Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od pewnego czasu zaóważyłem że jak ruszam bardzo ostro to z okolic tylnego mostu dochodzi hałas tak jakby takie basowe "buuuuurrr" czy to normalne??, poza tym most jest cichusieńki żadnych luzów wycieków co to może być. Zaznaczam że mam wybite gumy na belce i troche pukają ale to chyba nie to.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

czy przypadkiem układ wydechowy nie dotyka ci gdzieś nadwozia?

może być podobny objaw do tego co opisujesz

Pomogę kupić auto w Niemczech

+48508498199

+4916098654256

Opublikowano
Raczej nie dotyka bo wszystko jest w oryginale wieszaki są ok, też o tym myślałem bo nie przychodzi mi nic do głowy co by mogło w moście wydawać taki dzwięk, mam lepszy pomysł jak opisać ten dzwięk to jest taki odgłos jak się hamuje w kałuży (nie przed kałużą tylko w) na zablokowanych kołach aż się rezonans niesie po całym samochodzie niektóre opony tak się właśnie zachowują. Wiecie co mam na myśli??

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Ja bym sprawdzil podpore walu napedowego bo taki wlasnie dzwiek jest przy ostrym przyspieszaniu na rozwalonej podporze
...
Opublikowano
ale podpora wału nie przenosi żadnych sił na niej jest tylko podwieszony wał nic poza tym, no chyba że jest zatarte łożysko i się obraca w gumie ale to nie możliwe bo by było słychać cały czas a przede wszystkim spaliła by sie po 100m. Ten dzwięk zdecydowanie pochodzi z tyłu samochodu w tunelu nic nie słychać. Chodzi mi o to czy jest możliwe że jak jest w moście za mało oleju to czy przy b dużym obciążeniu może wydać taki odgłos, poprzednio miałem samchód ze szperą wiskotyczną i właśnie ona wydawała podobny odgłos, czy możliwe jest aby 520 miała szperę??

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Mozliwe ze moze miec szpere bo mogl ktos tam zaladowac:) To akurat mozna latwo sprawdzic. Wystarczy ze dasz buta na piachu i skrecisz i od razu bedzie widac czy ma szpere czy nie. A jesli chodzi o ta podpore to jasne ze tam dzialaja niezle sily na nia ale skoro twierdzisz ze to napewno z mostu to niestety trzeba by zdjac z tylu dekiel z mostu i cos bedzie widac dopiero a tak to mozna sie tylko domyslac. wysieraja sie satelity czesto i bedzie to widac golym okiem
...
Opublikowano
to nie podpora dziś patrzyłem podpory brak jest jedna rura z przodu gumowy przegub z tyłu zwykły krzyżak, a most jest napewno oryginał bo przy tym aucie nikt nie grzebał, co do szpery to zawsze biorą dwa koła więc być może że jest

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

kiokio sorry, ale obejrzyj jeszcze raz 8) no jak moze nie byc podpory(tzw.suki) one tylko nie wystepuja w ciagnikach siodłowych.

pozdro.

e39 3.0D
Opublikowano
kiokio sorry, ale obejrzyj jeszcze raz 8) no jak moze nie byc podpory(tzw.suki) one tylko nie wystepuja w ciagnikach siodłowych.

pozdro.

 

A no nie ma znam się trochę na mechanice więc wiem co widze, poza tym ja się nie pierwszy raz spotykam z brakiem podpory np. Camaro V8, Ford Capri 2.8-3.0, niekture Mercedesy W124 Coupe, no i polska Warszawa :D

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Camaro V8, Ford Capri 2.8-3.0, niektÓre Mercedesy W124 Coupe, no i polska Warszawa wszystkie te auta maja podpory :shock: :shock:

a co niektóre mercedesy nawet dwie.

słabo patrzyłes.

e39 3.0D
Opublikowano
Camaro V8, Ford Capri 2.8-3.0, niektÓre Mercedesy W124 Coupe, no i polska Warszawa wszystkie te auta maja podpory :shock: :shock:

a co niektóre mercedesy nawet dwie.

słabo patrzyłes.

 

akurat miałem te auta i nie było podpór a na Capri to zjadłem zęby więc nie mów mi prosze co Capri ma a czego niema,(odrestaurowałem conajmniej 15 tych wozów) tak jak napisałem wersje silnikowe 2,8 do 3.0 nie miały podpór niektóre wersje 2.6 RS też bez podpory, a w mojej 520 też nie ma podpory acz kolwiek w ETK nie występuje bez, ale fakt jest faktem

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
most ci sie konczy - mialem tak samo - pozniej przy paleniu laczka w prawo cos zaczelo chrobotac a na koncu cos walnelo i juz dalej nie pojechalem :D - (proces ten trwal ok 5 miesiecy) a autka nie oszczedzalem.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
sarna1 to mnie pocieszyłeś, może zmienic olej?, samochód ma 200 tyś (dwa dni temu stukneło :D ) i jeden właściciel (oczywiście dziadek :lol:), autko nie wygląda na katowane, nie bite, most suchy, cichy, tylko przy tym ostrym ruszaniu taki niepokojący dzwięk, ale dziś np zauważyłem że jak jest zimny olej to jest cisza nic nie słychać.Możliwe jest żeby po takim przebiegu most poleciał :?:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Wybite gumy - to jest to.

to samo miałem kiedyś w E 30

przy ruszaniu, przy przełączaniu zbyt szybkim biegów.

wymienili gumy mocujące belki w serwisie i nastała cisza.

Pozdrawiam.

BMW jest jak krówka ciągle trzeba ją paść.

Wtedy jest pełny wypas.

Opublikowano
Wymienie najpierw gumy bo sa wybite z mostem poczekam bo to duży wydatek, poza tym nie wydaje mi się żeby wysiadł po 200 tyś lekkiej jazdy - bo to widać. Dzięki za podpowiedzi

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Wiem że tak wygląda podpora, mam wrażenie że niektóży traktuja mnie jak debila, POPROSTU MOJE BMW NIE MA PODPORY, a to że w ETK nie ma nic o tym wspomniane to nic nie znaczy bo ja osobiście to się nie spotkałem z takim autem co by się wszystko zgadzało z katalogiem, było duzo wersji na różne rynki, poza tym to jest b dobre rozwiązanie bo nie powstają kolejne luzy most jest podwieszony do całej belki więc nie pracuje w pełnym zakresie skoku zawieszenia dlatego ma też łamane półosie

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
A tak powaznie to mielismy podobny problem w 318is. Satelity wżynały się w wałki i był podobny efekt przy ruszaniu ale długo to nie trfało po potem most padł niestety. ale żeby to sprawdzić musisz poprostu rozebrać cały mechanizm różnicowy
...
Opublikowano

Witam,

 

jestem nowy, o czym juz napisałem w innym poście i przeglądam póki co archiwum i martwi mnie jedna sprawa:( Pojawi się jakiś temat, ktoś z czymś ma problem, trwa dyskusja (jest fajnie) i nagle temat umiera. Nie wiadomo co się stało i czy założyciel wątku rozwiązał problem. W związku z czym apeluje:

 

założyliśmy wątek, to go skończmy, czyli opiszmy jak został rozwiązany problem.

 

Pozdrawiam,

Paweł

Opublikowano

Jeśli chodzi o mnie to jak widzać problemu nie rozwiązałem bo bym o tym napisał, poza tym ja jestem dość wymagający więc nawet najmniejszy chałas mnie niepokoii, problemu puki co nie bede rozwiązywał bo po pierwsze nie wiem dokładnie co to jest a po drugie myśle że jeszcze długo pojeździ zanim się rozsypie, taka mam przynajmniej nadzieje.

Ale ogólnie to dobry pomysł z tym kończeniem wątków bo nie każdy pisze w jaki sposób pozbył się problemu.Poza tym temat nie umarł bo jak widać co jakiś czas wraca tak jak i inne tematy

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Kiokio piszesz ze samochod byl uzywany przez dziadka i nie byl katowany wiec czasami to tez nie jest za dobre bo jak sie dowiedzialem od znajomego mechanika poniewaz u mnie tez chyba powoli sie konczy dyfer niestety :( :( ( chociaz bede jeszcze walczyl moze wystarczy dolac olej bo nie sprawdzalem jaki poziom) to Beemka nie lubi za wolnej jazdy tzn nie zeby zaraz pedal w glebie i ile fabryka dala ale jesli ktos ma z 60 na budziku i smiga caly czas na 5 biegu to niestety ale dyferek tego tez za bardzo nie lubi zwlaszcza w BMW. A u mnie niestety tez poprzeni wlasciciel chyba za duzo jezdzil na 5 biegu przy malych predkosciach :( :(

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.