Skocz do zawartości

smutny740

Zarejestrowani
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 740i 1993
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia smutny740

  1. Czołem, Zabierałem się za temat już kilkukrotnie, ale nigdy nie dokończyłem. Potrzebuję ogarnąć sobie taką najprostsza z możliwych diagnostykę E32 740i ( 1993r ). Mam sprawnego laptopa z portem COM , mam " INTERFEJS DLA BMW ADS RS232 DIS ". I teraz pytanie czy wystarczy mi do tego DIS ? Laptop działa na Windows XP więc zakładam że nie musiałbym instalować wirtualnej maszyny. Ktoś podpowie mi proszę czy w takim wypadku wystarczy DIS z chomika czy jeszcze jakieś dodatki trzeba instalować ? Na tą chwilę jedyne na czym mi zależy to skasowanie kontrolki Airbag po odpięciu na chwilę poduszki w kierownicy. Pozdrowionka i dzięki za ewentualne podpowiedzi :)
  2. Panowie Tak jak kolega wyżej szukam serwisu ASB w Warszawie lub okolicach ( wymiana oleju ) . Na Midparts i Samko już się przejechałem w przypadku innych aut wiec do nich nie pojadę. Czy ktoś z Was ma kogoś kogo może z czystym sumieniem polecić jako fachowca a nie oszusta ?
  3. Panowie Coś bardzo niedobrego dzieje się z moim ukochanym 740i. Od pewnego czasu występuje bardzo uporczywy objaw w postaci gaśnięcia silnika na niskich obrotach. Czasem jak dojadę do skrzyżowania, wczoraj raz jak tylko zapaliłem silnik po tankowaniu. Wrzuciłem D i silnik padł. Zapalił przejechał 100 m i bach prawie zgasł znowu ale dodałem gazu i się ożywił. Po kilkunastu kilometrach bez usterki dojechałem do domu ale zostawiłem samochód włączony, chodził przez 5 minut bach zgasł sobie sam po czym nie chciał zapalić. Następnego dnia rano zapalił bez problemu i do tej pory wszystko jest ok. Samochód był już a dwóch zaprzyjaźnionych warsztatach w tym u Adama a ACS i nikt nie wie o co jej chodzi. Macie jakiś pomysł bo szczerze mówiąc mi już ręcę opadły a ta awaria odebrała mi całą frajdę z posiadania tego auta. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie lub info o jakimś warsztacie czy ASO w Warszawie które może się podjąć zdiagnozowania tego ku......estwa!
  4. Ok, dzięki. Trzeba będzie rozebrać i posiedzieć chwilę z miernikiem :(
  5. Panowie i Panie :) Dość długo nie używałem autka więc nie mogłem stwierdzić tego wcześniej. Wczoraj po raz pierwszy zostawiłem ją na mieście i śnieg na nią napadał. Z lenistwa tylną szybę chciałem odśnieżyć przez jej ogrzewanie. Niestety włączyło się na chwilę a za jakąś minutę przestało działać pomimo sygnalizacji włączonego. Okazało się że bezpiecznik dosłownie się stopił ale że był jeszcze oryginalny to ok, wymieniłem i bangla. Zwróciłem jednak uwagę na lusterka, prawe grzeje aż miło a lewe nic..... Czy lusterka są połączone pod układ podgrzewania szyby? Co może być przyczyną nie działania tylko jednego lusterka? Z góry dzięki za jakieś informację :)
  6. Hahahah, szkoda że nie zapytałem wcześniej... :) Dzięki!!!!
  7. smutny740

    Sposób wymontowania OBC

    Panowie Przepaliły mi się żarówki w OBC, możecie mi podpowiedzieć jak się go wymontowuje? Trzeba wyjąć całą ramkę? Szczerze mówiąc dość niezgrabie starałem się z nim walczyć od zewnątrz i niestety chyba go uszkodziłem gdyż niektóre klawisze już nie działają. Z moich obserwacji wynika że ramka musi być mocowana na śrubki które są pod drewienkami ( jedna pod drewienkiem od strony pasażera a druga pod tym z regulacją wysokości świateł ) ? Jeśli tak to jest jakiś łatwy sposób na zdjęcie tych drewienek? Pojechałbym z tym do serwisu ale do ASO z taką pierdołą trochę głupio zwłaszcza że wymieniam OBC na używany. Z góry dzięki za wskazówki.
  8. Jeśli masz uszkodzony pilot w kluczyku to raczej pozostaje Ci tylko wymiana kluczyka. Możesz go dorobić tylko w ASO a koszt to koło 630 zł. Jeśli chodzi o zaprogramowanie innego pilota pod sterownik ( fabryczny ) zamka również chyba odpada bo z tego co wiem tam jest jakiś zmienny kod i nawet na wymianę baterii masz określony czas bo inaczej wszystko sie rozprogramuje. Co do alarmu to niestety nikt sie nie chce tego podjąć. Żaden z punktów zajmujący sie alarmami nie podjął się usprawnienia alarmu fabrycznego. Jedyne wyjście to chyba zainstalowanie odrębnego alarmu z innym pilotem oraz sterownikiem i podpięcie go pod siłowniki zamków. Wtedy wszystko będzie działać na pilocie od nowego alarmu a pilot w kluczyku stanie się zbędny Z góry przepraszam jeśli coś się nie zgadza, to takie moje luźne dywagacje..
  9. To że skaczą po włączeniu klimy to norma i tak ma być, ale martwi mnie to że po wyłączeniu obroty spadają do 400 i silnik pracuje tak jakby miał ochotę zgasnąć.
  10. Blaster, Czy brak tej uszczelki może mieć wpływ ( poza efektami audio ) na zbyt niskie obroty silnika? Jak wyłączam klimatyzację to obroty spadają do 400 rpm, po włączeniu klimy czyli zwiększeniu obciążenia obroty wskakują ana jakieś 600 rpm i wszystko ładnie chodzi?
  11. Masz rację, nie wpadłem na to. Dzisiaj wieczorkiem postaram sie to sprawdzić.
  12. U mnie niestety i na zimnym i na ciepłym silniku. Tak na prawde mam dwa typy. 1. Pompa wspomagania 2. Łożysko na sprężarce Rolki były wymieniane już 3 razy i nic. Czy ktoś wie jakie są koszta regenracji pompy wspomagania i czy gdzieś w Warszawie można to zrobic?
  13. Panowie i Panie Od chyba roku staram sie usunąć dźwięk który towarzyszy pracy silnika na wolnych obrotach. Najprościej mówiąc coś sobie wyje. Juz 3 serwisy się poddały. I teraz kilka pytań z mojej strony Czy wiskoza może wyć? Czy łożysko od sprężarki klimy będzie wyło nawet wtedy kiedy klima jest wyłączona Czy wentylator chłodnicy od klimy, ma dwa biegi ( dźwięk zmienia swój ton po jakimś pyknięciu w okolicach chłodnic, domniemywam iż wtedy wentylator klimy włącza sie na II bieg ). Czy jest ktoś w Warszawie kto sie naprawdę zna na Beemkach lub ewentualnie miał podobny objaw i mógłby tego posłuchać i coś poradzić Proszę HELP bo ręce mi opadają
  14. smutny740

    Zapotrzebowanie na czesci

    Mnie interesowała by mała roletka ( na trójkąt ) drzwi prawe.
  15. Szukam jakiegoś profesjonalnego warsztatu lakierniczego w Warszawie lub okolicach. Zapadła decyzja że becia zostaje autem okazjonalnym dlatego też chce oddać samochód w celu zrobienia zaprawek i położenia nowego lakieru na całym aucie. Macie jakies doświadczenia w tym temacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.