Skocz do zawartości

Test długodystansowy 520i w BMW Trends


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

w październikowym numerze BMW Trends znajduje się test długodystansowy BMW E34 520i. Przez 3 lata zrobiono nim 75 tys kilometrów i dokładnie opisano jego eksploatację i wszystkie naprawy.

 

Polecam, fajna lektura dla wszystkich obecnych i przyszłych właścicieli "piątki". Ja utwierdziłem się w przekonaniu, że podjąłem dobry wybór kupując ten model z tym silnikiem.

 

Pozdrawiam!

Profesjonalne studio kosmetyki samochodowej

http://www.snblodz.com.pl

Opublikowano

Specjalnie dla tego tekstu kupiłem gazetkę i artykuł potwierdza dokładnie to co, o czym sam przekonałem się podczas eksploatacji E34 - to po prostu świetne auta :roll2:

 

Szkoda tylko, że nie jest napisane pochodzenie części oraz miejsce serwisowania, tak dla porównania kosztów.

Opublikowano
Mogli byście robić skany i wrzucić to na jakiś serwer albo zdjęcia

Baureihe: E34

Fahrzeugtyp: 520i

Motor: M50


SPRZEDANA :(

ale może E46 albo E39 tylko jaka :)

Opublikowano

Nie dysponuję skanerem, a fotografowanie błyszczącego papieru jest dość trudne. Mimo wszystko wrzucam zdjęcia. Mam nadzieję, że jakość pozwoli cokolwiek odczytać.

 

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/1.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/2.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/3.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/4.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/5.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/6.jpg

Profesjonalne studio kosmetyki samochodowej

http://www.snblodz.com.pl

Opublikowano

Polit, wielkie dzięki, przeglądnięcie tych kopii na pewno zachęci mnie do tego, żeby to mieć na papierze.

pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

fajnie ci wyszło

 

 

mam nadzieje ze taki text wpadnie do wielu niedowiarków.

W mojej pracy znajduje takich ludzi co pogardliwie patrząc że jeżdżę czymś starym (rzekomo brzydkim) i w ogóle ja tylko muszę leżeć pod autem co dzień - to moje trzecie BMW i naprawdę nie wierzę aby jakiekolwiek auto typu Renault Clio II czy Megane miało mi dac tyle frajdy z jazdy poczucie luksusy za tak niewiele:)

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
bardzo fajny artykuł zresztą potwierdza fakt ze E34 to ostatnie prawdziwe BMW

 

rikens pozdrowienia z fefk

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Ehh, kocham ten samochód!

Kiedyś, żeby zabezpieczyć się na zawsze, ponawiałem zakup ulubionego modelu rakiety tenisowej – Wilson ProStaff 6.0 Original 85 (zgromadziłem 5 sztuk) – teraz tak będę robił z E34 :D też, żeby wystarczyło mi na zawsze :D

pozdrawiam

P.S.

Myślałem, że to tylko ja jestem od wielu lat zanurzony w niekończącym się zachwycie dla E34....

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Witam jeżdziłem e34 rok temu i wszystko się zgadza co piszą w tym artykule ogólnie jest to piękne auto a oglądając zdjęcia kolegi solaris520 nie jestem w stanie uwierzyć że auto z tego roku jest w takim stanie pełen podziw i szacunek :clap: dla kolegi Pozdrawiam !
Witam wszystkich mołośników BMW !!
Opublikowano

Dzięki pasio1, staram się jak mogę :D

pozdrawiam :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Autko solarisa jest rzeczywiscie niesamowite ! jestem pelen podziwu. Jedyne co mi totalnie nie pasuje to to cos na kierownicy i korbki w drzwiach... Ale drobiazg autko jest piekne.
The Ultimate Driving Machine
Opublikowano

Tak, "to coś" (skórzany pokrowiec) na kierownicy, to jedynie przejściowa sprawa, w oczekiwaniu na profesjonalne nowe obszycie kierownicy skórą (na razie tak jest przyjemniejszy uchwyt), a korbki... no cóż, nie chcę w to ingerować, tak już będzie :)

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Pilot Dzieki (wiedziałem ze wiekie dzieki złapiecie;)) ja swoje e34 mam od miesiaca przyprowadziłem z Berlina (wczesniej inne marki nigdy bmw) teraz juz wiem TYLKO BMW jestem nnnniiieeeesamowicie mile zaskoczony :dance:
Grupa Pościgowa LBN
Opublikowano (edytowane)

wszystko super ale widzieliście tabelę ile wydali na naprawy, wymiany itp podczas testu?? 15 700zł! To przewyższa wartości auta ;)

 

mając take nakłady (wychodzi po 436zł miesięcznie przez 3 lata) to każde auto mozna utrzymać w stanie idealnym... ;)

Edytowane przez Outside
Opublikowano
Nie dysponuję skanerem, a fotografowanie błyszczącego papieru jest dość trudne. Mimo wszystko wrzucam zdjęcia. Mam nadzieję, że jakość pozwoli cokolwiek odczytać.

 

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/1.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/2.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/3.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/4.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/5.jpg

http://www.polit.com.pl/misc/bmw/6.jpg

 

 

Super, już mnie ostatnio naszło na e46, ale po tym artykule to się prędko z e34 nie rozstanę. Jak to mówią lepsze wrogiem dobrego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.