Skocz do zawartości

bmw520i

Zarejestrowani
  • Postów

    295
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 24v touring 1992r PB+LPG - było
    E34 525 tds touring 1995r - jest
  • Lokalizacja
    Włocławek

Osiągnięcia bmw520i

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. bmw520i

    Regeneracja Turbo???

    A czy możecie polecić jakis warsztata regenerujący Turbiny w Kujawsko-Pomorskim ?? bo jednak Lepiej jest podjechac samemu i zeby przy mnie zregenerował ;)
  2. mozesz zamknąc kogos małego w bagażniku i Ci pwoe czy się świeci, tak na logike ;p
  3. ja Mam M50b20, nie wiem o czym kolego piszesz że Ci pali 20 litrów, ja przy "tyraniu" na benzynie to max mi spali 13 a gazu 15, przy normalnej jezdzie to 11 gazu w miescie a benzyny 9. MIasto ponad 150 000 mieszkańców. Jeżeli miałbym teraz wybierac to stanowsczo m50b25 bo to jeednak 192KM :) a spalanie bardzo małą róznica i koszta częsci są podobne ;)
  4. bmw520i

    Dmuchawa - Wymiana

    Wielkie Dzięki za Odpowiedz i Zdjęcia. W moim przypadku wymiana dmuchawy jest obowiazkowa, gdyż wyrobiłą mi się na łożysku i szumi podczas pracy, smarowałem, ale to nic nie pomogło, wiec tylko wymiana mi pozostała. :cool2:
  5. bmw520i

    Dmuchawa - Wymiana

    Witam, szukałem, ale nie moge znaleść dokładnie jak sie odstać do dmuchawy, aby wymienić ją całkowicie, gdyż moaj dostała luzów na łożyskach i hałasuje. Dzisaij robiłem sposób: 1. odkręcić zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego 2. odkręcić rynienkę kablową 3. odkręcić i zdemontować ściankę pomiędzy komorą silnika a podszybiem - na niej wisiał zbiorniczek wyrównawczy i rynienka kablowa 4. odpiąć plastikową zapinkę na pokrywie silnika dmuchawy 5. odpiąć kilka metalowych klipsów trzymających pokrywkę 6. zdjąć pokrywkę 7. odpiąć przewody od silnika 8. odpiąć metalową obejmę silnika 9. wyjąć silnik Ale o nie daje mi rezultatów, gdyż nie dam rady wyjąć całkowicie Dmuchawy. Martwie sie że Będe musiał rozkręcać cały kokpit :mad2: Najlepiej jakby były jakeis schematy do Wydrukowania co gdzie i jak Odkręcić Proszę o Szybką Pomoc ! :oops:
  6. kiedys cos czytałem ze te przełączniki bywają wadliwe, podjedz na jakisz szrot i umów sie z kolesiem ze jakby to było to to kupisz, a jak nie to oddasz. Jedynie taka opcja przychodzi mi do głowy. powodzenia :cool2:
  7. fajny pomysł, ale gdybys to zamontował nizej na samym kancie drzwi ;) to tak, a takto dziwnie wygląda :P
  8. podczepie sie pod temat. u mnie tez auto pływa podczas jazdy, i sie zastanawiam czy warto jest regenerować wahacze, czy kupic nowe. Jeżeli nowe to jaką firme polecicie, zeby były dobre i tanie ;)
  9. jeżeli spod samochodu, to zobacz Łożysko Oporowe, od skrzyni biegów ja tak bynajmniej miałem. Wymieniaj czym predzej, bo pozniej jak bedziesz zwlekał to cała tarcza i docisk jeszcze do wymiany bedize...
  10. bmw520i

    Witam Błagam Pomużcie :(

    Przede wszystkim zmień Tytuł, a po 2 sprawdz wszystkie węże czy jakis nie ma lewego powietrza. a Jaką masz instalacje gazowa ??
  11. bmw520i

    Nagłe zagrzanie silnika

    Pompe Kupiłem za 130 zł Też z metalowy wirnikiem, a termostat do 71st a poprzedni był do 88st, i teraz temperatura mi sie trzyma z 1mm ponizej połowy ;) Dziękuje wszystkim za pomoc ;) :cool2:
  12. bmw520i

    Nagłe zagrzanie silnika

    Dzieki wielkie :cool2: Czyli nie pozostaje mi nic innego jak kupic nowa z Metalowym wirnikiem ;) Mam nadzieje ze na tym sie skończą moje wymiany :P
  13. bmw520i

    Nagłe zagrzanie silnika

    Dzieki przemek ;) Takiej instrukcji potrzebowałem ;) Teraz mam pytanie: Czy pompa wody od BMW E34 525 tds, podejdzie do 520i 24v ? bo mam okazje okazujnie kupić ponieważ u mnie jednak padał pompa wody i visko(jak narazie)
  14. bmw520i

    Nagłe zagrzanie silnika

    WItam ponownie ;) NIestety nadl mi sie grzeje :( Wymieniłem chłodnice na nowa, odpowietrzyłem układ i wymieniłem visko, ponieważ też było padnięte, teraz jak dodaje gazu, to wieje, wcześniej tego nie było. teraz moje pytanie, jak sprawdzić termostat i pompe bez demontażu, w najgorszym wypadku z demontażem, albo co mogło jeszcze paść i dlaczego sie grzeje nadal. PS. Płynu w Oleju nie ma i Oleju w Płynie także, więc uszczelka nie jest walnięta. Prosze o Pomoc :cry2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.