Skocz do zawartości

BMW INTERFEJS SOFT - CKM-EDIABAS-GT1-DIS-SSS i INNE


rOBSOnX

Rekomendowane odpowiedzi

Zanim kolega uruchomi dis , to kodowanie wykona i zapomni za pomocą Ncexpert , z programowanie Wikfp , bez problemu i nie pluje się o światłowód

 

Zgadza się. Kodowanie poszło przez NCS :D. Przydałoby się zaktualizowac sterownic ECU z tym że nie mam dostępu do prostownika 50A bo ponoc jest niezbędny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

z czym ty sie tak męczysz .

wchodzisz w unix i piszesz sobie tak:(po vi spacja )

Vi /etc/ediabas.ini

ustawiasz

-diaghead

następnie

Vi /etc/hosst

ustawiasz

192.168.68.30 gt1ap

192.168.68.1 Dighead

jak chcesz żeby brykał bez emulatora (nie świeca paski)

piszesz se panie kolego tak

Vi /etc/inittab

musisz wyłączyć vm -robisz to przez dopisanie # przed vm

#vm.

jak chcesz wyłączyć misuring to wchodzisz w panel admina

i piszesz

disadm i tu wyłączysz

zamiast diaghead możesz również napisać 192.168.68.1

też działa

obd,ini po zmianach musisz również skopiować i wklej bezpośredni do katalogu Windows ,

jak masz antynapad na kompie to go konfigurujesz lub wyłączasz ,

 

najważniejsze bo bym zapomniał , każda zmianę zapisujemy jak robimy kilka zmian

[ESC] :wq! [Enter]

a na koniec

init 6 enter

i zrobi restart.

proste jak drut .

ta...niby proste,

ale... w ediabas.ini dopisalem te remotehost = diaghead

w hosts dopisalem 192.168.68.1 diaghead

i nie działało...

może dlatego że nie skopiowałem po zmianach plików do katalogu Windows

tak czy siak APItestu mi dalej nie przechodzi ale działa (ciekawe tylko jak długo :) )

 

ale dzięki piwek za cenne rady, nast raz będę próbował jeszcze robić po twojemu :cool2: :)

wwo_j
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim kolega uruchomi dis , to kodowanie wykona i zapomni za pomocą Ncexpert , z programowanie Wikfp , bez problemu i nie pluje się o światłowód

 

Zgadza się. Kodowanie poszło przez NCS :D. Przydałoby się zaktualizowac sterownic ECU z tym że nie mam dostępu do prostownika 50A bo ponoc jest niezbędny...

jakie auto i jaki silnik chcesz aktualizować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta...niby proste,

ale... w ediabas.ini dopisalem te remotehost = diaghead

w hosts dopisalem 192.168.68.1 diaghead

i nie działało...

może dlatego że nie skopiowałem po zmianach plików do katalogu Windows

tak czy siak APItestu mi dalej nie przechodzi ale działa (ciekawe tylko jak długo :) )

 

ale dzięki piwek za cenne rady, nast raz będę próbował jeszcze robić po twojemu :cool2: :)

 

 

Pamiętaj, aby ifhserv.exe był odpalony zanim uruchomisz obraz DIS-a

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim kolega uruchomi dis , to kodowanie wykona i zapomni za pomocą Ncexpert , z programowanie Wikfp , bez problemu i nie pluje się o światłowód

 

Zgadza się. Kodowanie poszło przez NCS :D. Przydałoby się zaktualizowac sterownic ECU z tym że nie mam dostępu do prostownika 50A bo ponoc jest niezbędny...

jakie auto i jaki silnik chcesz aktualizować ?

 

M57d30 193km '02r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Bez przesady do aktualizacji jednego lub dwoch modulow prostownik nie bedzie ci potrzebny, to nie ista....

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mam taki problem.

Muszę zmienić sterownik silnika lub mapę w nim.

Wiadomo , że EWS nie pozwoli od tak sobie na taką zmianę i zastanawiam się czy posiadając działającego disa można taki sterownik odpalić?

Lub czy Da radę zmienić mapę wtrysku?

Problem dotyczy BMW E39 528i M52 na jednym vanosie z 97 roku. Ma jedynie okrągłe złacze.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapę zmienisz tuningowym fejsem np. galletto, mpps lub robiąc aktualizację ecu zwykłym fejsem w Winkfp lub DIS.

Jeśli masz EWS2 to można próbować przerzucić klucze ISN z EWS do nowego DME Pa soft'em lub Tool32.

W przypadku EWS3 będziesz musiał z czytać ISN ze starego ecu i wgrać do nowego DME ale zrobisz tylko na stole przerzucając całą zawartość eeprom.

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dzięki.

To chyba tylko aktualizacja ecu mi zostaje.

Jak to zrobić?

I gdzie znajdę odpowiednią mapę?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Moderatorzy

Dzieki nerwus,

Wersje 57DE mam tutaj. Problem w tym ze niekturych zeczy jak np: air mass system test, lub np: wymuszenie procedury wypalania DPF-u nie chce dzialac na wersjach wyzszych od V44. Conajmniej u mnie tak jest. Mam wersje 51,53,54.... O dziwo dziala to na V44! (air mass system testu jeszcze nie prubowalem, ale postaram sie dzisiaj potestowac.). W wersjach wyzszych niz 44 wypluwa mi blad cos z 800.xxx i test sie konczy...

Inne zeczy dzialaja praktycznie. Wczoraj udalo mi sie nawet zrobic test elektrycznego ciegna od turbiny. Niestety anglik to nie moja dobra strona, wole w jezyku germanskim. Dlatego wlasnie poszukuje V44 germany.

Przeszulkalem caly net i [BAD]. Nawet nie wiem czy istniala taka wersja 44V german ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zmienić profil z "softing" na "fister" z vm "on" lub "off". Czasem trzeba się z tym pobawić :)

 

Dzieki za pomoc,

a gdzie to znajde? Czy w Administracji pod Touch Screen Calibration ???

 

Mozesz troszeczke wyjasnic z tym on i off ??? Kuchnia, nigdy tam nic nie musialem przestawiac gdyz dzialalo to co mialo dzialac, a teraz czlowiek dpatrzyl sie innych funkcji disa i problem.

 

Nie jestem na 100% pewny, czy baza v44 i progman v57 ze soba dzialaja! W sumie baza powinna byc innej czyli wyzszej wersji. No ale tutaj tylko gdybam.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie,

dziala na base V44 i dis 57 German. Ehh, trzeba bylo od razu instalowac Dis V57 a nie meczyc sie z wersja 53,54...

Test zrobiony i wyplul na koncu blad Egr-a. Dzisiaj musze posprawdzac dlaczego.

Ostatnio czyscilem filterek na elektrozawodze od egr i caly egr takze wyczyscilem. Nie rizumiem dlaczego wypluwa bledy.W tescie egr-u bylo widac ze wartosc powietrza spada na przeplywce przy otwieraniu Egra z 60% na 65% i 70%... Moze za wolno? Nie wiem.

Potrafi ktos na ten temat cos powiedziec jak wkleje tutaj wynik testu?

Dzieki wielkie za pomoc. Teraz czlowiek przynajmniej wie gdzie szukac usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Witam,

zastanawiam sie nad kupnem E91 318d 06/2011r i mam pytanie co do GT1. Otoz z tego co widzialem Dziala DIS v57 do rocznika 03/2009.

Co zrobic? Czy istnieje inny soft do rocznika wyzszego jak 03/2009 ???

 

dziekuje

 

Ista d i isss. Na razie nie za free dla wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.