Skocz do zawartości

stuki z tylu ale w czym??


risto

Rekomendowane odpowiedzi

mam czasem taki prblem ze jade samochodem i cos z tylu mi zaczyna stukac proporcjonalnie do szybkosci jaka jade. Najczesciej dzieje sie to jak jade na ktoryms biegu i wciskam gaz. Po puszczeniu nogi z gazu nic nie stuka. Czasem tez taks ie dzieje ale rzadko jak puszcze noge z gazu. Na "luzie" zawsze jest cisza. Jak jade pod gorke to wciskam wiecej gazu to stukanie bardziej slychac. Lecz czasem jak jade to wogole nic sie nie dzieje. I np po tygodniu znowu zaczyna stukac. Mysle ze cos z okolic mostu dochodza te stukania, ale konkretnie co to moze byc?? Chcialem jechac do mechanika ale jak juz jechalem to przestalo mi to stukac wiec raczej by niczego nie zdiagnozowal. A jesli juz ajde i stuka to nie zawsze ktos ma czas zeby wjechac na kanal podnosic samochod i ogladac. Wiec chcialbym najpierw sie doweidziec od was co moze byc przyczyna.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj jechalem i normalnie wszystko chodzilo. PO przejechaniu ok 10 km zaczelo sie stukanie. Sam nie wiem od czego to zalezy. W sobote jak ruszylem to od razu zaczelo stukac a jak przejechalem ok 30km to przestalo wiec dla mnie to bardzo dziwne..

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie też tak puka w lewym tylnym kole na dziurach i leżących policjantach, byłem u mechanika i powiedział że to tuleja.

Podobno nie jest droga ale dużo z tym roboty, a ze mam też inne rzeczy do zrobienia to umówiłem się na poźniej

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Risto

 

TEST NA SPRAWDZENIE WAŁU I JEGO ELEMENTÓW.

 

1. Sprawdz sobie w taki oto sposób. przy ruszaniu z jedynki wrzuć bezpośrednio na wyższ tzn najlepiej na 3 bieg od razu. nie dodawaj za duzo gazu tylko tak aby nie zgasł.. jeżeli usłyszysz jakieś tłuczenie- problem z wałem, przegub, podpora też może być.

2. spróbuj ruszyć z miejsca na 3 bądź 4 biegu, bez przesady z gazowaniem żeby sprzeglą nie jarac..jak ruszy bez stukow i w ogole jak ruszy to git, gdy masz luzy - zgaśnie z podskokiem, jak umiarkowanie dodasz gazu , jak mu wciśniesz to proste ze ruszy..trzeba z wyczuciem. :norty:

 

dla reszty kolegów possiadających luzy w okolicy tylniej belki i kół.

 

Reczny, pierwszy bieg i słuchać, ręczny, wsteczny i tak na przemian na hamulcu przód tył. słychać skrzypienie jakies bądz stuki...elementy,mocowania belki

Edytowane przez bono20002
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam moze to blachostka ale mozna tez sprawdzic mocowanie ostatniego tlumika jak juz jest luzny to potrafi tez stukac na dziurach jak sie jedzie spuszcza noge z gazu ja tak mialem dokrecilem sruby co trzymaja ostatni tlumik i teraz jest wszystko w porzadku nic nie stuka usterka drobna ale uciazliwa zawsze mozna od tego sprawdzic :mrgreen:
Nic wiecej nie trzeba mówic BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Robcik

 

TEST NA SPRAWDZENIE WAŁU I JEGO ELEMENTÓW.

 

1. Sprawdz sobie w taki oto sposób. przy ruszaniu z jedynki wrzuć bezpośrednio na wyższ tzn najlepiej na 3 bieg od razu. nie dodawaj za duzo gazu tylko tak aby nie zgasł.. jeżeli usłyszysz jakieś tłuczenie- problem z wałem, przegub, podpora też może być.

2. spróbuj ruszyć z miejsca na 3 bądź 4 biegu, bez przesady z gazowaniem żeby sprzeglą nie jarac..jak ruszy bez stukow i w ogole jak ruszy to git, gdy masz luzy - zgaśnie z podskokiem, jak umiarkowanie dodasz gazu , jak mu wciśniesz to proste ze ruszy..trzeba z wyczuciem. :norty:

 

dla reszty kolegów possiadających luzy w okolicy tylniej belki i kół.

 

Reczny, pierwszy bieg i słuchać, ręczny, wsteczny i tak na przemian na hamulcu przód tył. słychać skrzypienie jakies bądz stuki...elementy,mocowania belki

 

 

Bono20002 u mnie to pewna sprawa z tymi klockami. Podejrzewałem, że to coś z tylnym zawieszeniem lub most, ale w moim przypadku to na pewno klocki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Robcik

 

TEST NA SPRAWDZENIE WAŁU I JEGO ELEMENTÓW.

 

1. Sprawdz sobie w taki oto sposób. przy ruszaniu z jedynki wrzuć bezpośrednio na wyższ tzn najlepiej na 3 bieg od razu. nie dodawaj za duzo gazu tylko tak aby nie zgasł.. jeżeli usłyszysz jakieś tłuczenie- problem z wałem, przegub, podpora też może być.

2. spróbuj ruszyć z miejsca na 3 bądź 4 biegu, bez przesady z gazowaniem żeby sprzeglą nie jarac..jak ruszy bez stukow i w ogole jak ruszy to git, gdy masz luzy - zgaśnie z podskokiem, jak umiarkowanie dodasz gazu , jak mu wciśniesz to proste ze ruszy..trzeba z wyczuciem. :norty:

 

dla reszty kolegów possiadających luzy w okolicy tylniej belki i kół.

 

Reczny, pierwszy bieg i słuchać, ręczny, wsteczny i tak na przemian na hamulcu przód tył. słychać skrzypienie jakies bądz stuki...elementy,mocowania belki

 

 

Bono20002 u mnie to pewna sprawa z tymi klockami. Podejrzewałem, że to coś z tylnym zawieszeniem lub most, ale w moim przypadku to na pewno klocki.

 

WIELKIE SORRY ZA POMYŁKE ROBCIK POMYLIŁEM NICKI CHODZIŁO MI O RISTO O WŁAŚCICIELA TEMATU

 

:mad2:

 

:modlitwa: POMYŁKA=SORRY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dobra Panowie

 

e36 320i

 

zaczyajac od początku to coś delikatnie zaczeło stukać przy przyspieszaniu (na luzie wszystko ok) najbardziej przy skręcie w lewo więc pomyślałem dyfer albo coś w tamtych okolicach i to było dwa dni temu... postukało i przestało

wczoraj po przejechaniu 70km znowu zaczeło tylko troche bardziej ( te same okoliczności przyspieszanie i skret w lewo czasem jazda na wprost i prędkości rzędu 60-120 więcej nie chciałem jechać) dojechałem i zostawiłem

dziś wsiadam wszystko ok zrobiłem 70 moze 80 km i sie zaczeło z kazdym kilometrem coraz bardziej juz myslałem ze mi koła urwie wiec dojechałem do stacji i wjechałem na podnośnik no i zapaliłem jeden dwa i nic więc zgasiłem i patrze a najgorze że wszystko ok zaczołem ruszać tylnym lewym kołem i coś jakby z bębna albo coś dalej lekko przeskakuje (w prawym kole tego nie było) przy dyfrze i koło wału wszystko ok przynajmniej tak mi się wydaje... Idą dalej zjechałem z podnośnika i jade zrobiłem około 130km i wszystko ok ...

 

nie robiłbym problemu gdybym nie miał 2100km do Polski :cry2:

 

CO TO MOZE BYĆ :mad2:

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie małe pytanie może głupie ale co tam sprawdzałeś czy masz dokręconą oś do piasty lub poruszaj kołem czy niema luzów lub oś na przegubach ma luzy i dlatego puka coś takiego miałem z ośką ale w e30 raz było a raz nie co do śruby to zawsze by było jak by była odkręcona

 

jak żle myśłę to sorki

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robcik zrobiłem test

 

i chyba jakieś jaja będą

 

prędkość około 5-10km wrzucam 2 i powoli puszczam sprżęgło a tu słysze take chryyyy chryyy i deikatne przeskakiwanie

 

jutro postaram się znaleźć w tym kraju jakiegos mechanika z powołaniem ale nie widze tego wszystkiego kolorowo ....

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Drodzy Panowie- jeśli stuka w kole proporcjonalnie do szybkości jazdy nie szukajcie usterek wału czy dyferencjału ani tulei zawieszenia tylko nasmarujcie przegub i będzie wszystko ok. trzeba zdjąć gumową osłonę przegubu i napakować smaru do środka następnie założyć gumę , założyć opaskę i po krzyku, 10 minut roboty i satysfakcja gwarantowana :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.