Panowie mam podobnie w swojej e46 150 CR tylko jeszcze lepiej bo moja rano na zimnym odpala z dotkniecia ale jak sie nagrzeje to musze czekac ok 3-4h po zgaszeniu zeby zaskoczyła.jak ostygnie to bangla. Na kompie pokazało Bład czujnika listwy wtryskowej..ale cisnienie podczas uruchamiania zadane to 450bar na listwie -moja podczas krecenia rozrusznikiem na cieplo pakazuje cisnienie na listwie 463bary wiec niby pompa pompuje ? Po konsultacjach z człowiekiem znajomym z bmw i innymi fachowcami -nie domowymi majsterklepkami podsumowałem: Jast kilka opcji: 1. czujnik na listwie sie blokuje i puszcza ropke spowrotem CZUJNJIK NR.2 na ponizszym diagramiku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=13_0959&hg=13&fg=15 2.Pompa traci szczelność jak sie rozgrzeje i dopuki nie wystygnie nie zabangla (tu dziwne by było bo pokazuje na listwie 463bary)( 3.wtryski 4.czujnik położenia wału sie nagrzewa i świruje 5.czujnik temp.cieczy- (to juz sprawdzalem) dziś opcja czujnik na listie.... ogolna załamka bo auta uzywam 2 razy dziennie zeby dojechac do pracy puzniej stygnie i puzniej powrot , nie wspominam o tankowaniu,wejsciu do jakiegos sklepu itd.a bunia musi banglac bo jak zgasz to ameno