Skocz do zawartości

O instalacjach gazowych


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 916
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam. Chciałam założyć sobie gaz do BMW. Jednak po doświadczeniach z poprzednim samochodem, kiedy to znajomy znajomego zakładał instalację strasznie się zraziłam. Samochód strzelał, dwa razy musiałam wymieniać obudowę filtra powietrza, do tego często nie działał elektromagnes przy reduktorze i musiałam go pobudzać kabelkiem z akumulatora, bo się zawieszał i generalnie gazu zrobiło mi się dość.

 

Teraz jednak samochód zmieniłam, i zdanie również.

Dlatego chciałam zapytać, czy ktoś wie, gdzie w Warszawie lub okolicach mogłabym ten gaz założyć tak, żeby nie musieć się nim później przejmować, ani jeździć co tydzień z awanturą do autora bo znów coś nie działa.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałam założyć sobie gaz do BMW. Jednak po doświadczeniach z poprzednim samochodem, kiedy to znajomy znajomego zakładał instalację strasznie się zraziłam. Samochód strzelał, dwa razy musiałam wymieniać obudowę filtra powietrza, do tego często nie działał elektromagnes przy reduktorze i musiałam go pobudzać kabelkiem z akumulatora, bo się zawieszał i generalnie gazu zrobiło mi się dość.

 

Teraz jednak samochód zmieniłam, i zdanie również.

Dlatego chciałam zapytać, czy ktoś wie, gdzie w Warszawie lub okolicach mogłabym ten gaz założyć tak, żeby nie musieć się nim później przejmować, ani jeździć co tydzień z awanturą do autora bo znów coś nie działa.

Pozdrawiam

jak załozysz sekwencje nie bedziesz miał takich problemow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bedziesz miał
:lol: :lol:

wlasnie,co do tematu,tez polecam sekwencje i tylko sekwencje,fakt,jest troche drozsza ale posiada same plusy,sam uzywam STAG 300 i jestem zadowoliny a sekwencji raczej Zdzisiek z Pacanowa nie bedzie zakladal bo podejrzewam ze takie Zdziski nie maja pojecia o takich systemach,to nie butla i mieszalnik ze kazdy ja podlaczy tylko troche bardziej skomplikowane urzadzenie :cool2:

"TAKI EGZĘPLARZ TO PRAWDZIWY UNIKAT A STAN POWALA NA KOLANA !!!" :lol:

nie wróż ze szklanej kuli http://emotikona.pl/emotikony/pic/027.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałam założyć sobie gaz do BMW. Jednak po doświadczeniach z poprzednim samochodem, kiedy to znajomy znajomego zakładał instalację strasznie się zraziłam. Samochód strzelał, dwa razy musiałam wymieniać obudowę filtra powietrza, do tego często nie działał elektromagnes przy reduktorze i musiałam go pobudzać kabelkiem z akumulatora, bo się zawieszał i generalnie gazu zrobiło mi się dość.

 

Teraz jednak samochód zmieniłam, i zdanie również.

Dlatego chciałam zapytać, czy ktoś wie, gdzie w Warszawie lub okolicach mogłabym ten gaz założyć tak, żeby nie musieć się nim później przejmować, ani jeździć co tydzień z awanturą do autora bo znów coś nie działa.

Pozdrawiam

 

Witam samice polecam sekwencje na wtryskach magic są to jedne z nowszych wtrysków i można tak wszystko ukryć ze gaziku nie będzie widac sam mam w beci taki i jestem zadowolony a warsztat który ci moge polecic to najbliszy w krakowie na ul.gradowskiego warsztat się nazywa atr gaz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem Magic Jety mozna kupic ze sa oddzielnie a nie polaczone w listwe. Ale trzeba je czesto czyscic. Oczywiscie filtr fazy lotnej to podstawa przy nich. Nie tak jak w popularnych u nas Valdemarach :norty: . Polecal bym dolozyc troche i kupic Matrixy nie sa mocno drogie. Duzo lepiej dawkuja LPG i sa odporniejsze na nasz brudny gaz. Tak tak kiedys sie nie znalem i zalozyli mi zolte valteki masakra nie jazda. Na szybko przelozylem cewki od czerwonych ktore sie tak nie psuja i dluzej trzymaja kalibracje a w BMW sa dlugie czasy wtrysku wiec jest duza roznica. Jak poloze nowy lakier to wejda pod maske matrixy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam Panowie. Co myślicie o takiej konfiguracji.

Układ sterujący: STAG 300-6 plus

Reduktor: KME SILVER

Listwa wtryskowa: MAGIC JET

Wszystko wrzucone do silnika M52/TU. Większość bebechów włożona w wnękę po prawej stronie komory silnika (tam gdzie w R4 znajduje się akumulator). Listwa wtryskowa schowana pod pokrywą silnika nad kolektorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze koledzy sa w temacie to zapytam jaki bylby najlepszym rozwiazanie do mojej 320i M52? no i jaka cena orientacyjnie.

Moje Coupe------------------> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=160279


Potrzebujesz nowych części ? Dobrych znanych marek ?lub tańszych zamienników? pisz na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Osobiście polecam instalację BRC.

Montowałem jakiś rok temu i nie mam żadnych problemów.

Tak jak mówili przedmówcy najważniejszy w tym wszystkim jest monter.

Ja się nie zawiodłem, oddałem do zagazowania już 3 samochody do EGP i śmigają na gazie rewelacyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeryłem cały wątek i chyba mam więcey pytań niż odpowiedzi...

chceż założyć wtrysk do E36 325, i:

1. BRC 4300...4800

2. PRINS ?

3. LANDI RENZO 3800

4. STAG 300 3200...3500 (różne wtryskiwacze).

Zależy mi na bezawaryjności, korzystnie schować wlew we wlewie i wtryskiwacze pod osłonę silnika...

Coś polecacie?

Ewentualanie w 3-mieście i okolicach jakiś dobry gazownik?

(pytałem już w Elpigaz, Ingas-Kokoszki, i kikiu warsztatach)...

mam tyle koni, że mnie nikt nie dogoni...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.

 

Od jakiegoś czasu mam drobny problem z instalacją LPG. Przy aktualnej pogodzie (z rana między 6-10 C) jak autko przełączy się na LPG przez około 5-10 min. czuć gaz w kabinie. Byłem z tym u gazowników, ale oni twierdzą, że jest wszystko OK. Ma ktoś pomysł, co może być przyczyną tego ustrojstwa?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może przyczyna leży w wężykach doprowadzających gaz do wtryskiwaczy. Są one gumowe i pod wpływem zmian temperatury zmieniają swoją objętość, i gdzieś tam może powstawać minimalny wyciek, a że są one obok filtra kabiny to od razu zasysa ten smród do środka. Poza tym masz nową instalację więc wężyki się.. jak by to powiedzieć..układają się i mogła powstać jakaś nieszczelność. Gazownik powinien to sprawdzić i ewentualnie wymienić jakiś wężyk na nowy.

 

Jeszcze ewentualnie zaraz jak się przełączy i zacznie śmierdzieć, to zatrzymać się, nie wyłączać silnika, otworzyć maskę i czujnym nosem poszukać źródła smrodu, obstawiam, że to będzie w okolicach wtryskiwaczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też stawiam na te przewody, ale faktycznie muszę się zatrzymać i sprawdzić skąd czuć najbardziej.

Szczerze mówiąc nie przypuszczałem, że przy nowej instalacji mogą dziać się takie rzeczy tym bardziej, że jestem już po pierwszym przeglądzie i wydaje mi się, że jak im to zgłaszałem to powinni coś ustalić zaczym wbiją przegląd do książki serwisowej. Z drugiej strony to jest to moja druga instalacja sekwencyjna i pierwsza, przy której dzieją się takie „dziwy”. No cóż będę musiał poczekać aż wróci z serwisu przyrząd do pomiaru wycieków gazu i umówić się na spotkanie. Dam znać jak uda im się rozwiązać ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam;

co do problemów to oczywiście, istnieją, ale jak się nie potrafi dobrze wyregulować instalki. dużo zakładów umie założyć instalkę ale już nie umie jej wyregulować.... wiem bo bujałem się kiedyś z innymi autami...

ja instalowałem jakiś czas temu w krakowie i jestem zadowolony, zero problemów, była to sekwencja z kompem stag 4 plus, profesjonalnie, zero druciarstwa. polecił mi kolega z forum 7'emek z silnikiem 3,0 i też jest zadowolony. jakby co ciśnąć ich aby wlew był w klapce w cenie :P firma się nazywa bodajże power-gas.pl i mają naprawdę dobre ceny.

pozdrawiam;

Szybkich samochodów i pięknych kobiet, albo odwrotnie...

http://img169.imageshack.us/img169/8725/k1c6qd.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.