Skocz do zawartości

Qvstra

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i

Osiągnięcia Qvstra

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Qvstra

    Mazowieckie

    Polecicie dobrego blacharza, który wstawi mi progi do E36?
  2. Podczas wczorajszej jazdy pojawila sie kolejna usterka, więc aktualizuję tytuł tematu (niedlugo braknie miejsca w tytule tematu :cry: ). Otóż podczas spokojnej jazdy dwukrotnie wyskoczył mi trzeci bieg, co spowodowało zgrzytanie w skrzyni. Wybiłem bieg do końca na luz i wrzucilem ponownie na 3 - bieg wszedł bez problemu, ale kilkanascie minut jazdy pozniej ponownie wyskoczył. Dodam, że przy wrzuconym biegu mogę bez żadnego oporu ruszac drazkiem zmiany biegow, jakby był na biegu jałowym, a nie siedzi "twardo" jak w moim daily e46. Ponadto podczas gwaltownego przyspieszania mam wrazenie, że skrzynia nie siedzi sztywno na swoim miejscu. Jakbym połączył objawy z poprzedniego posta z tym, to wychodzi na to, że w optymistycznym wariancie to wymiany mam poduchy silnika i skrzyni, a w mniej optymistycznym COŚ w silniku + skrzynię.
  3. Cześć, przejdę od razu do rzeczy. Pacjent to m50b25 bez vanosa, czysta benzyna. Otóż silnik po okolo 5min od odpalenia na biegu jałowym pracuje dość nierówno, jakby nie przepalał pb (czuc intensywny zapach benzyny). Ponadto czuć trzęsienie się silnika i budy. Myślałem w pierwszym momencie, że to przez walnieta uszczelke pokrywy zaworow (dwie swiece plywaly w oleju), ale po wymianie problem z nierowna praca silnika nadal występuje. Oprocz uszczelki wymienilem olej i filtry - powietrza, paliwa i oleju. Obroty ani drgną, komp srednie spalanie pokazuje ~15l/100km, ale to chyba norma przy jezdzie w korkach po Warszawie. Mam urwany środkowy wieszak wydechu i wydech jest dość luźno zamocowany (jak skręcam w prawo, to wydech leci w lewo), ale to raczej nie jest powód. Ktoś miał takie objawy?
  4. http://naforum.zapodaj.net/images/10f4fd372bc7.jpg czyli ta kostke z kablem aux powinienem wpiac do zlacza A czy B?
  5. podpialem ten kabel do wejscia zaznaczonego na obrazku i nie dziala :( http://foto.glosniki.co/AUX2/BMW_10PIN.jpg probowac z wpieciem do tego drugiego, czy to nic nie da i jedyna opcja jest wymiana radia na nowsze?
  6. Mam radio z przyciskiem MODE, wiec zaryzykuje i kupie ten kabelek. Mozecie mi jeszcze powiedziec, czy bede mogl zmieniac utwory za pomoca przyciskow na radiu?
  7. up prosze o pomoc, bo nie moge znalezc informacji o tym, czy opcja AUX bedzie dzialala w moim radiu (przypomne rok produkcji - 38 tydzien 2001). samochod oryginalnie wyszedl z fabryki z kaseciakiem i bez zmieniarki.
  8. Witam, posiadam radio Alpine Business CD z 38 tygodnia 2001 roku i z FW o numerze 40 (pelna informacja, jaka wyswietla sie po kilku sekundach przytrzymania przycisku Mode i jednej opcji w prawo to: SV 38-01 40). Samochod oryginalnie wyszedl z kaseciakiem, jednak postanowilem zmienic je na oryginalne radio cd, zeby nie szpecic wnetrza. Niestety dopiero po kupnie radia przeczytalem informacje o mozliwosci wyprowadzenia wejscia AUX i podobno jest to mozliwe tylko w radiach wyprodukowanych po wrzesniu 2002 roku. Czy kupno takiego kabla pozwoli mi na podlaczenie telefonu przez minijacka do wejscia AUX? Ktos korzysta z takiego rozwiazania? Jak jest z jakoscia dzwieku - dorownuje zwyklym plytom CD? I drugie pytanie - radio nie zawsze chce zassac plyte (wywala wtedy na ekranie 'CD ERROR') i zeby mechanizm przyjmowania plyty zadzialal musze kilkukrotnie wlaczac i wylaczac radio - co sie dzieje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.