś mi się nie podoba / ale

kupiłem 2 letniego Mastera , potrzebny był a polubiłem moją E46

jak żadne inne wcześniej bo po roku już zmieniałem - tu jest inaczej

a pamietam jak w 95 roku miałem pierwsze BMW - to było 325i

a wtedy nie było takiego ruchu aut z niemiec jak teraz - po prostu było to coś :mrgreen: pełna kultura pracy silnika i na 10 lat do tyło jakieś 170km

trudno było ominąć :twisted2:

Opublikowano
Sprzeglo powinno wytrzymac, w 330d jest 500 NM i daje rade, i podejrzewam ze to nie jest maximum

 

500Nm jest ale w E90 330d... Natomiast w E46 w 330d 184 konnej bylo 390Nm w serii,nie pamietam ile bylo w 204 konnej...

 

dusiu jak zmieniasz w przyszlym roku to jest sens inwestowania?:)

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.