Skocz do zawartości

BMW INTERFEJS SOFT - CKM-EDIABAS-GT1-DIS-SSS i INNE


rOBSOnX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Też tak sadziłem jak był stary bascom

Nowy bascom wcale nie ustępuje innym

Pyzatym wiesz pewnie sam jak ciężko się zmusić do nauki innego programu jak łyknęło się już jakiś :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

To taki "mały" procek i bez C ciężko coś dużego zrobić.

To nie mój przypadek pracuje w takiej branży ze trzeba kilka razy w roku czegoś nowego się uczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie mam ,32k to mi styka inne badziewia na karcie się umieści

Będzie każdy swoje nagrać co mu tam pasuje :mrgreen:

Jak się uda oczywiście , bo coraz mniej zapału jakoś chociaż bydle już reaguje

heheheehehh

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam koledzy

podlacze sie pod temat jesli pozwolicie bo wszedzie jest tylko cos wspomniane no lebkach, ale nic konkretnego na temat icom...

to moje drugie auto z rodziny bmw ale nigdy jeszcze nie mialem sprzetu do diagnozy i programowania

robie to w cytrynach peugeot renault...ale jeszcze nie w bmw

 

czy mozecie mi poradzic przy zakupie sprzetu, znalazlem taka oto oferte od chinczykow ale czy uwazacie ze warto?:

http://www.ebay.co.uk/itm/New-BMW-ICOM- ... 33791a9cfb

 

to jest licytacja, ale obserwuje sprzedawce od jakiegos czasu i ceny w jakich one ida to jest okolo 1600zl przeliczajac z USD...

moje fejsy do francuzow tez sa chinskimi podrobkami i wszystko smiga jak ta lala!

co o tym myslicie czy warto w to zainwestowac?

 

PS. aukcja jest na sprzet BEZ programu

dzieki i pozdrawiam marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę, że twój link nie działa

 

upss

faktycznie link juz nie dziala bo icom zostal juz zlicytowany...

 

http://www.ebay.co.uk/itm/221075146591?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

 

ten jest od tego samego sprzedawcy , kolejna licytacja...

poprzedni icom obstawilem ,ale ktos podbil na 10 dolarow drozej , standardowo :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie mów, że tyle kosztuje podróbka...sam mam ori, zakupiony kiedyś okazyjnie za 200e i sądziłem że TO było dużo... czyli naprawdę okazja była :)

 

:shock: :shock: :shock:

ze co niby ?

Icom oryginalny za 200euro ?

niezly dowcip chyba kradziony przez meneli nie znajacych warosci :)

 

wszystko co ponizej 1000e to sa KLONY od chinoli

bo to dobre klony i dzialaja jak oryginaly ,tyle ze offline

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie mów, że tyle kosztuje podróbka...sam mam ori, zakupiony kiedyś okazyjnie za 200e i sądziłem że TO było dużo... czyli naprawdę okazja była :)

 

:shock: :shock: :shock:

ze co niby ?

Icom oryginalny za 200euro ?

niezly dowcip chyba kradziony przez meneli nie znajacych warosci :)

 

wszystko co ponizej 1000e to sa KLONY od chinoli

bo to dobre klony i dzialaja jak oryginaly ,tyle ze offline

 

To sie zgadza 200 euro za orginal :duh:

 

marcin-cono Ty lub ktos z forumowiczow posiada " icom emulator " ????? bo torrent stanol na 87% i tak juz stoi i stoi :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie mów, że tyle kosztuje podróbka...sam mam ori, zakupiony kiedyś okazyjnie za 200e i sądziłem że TO było dużo... czyli naprawdę okazja była :)

 

:shock: :shock: :shock:

ze co niby ?

Icom oryginalny za 200euro ?

niezly dowcip chyba kradziony przez meneli nie znajacych warosci :)

 

wszystko co ponizej 1000e to sa KLONY od chinoli

bo to dobre klony i dzialaja jak oryginaly ,tyle ze offline

no nie wiem, kupowałem jako ori... załączam foty, sam oceń jak jest, w każdym razie śmiga :)

http://img593.imageshack.us/img593/6629/icom2.jpg

http://img818.imageshack.us/img818/9447/icomna502.jpg

http://img507.imageshack.us/img507/5964/icomt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Mam mały problem, wykonałem lutowanie zgodnie ze schematem ze strony 140 tego wątku:

 

http://img17.imageshack.us/img17/9938/20120816.jpg

 

I instrukcją zawartą co do konfiguracji INPY. Niestety INPA nie wykrywa nadal zapłonu :(

 

Przepraszam za jakość zdjęcia ale jeśli ktoś mógłby pomóc byłbym bardzo wdzięczny.

[bMW... i wszystko jasne]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywal opornik 4k7 do +5V ,niech sam kolektor będzie pod lutowany do FT232 , a rezystor do Inginition powinien być 47K

Aby sprawdzić czy nie uwalony Ft232 po dołącz led przez 1k do + 12V i zobacz czy się zaświeca jak podasz po kluczyku

Masa led do kolektora tranzystora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

dodam od siebie

nie patrz na to ze nie wykrywa zapłonu i silnika

ja sprawdzałem normalnym vagiem poprostu wsadziłem w przejscie na okragłą wtyczke

podłączyłem do laptopa inpe włączyłem oczywiscie nie widziała nic obie kropki białe dałem polaczenie z abs

połączyło

połączenie z komputerem czytanie błędów itp

spokojnie

chciałem go przerobic wg opsu zeby podpiać compacta z 95 roku

ale niestety bebechy mojego wyglądają inaczej

tzn tak :

http://img138.imageshack.us/img138/632/srodekk.jpg

i juz leże bo nie wiem jak zlutować pod taki układ :mad2:

więc nici nie połącze sie z silnikiem na czym mi najbadziej zależało

 

 

w zasadzie odpowiadam sam sobie na problem ale moze sie innym przydać :

 

http://www.bmwforums.info/ecu-diagnostics-tuning/1357-help-required-modding-usb-vag-com-lead-use-dis-sss-3.html

 

plus foto

http://i154.photobucket.com/albums/s243/titaniumpower/2012-05-18173214.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to jest interfejs do Tuningu Galetto , żaden z niego VAG .

Z starszymi autami na linii K pracuje bez problemu z nowszymi bez Can wybiórczo lub wcale

Fakt ze do diagnostyki może nie widzieć ani baterii ani zapłonu jest oczywisty

Z disem jak nie będzie widział nie rozpoznaje auta z automatu , auto trzeba wybierać ręcznie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to jest interfejs do Tuningu Galetto , żaden z niego VAG .

Z starszymi autami na linii K pracuje bez problemu z nowszymi bez Can wybiórczo lub wcale

Fakt ze do diagnostyki może nie widzieć ani baterii ani zapłonu jest oczywisty

Z disem jak nie będzie widział nie rozpoznaje auta z automatu , auto trzeba wybierać ręcznie .

skoro wiesz lepiej odemnie musi tak byc

ja jednak kupiłem za 25zł kabel vag na allegro po otwarciu mam dokładnie te same bebechy

chip w chip klony poprostu i działa

a czy to jest

jakis Galetto wisi mi :))

sprzedawany jako vag łaczył normalnie z moją audi teraz i bmw m43 łączy i tyle mi styka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy gdzie znajde naklejke z moim Dziewiczym GM/SA/VN ( mam nadzieje ze poza DME gdzies jeszcze przykleili ) tak zeby najmniej rozkrecania bylo :8)

I jedno jeszcze MEGA wazne pytanie czy ktos moze mi wytlumaczyc czym sie rozni GM3 LOW od GM3 HIGH ( w praktyce) :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moduł w wersji high, niezależnie jaki, ogarnia wszelkie funkcje dodatkowe, doposażanie czy programowania/kodowania, w zależności od modułu mogą to być np el szybki z tyłu, dodatkowe funkcje - bajery oświetlenia, coming leaving home, itp

Czyli generalnie jest duza szansa ze pokaze sie key memory nie jak w wersji low tylko car memory ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w e39 moduł gm3 high obsługuje servotronic, hydraulike klapy bagażnika a gm3 low nie. Natomiast Car memory obsługuje i jeden i drugi podobnie key memory
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w e39 moduł gm3 high obsługuje servotronic, hydraulike klapy bagażnika a gm3 low nie. Natomiast Car memory obsługuje i jeden i drugi podobnie key memory

M-ka Moj kolego Twoje posty nie raz mi pomogly ale wtym przypadku nie zgodze sie z Toba mam low i oblsuguje servotronic ...

Generalnie chodzi mi o to ze zmienilem swoje kluczyki przedliftowe na typ "diamentowy" wszystko pieknie zgrane z ews itd ale niestety

nie chca sie w zaden sposob przypisac do siedzen ( tak aby kazdy z kluczykow pamietal ustawienia) ostatnia rzecz jaka mi przychodzi na mysl to zmiana GM (sugestia dealera z BMW )poniewaz tak sobie mysle ze po liftowy GM dokladnie po 9/99 powinnien zalatwic problem Ale byc moze sie myle? Moze cos ominolem ? Przy obecnym GM nie ma funkcji Key memory.. W NCS Expert odnalazlem wartosci :

"AUT_SITZVERSTELLUNG " active/not active - Automatic Seat Adjustment

Ale zmiana na aktywne jak narazie nie przyniosla rezultatu...

Wszelkie sugestie mile widziane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.