Skocz do zawartości

Mazowieckie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

@maniektyper Napisz do OilExpert bo ostatnio u nich byłem obok Raszyna.

Zawsze kupuje u nich olej nie wiedziałem że mają warsztat.

Jakieś doświadczenia z wizyt u nich ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja dla moderatora jeżeli ma czas i chęć:)

Ciężko jest przeczytać cały dział i wybrać konkretny warsztat. Opinii i propozycji jest bardzo dużo.

 

Może warto byłoby stworzyć ankietę np. na 1 stronie.

Spisać wszystkie serwisy, które zostały wymienione i polecane bądź nie przez użytkowników i stworzyć punktację np. od 1 do 10 ( można stworzyć kilka kategorii np. mechanika, blacharka itp. )

Każdy z forumowiczów mógłby ocenić serwis, w którym był. Zaoszczędzimy dzięki temu wiele czasu.

Reszta oczywiście bez zmian. Opinie i wymiana poglądów jest bardzo ważna.

 

Nie wiem jak to wygląda od strony technicznej ale pewnie coś takiego da się zrobić:) Może serwisy same chciałyby się ogłaszać w ten sposób zgłaszając swoją kandydaturę np. za drobną darowiznę dla forum:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to nadal aktualne to sprawdź sobie jeszcze przy Świerkowej 6 w R-MAX. Jeden z lepszych warsztatów lakierniczych w Warszawie. Naprawiają auta powypadkowe, sprzedają lakiery ale również robią szkolenia dla przyszłych lakierników, sprzedają know-how. Krótko mówiąc znają się na rzeczy.

aktualne. ostatnio byłem w s plus na woli, ale warsztat nie wzbudził mojego zaufania, więc auta tam nie zostawiłem.

r-max przemyślę, tylko cholera strasznie daleko od mojego miejsca zamieszkania.

Ale dzięki za cynk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Trafiłem tutaj ponieważ potrzebuję dobrego fachowca, który będzie w stanie jednoznacznie zdiagnozować problem w moim samochodzie.

Pytałem już tu i tam i póki co nie ma 100% pewności, co jest powodem dziwnej usterki w MINI Cooper S 2010r. 184KM.

Problem polega na tym, że pojawia się komunikat "obniżona moc silnika" i faktycznie samochód jedzie jakby bez mocy.

Problem ten pojawia się prawie zawsze acz komunikat potrafi się sam wyłączyć i wtedy wszystko wraca do normy - jest przyspieszenie i samochód hula. Czasem podczas przyspieszania nawet jak komunikat się wyłączy zdarza się, że silnik między 2000-3000 obrotów przycina się i traci moc tak jakby coś się wyłączało (w trakcie przyspieszania odczuwa się to jako szarpanie samochodem).

Przy odpalaniu samochodu po dłuższym postoju obroty falują i silnik prycha aż do momentu gdy znów coś się przełączy - wyskoczy komunikat o obniżonej mocy, a obroty się stabilizują.

Nie jest to problem uszkodzonej turbiny, została sprawdzona, prawdopodobna przyczyna tych problemów została zdiagnozowana jako przycinająca się pompa wysokiego ciśnienia paliwa, ale tutaj też nie ma pewności a zakup takiej pompy to bardzo duży wydatek stąd moje poszukiwania jakiegoś dobrego warsztatu, który pomógłby mi w diagnostyce problemu i jego zlikwidowaniu.

Mam świadomość, że to jest forum BMW ale to ta sama stajnia dla MINIacza.

Dziękuję za wszelkie sugestie i pomoc.

Pozdrawiam serdecznie.

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klinika BMW w Pruszkowie robi Mini z tego co pamiętam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś polecić warsztat w Warszawie, który ogarnie mi kilka rzeczy w aucie, BME e91 318 beznzyna 2006 rok 129km:

- naprawa zamków drzwi tylnich ( lewa strona nie otwiera się w ogóle, prawa tylko od wewnątrz)

- auto bierze olej, pewnie do wymiany uszczelniacze zaworów.

 

Szukam solidnego warsztatu który ma już doświadczenie w naprawach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

nabyłem dla żony BMW 1 116i 122km 2010/2011 i potrzebuje kogoś, kto spojrzy na auto fachowym doświadczonym okiem zanim żona na dobre zacznie śmigać z dzieciakami, szczególnie, że jest to samochód sprowadzony i dodatkowo BMW jakie mamy w historii.

 

Czy możecie polecić jakiś warsztat na taki przegląd?

 

Oczywiście czytałem poprzednie posty, wiem wiem ASC i Hypertech, ale z tego co czytam to terminy są odległe, dodatkowo mam obawę czy tak mała praca jest w centrum zainteresowania tak poważnych specjalistów.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z jedną z lamp w moim E89

Są to lampy z modułem doświetlającym zakręty, podczas uruchamiania lampy wykonują test (widać jak światło się porusza)

Samochód jedzie na wprost i po kilku sekundach pojawia się błąd awarii świateł doświetlających zakręty (nie ma standardu czasami komunikat pojawia się dopiero po kilku minutach jazdy)

Moduły sterujące zostały od nowa zaprogramowane i niestety efekt jest taki sam

Byłem już w 4 warsztatach które podłączały komputer i wychodził im błąd modułu sterującego (tego który znajduje się na górze w lampie), ale ostatecznie stwierdzili że komunikacja pomiędzy modułem z lampy a głównym modułem sterującym jest. Więc orzekli że problem jest w lampie

Ale nie wydaje mi się że to prawda ponieważ podczas uruchomienia samochodu lampa wykonuje ruch kontrolny i skręca soczewką dopiero po chwili wyświetla komunikat błędu i wówczas soczewka przestaje się poruszać.

Wyjeżdżając z garażu przez chwilę komunikat o błędzie się nie pojawia dopiero po chwili (podczas jazdy na wprost) pojawia się komunikat błędu

Nie chcę kupować drugiej lampy która kosztuje nie mało a okaże się że elektryk który robił wiązkę źle polutował kable

Może ktoś polecić dobrego elektryka - Warszawa i okolice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.multiglas.pl/

Z tego co wiem regenerują i chyba też naprawiają reflektory..

Przedzwoń to się dowiesz albo polecą Ci kogoś kto ogarnia temat

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

To mój pierwszy post na tym forum.

Męcze się z moim E39 520i 170KM Touring 2001 - M54B22

Chodzi o wyciek oleju - strasznie mi dymi - olej kapie na kolektor.

 

Jestem już ogólnie u któregoś z kolei mechanika, ostatniego znalazłem na str dobrymechanik ale nie wiem czy okazał się taki dobry.

Podczas wstępnej rozmowy uprzedziłem go, że uszczelka pokrywy zaworów była już wymieniana ale stwierdził ze to uszczelka - ok w takim razie zrobiłem.

Okazało się po tej naprawie, że jeszcze bardziej dymi. Mechanik powiedział, że w takim razie pęknięta jest pokrywa zaworów.

 

Takie pytanie przy okazji, czy mogę ubiegać się wtedy o zwrot kosztów za taka naprawę? Mam wrażenie ze mechanicy są całkowicie bezkarni i nie odpowiadają za zle podjętą decyzję, a uprzedzałem ze juz wymieniano uszczelkę i co gorsze samochód zaczął jeszcze mocniej dymić... Dostałem jedynie minimalną zniżkę na wymianę pokrywy zaworów. Zamiast 200zł - 150zł.

 

Czy znacie mechanika z Warszaw, który potrafi ocenić rzetelnie, co jest nie tak i naprawi usterkę za przyzwoita cenę? Mam już dość płacenia mechanikom za coś czego nie zrobili, a tym bardziej tym którzy tak jakby jeszcze pogarszają stan samochodu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Szukam dobrych miejsc z używanymi częściami do BMW...znacie jakieś sprawdzone składy, szroty w Mazowieckim gdzie mają głównie BMW?...tylko prosze nie Strażacka bo ich sława już dawno przeminęła i była nadmuchana a ceny mają jak w serwisie prawie :roll: :lol: heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś byłem w samko, zakład profesjonalny ale założyli mi chińska miskę. Jednak stawiał bym na Mautoczęści, tam masz pewność że będzie to dobrze zrobione. Korzystałem z usług i polecam ale terminy mają odległe. Ja korzystam z usług ACS bo mam bliżej i terminy koło miesiaca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Koledzy, polecicie kogoś z Warszawy, kto ogarnąłby elektronikę w e90?

Mam problem z pojawiającym się co jakiś czas błędem ABS + ręczny + DSC/DTC. Machanik, który podpinał komputer, powiedział, że w ogóle nie ma synchronizacji z modułem ABS i nie może zobaczyć w czym jest problem. Dodatkowo przejrzenie aku i silniczka/czujnika szyby w tylnich drzwiach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

 

Tak jak kolega wyżej szukam serwisu ASB w Warszawie lub okolicach ( wymiana oleju ) . Na Midparts i Samko już się przejechałem w przypadku innych aut wiec do nich nie pojadę.

Czy ktoś z Was ma kogoś kogo może z czystym sumieniem polecić jako fachowca a nie oszusta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam warsztatu który ogarnie BMW e30 325e (2,7 ETA) z 1985 roku. Jest kilka rzeczy które trzeba zrobić takich jak skaczący obrotomierz, czasem ją muli i regulacja zaworów. Ktoś coś poleci ?? Bo już samemu szukać nie daje rady, albo się dowiaduje że robią tylko powyżej 2000 roku albo biorą i nie rozwiązują problemu. :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.