:duh: :duh: Boże kochany, czy Ty czytasz w ogóle to co (i jak) piszesz?? PS. dopisz jeszcze jaki przebieg *realny* ma ta Twoja "fuul opcja" i kiedy miała ostatni *normalny* serwis, PPS. do "mistrzów kierownic" ;) - tak się składa, że miałem / mam kilka aut, nowszych (od nowości) i starszych (co do których jestem / byłem w 100% pewien przebiegu) i tego typu „prawidłowości” w pewnym przedziale są po prostu bzdurą. Przykłady; kilkuletni Passat z przebiegiem ca. 160 tys. km – kierownica wytarta stosunkowo mocno, większość to krótsze odcinki etc. Taki sam Passat znajomego (ten sam rok, od nowości także), tyle że z przebiegiem >220 tys. zrobionym na autostradach – kierownica jak w poprzednim przy 80 – 100 tys. BMW podobnie – niski (zaznaczam, realny) przebieg, a kierownica rzekomo jak wg. co niektórych „speców” w wozie z przebiegiem ca. 250 tys. W innej z kolei wytarty fotel kierowcy od strony zewnętrznej wraz z uszczelkami (+kierownica)...cholera, to już pewnie z 500 tys.!!! Hmmm, przebieg 100 tys., tyle że właściciel wielki chłop i bardzo dużo wojaży w mieście... Poza tym, myślicie że jakość każdego elementu (w tym elementów skórzanych czy też tzw. "tworzyw miękkich") jest zawsze konsystentna??? Nie ma czegoś takiego jak "jakość absolutna", zwłaszcza w obecnej dobie - polecam przyjrzeć się działaniu wielu "masowych" firm od kuchni... Pozdrawiam,