Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pytanie kieruję do użytkowników BMW e34...Jaki komfort podróżowania jest w BMW E34?Chodzi mi o miękkość zawieszenia i "ciszę" w kabinie...Pytam bowiem posiadam BMW e36 i tam komfort jest żaden :roll: To chyba dlatego,że mam sportowe zawieszenie i samochód wyczuwa najmniejszą dziurę :duh: Oczywiście trzyma się drogi jak przyklejony,ale ja cenię komfort ponad sport...Prosiłbym także o odpowiedź czy BMW np. 520 można zagazować,a jeżeli tak to jakim gazem?Zwykłym, czy sekwencyjnym?Zadaję te pytania bo zamierzam przesiąść się do bardziej komfortowej limuzynki :lol:
Freude am fahren...
Opublikowano
Pytanie kieruję do użytkowników BMW e34...Jaki komfort podróżowania jest w BMW E34?Chodzi mi o miękkość zawieszenia i "ciszę" w kabinie...Pytam bowiem posiadam BMW e36 i tam komfort jest żaden :roll: To chyba dlatego,że mam sportowe zawieszenie i samochód wyczuwa najmniejszą dziurę :duh: Oczywiście trzyma się drogi jak przyklejony,ale ja cenię komfort ponad sport...Prosiłbym także o odpowiedź czy BMW np. 520 można zagazować,a jeżeli tak to jakim gazem?Zwykłym, czy sekwencyjnym?Zadaję te pytania bo zamierzam przesiąść się do bardziej komfortowej limuzynki :lol:

 

 

2.0?i jeszcze z gazem?przeciez to pali tyle co 2.5 a w porównaniu do 2.5 to 2.0 bardzo cienko wypada.lepiej pomyśl o jakimś V8 a nie o 2.0.komfort jest ok.jezdze duzo z kolegę jego e34

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

No tak...kolejny tekst w stylu: "1.6 pali tyle co 1.8,1.8 pali tyle co 2.0 itd..."

 

Pytałem o komfort jazdy oraz o silnik 2.0...nie zależy mi na osiągach,ale na bezawaryjności,ekonomii (nie chodzi tylko o spalanie,ale także o koszty utrzymania silnika 2.5,którego jest mniej niż 2.0)oraz o komfort.

Jeździłem kiedyś Omegę i tam komfort był naprawdę na wysokim poziomie...szukam więc takiego komfortu...

Freude am fahren...
Opublikowano
no to musisz kupic 7 skoro chcesz miec komfort na wysokim poziomie.a co do ekonomi to nawet niektorzy urzytkownicy 520 powiedza ze paili tyle to dobra 525.

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Witam

Komfort w E34 jest najwyższy. I nawet nie trzeba więcej się rozpisywać na ten temat. W środku jest cisza, towarzyszy jej jedynie pomruk silnika, którego "słyszalność" ustalono chyba świadomie na dokładnie takim (nie za niskim i nie za wysokim) poziomie, żeby można cieszyć się dźwiękiem 6-cio cylindrówki. Zresztą wszystko w E34 nie jest dziełem przypadku, a świadomym, dopracowanym działaniem. We wnętrzu dobrze utrzymanego autka, nie ma elementu, który powodowałby jakikolwiek odgłos trzeszczenia, skrzypienia, itd.

E34 działa hipnotyzująco - kiedyś, gdy w czasie "zamyślenia" zorientowałem się, że od kilku chwil jadę 180/h, moja Ania w tym czasie rozmawiała przez telefon - i nawet nie była świadoma, że jedziemy z prędkością, która w większości innych samochodów nie pozwala już na wygodną rozmowę telefoniczną... (Podejrzewam, że przy 200/h byłoby podobnie, ale tego nie będę sprawdzał)

Zawieszenie E34 (seryjne) też jest optymalne (przynajmniej dla mnie), bo jednocześnie jest odpowiednio miękkie i luksusowe, a nie powoduje odczucia "braku kontaktu" z ziemią - czyli komfort przy imponującej kontroli.

 

Co do LPG, to co ja mogę Ci o tym powiedzieć ???..... A nie będę o tym mówił (wszyscy na forum już znają moją opinię na ten temat)

pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Łukasz... w serii 7 też jest najwyższy, tylko że na jeszcze wyższym poziomie :D

Będę miał porównanie, jak w ramach tworzenia kolekcji kupię E38.

Pozdrawiam :D

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
posiadam E34 i moge powiedzieć ze komfort jazdy jest naprawde spory w środku panuje cisza dobrze sie prowadzi, auto nie jest ani zamiękkie ani za sztywne więc skoro pytanie jest o E34 to powiem ze komfort jest i to spory :) pozdrawiam...
Opublikowano

Przede wszystkim po przesiadce z e36 bedziesz cieszyl sie wieksza przestrzenia w srodku, komfort jazdy tez napewno wypadnie lepiej, zwlaszcza ze mowisz ze masz sportowe zawieszenie...

Co do spalania, moge potwierdzic, ze 2.5 pali tyle samo, bralbym 2.5 na Twoim miejscu. Lub gdy chcesz widze przerabiac na lpg to nawet 540, bo roznicy na gazie znacznej nie ma, przy sekwencji zwlaszcza, tak to moze 2-3 litry. Znajomego 2.8 na sekwencji palila mniej od mojego 2.0 (8 litrow, - 2x mniej... :lol: ) Wiec teraz bralbym wiecej i z sekwencja... i tak tez moge Tobie smialo polecic. Wyzsze sa tylko koszty oc od poj. silnika.

 

Co do LPG, to co ja mogę Ci o tym powiedzieć ???..... A nie będę o tym mówił (wszyscy na forum już znają moją opinię na ten temat)

 

Ja jeszcze nie znam :D

Ale moge sie domyslac :P

Az tak nei lubisz gazu ? ;)

Pozdrawiam
Opublikowano
...

Ja jeszcze nie znam :D

Ale moge sie domyslac :P

Az tak nei lubisz gazu ? ;)

 

Nie lubię, i to bardzo - na szczęście nigdy się nie wpakowałem, w coś takiego, od czego roi się na forum, a oprócz tego kolega (jeszcze ze studiów), który ma E30 z LPG od dwóch lat - ma wystrzały, za niedługo będzie miał wiaderko pomp paliwa, które zatarł, co drugi dzień nie daje rady odjechać rano z parkingu do pracy..... ehh, a do tego ta ohydna butla w bagażniku i dodatkowa plątanina przy silniku...pewnie jakieś dziurawienie autka podczas instalacji. Nie dobrze mi się robi na samą myśl... :worried:

Nie wiem, gdybym jeździł tak, że miałbym spalanie w okolicach 20litrów, to może myślałbym o zmniejszeniu kosztów paliwa, ale w przypadku 7,5-9 l/100 nie widzę powodu. Dla mnie byłby to po prostu kłopot. Zresztą źle mi się kojarzy LPG w BMW (nic nie poradzę na to, takie odczucia nie chcą mi się zmienić).

Pozdrowienia, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano (edytowane)

no to powiem Ci Marek ze albo Twoj kolega ma źle gaz załozony albo ma strasznego złoma ta beemke ja kupielm swoja e32 z gazem (niestety)ale nigdy gaz mi nie szczelił i nigdy nie miałem z nim problemu.sprawa oczywista ze benzyna to benzyna i sprawa jest bez kompromisowa...ale jak ktos ma zdrowy silnik i dobrze gaz założony to nie ma z nim zadnego problemu...jak bym mial 2.0 to tez bym gazu nigdy nie włożył :)

 

j0hnny2007-nie mam pojęcia jak 528i Twojego kolegi pali 8L .ja tez mam na sekwencji i pali mi ok 14L :? powiedz mu ze chyba sie troche pomylił bo tyle to moze spalic benzyny przy spokojniej jeździe-i taka jest npawda :) pozdrawiam

Edytowane przez Łukasz735

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Marek przyslij go do mnie ;)

Łukasz, u mnie byl zalozony od 2002.

Niektorzy nawet w clio 1.2 montuja ;)

 

u mnie gaz w 735 tez był założony w 02'r.i od tamtej pory były tylko zmieniane filtry od gazi i nie było z nia zadnego problemu.do gazu musi byc zdrowy motor

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
MaatOhewetBi oczywiście potwierdzam zdanie kolegów co do komfortu jazdy e34... to jest to :lol: a co do gazu... też jestem na NIE, ale... no niestety nie każdy może pozwolić sobie na jazde na Pb, a już napewno nie ja (hehe dochod msc.= 0,- :mrgreen: )Jedno jest pewne... następne BMW 100% Pb, ale to juz jak będe miał własne $$:wink:
Opublikowano
...Niektorzy nawet w clio 1.2 montuja ;)

 

Ja mam jeszcze ciekawszy przykład - chyba jedyny taki przypadek - mieliśmy ognisko grupy studenckiej (zresztą na działce wspomnianego kolegi z E30 w Mysłowicach) - przyjechał tam chłopak, który miał LPG - uwaga - !!!w 126p!!!, To był sierpień 1999. Jak o tym powiedział, wszyscy pobiegliśmy oglądać to z ciekawością i niedowierzaniem. Całe tylne siedzenie zajęte na stałe przez butlę w drewnianej obudowie... :jawdrop:

 

Jeżeli chodzi o mnie, to oprócz ewentualnych kłopotów z samą instalacją, równie mocno wkurzałyby mnie te "sprawy towarzyszące", o których pisałem ( butla w bagażniku, obca plątanina przy silniku, dziurawienie autka podczas instalacji).

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Jeżeli chodzi o mnie, to oprócz ewentualnych kłopotów z samą instalacją, równie mocno wkurzałyby mnie te "sprawy towarzyszące", o których pisałem ( butla w bagażniku, obca plątanina przy silniku, dziurawienie autka podczas instalacji).

pozdrawiam

 

"Cokolwiek powie..." :twisted2: hehe :wink:

 

mnie cholernie to wkurza, ale narazie musze to przeboleć i z tym żyć... :(

Opublikowano

Komfort jest oki i do tego dobrze czujesz drogew choć to nie seria 7 tam jest o wiele więcej komfortu

 

Bierz M50B25 czyli 525 bo ja mam 520 i z chęcią bymzamienilł na 525

 

Gaz sobie odpuść bo tylko sekwencja inaczej szybko silnik klęknie

 

A 520 pali serio tyle co 525 bo ma trochę kiepski dół i trzeba ją kręcioć

 

Jakby co za dobre pieniądze mam 520 na sprzedaż w E-34 i naprawdę zadbany orygimalany egzemplarz bez tuningu

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
jak bym mial 2.0 to tez bym gazu nigdy nie włożył :)

Wiesz j mam 2,0 i robie dziennie około 300km i raczej gaz mi w 2,0 jest bardzo potrzebny... Ale nie ma to jak diesel 2,5 :))

BMW - (B)undi (M)ogą (W)szystko

____________________________________

http://images28.fotosik.pl/149/a02ba562ebf79f25.png


http://www.bmw-wloclawek.pl

Opublikowano
Moim zdaniem komfort w e34 jest troche dziwny. Czuc najmniejsze nierownosci nawierzchni, ale nic nie tłucze. Duze nierownosci sa odczuwane niewiele mocniej od mniejszych. Przy wiekszych predkosciach komfort jazdy wzrasta, autko jedzie bardziej gładko. Nie odczuwa sie bujania nadwozia, czy tłuczenia jak w innych samochodach. Dlatego nalezy czesto zerkac na predkosciomierz, bo mozna niechciacy wjechac zbyt szybko w teren zabudowany. Zwlaszcza przy automatycznej skrzynce biegow.
Opublikowano

Moje E-34 już leciwe, a silnik słychać minimalnia - dużo bardziej szum powietrza (chyba gdzieś uszczelka w drzwiach do wymiany) i najbardziej to słychać opony:D

Poza tym, bardzo dobrze "czuje się" auto.

Opublikowano
Moim zdaniem komfort w e34 jest troche dziwny. Czuc najmniejsze nierownosci nawierzchni, ale nic nie tłucze. Duze nierownosci sa odczuwane niewiele mocniej od mniejszych. Przy wiekszych predkosciach komfort jazdy wzrasta, autko jedzie bardziej gładko. Nie odczuwa sie bujania nadwozia, czy tłuczenia jak w innych samochodach. Dlatego nalezy czesto zerkac na predkosciomierz, bo mozna niechciacy wjechac zbyt szybko w teren zabudowany. Zwlaszcza przy automatycznej skrzynce biegow.

ojj masz racje :wink: co najmniej 2-3 razy przy kazdej jezdzie przekraczam dozwoloną prędkość :oops: poprostu w tym autq nie mysli sie o tym bo ten samochod płynieee,a nie jedzie :lol: Nigdy w życiu nie zmienie marki... a model hmm marzy mi się e38 :roll:

Opublikowano
Bardzo wazna kwestia jest dobor opon,to ma ogromny wplyw na komfort. Nie chodzi tu nawet o sama twardosc scianek (znam 15 cali na ktorych jezdzi sie jak na co najmniej 17') ale o glosnosc - wielu ludzi nie wyobraza sobie nawet jak mocno rzekomo ciche opony potrafia w istocie wzmacniac dzwieki otoczenia (szum wiatru etc.) przy proporcjonalnie wiekszych predkosciach (interferencja).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.