Skocz do zawartości

Mazowieckie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

Totalnie odradzam!!!

 

A więc tak, jeździłem do nich od ponad 2 lat i w sumie było spoko, poza tym, że jakoś nigdy nie mogłem się doprosić informacji na e-maila odnośnie kosztów wykonanych napraw. Przez co do końca nie wiedziałem jak robiłem kilka rzeczy, co ile i za ile było robione. Ale, że było robione jak myślę, ok, bo w sumie nic się nie działo to OK. Do czasu...

Kupiłem w marcu u nich opony, zrobiłem, klocki, tarcze z tyłu, ręczny i takie tam. W czasie przeglądu okazało się, że może już można by było pomału przygotować się do wymiany tulei wahacza wleczonego (tył). Ale w sumie powiedzieli, że jednak jeszcze nie trzeba chyba. później podpytywałem jeszcze o te tuleje i tuleje wahliwego i w obydwu przypadkach było: nie, jeszcze pan pojeździ z uśmiechem.

Okazało się jakimś cudem dziwnym, że nie jeździ mi za prosto. Za nim zrobię geometrię se pomyślałem, to pojadę do nich jeszcze raz i pomimo wszystko poproszę o wymianę tulei wleczonego i poodkręcania(poluzowania) wszystkich śrub potrzebnych do ustawienia geometrii, bo auto chyba nie miało ustawianego tyłu od samego początku, a wszystko będzie niejako przy okazji i żeby na geometrii nie powiedzieli, że czegoś "nie mogą". Więc pojechałem, zostawiłem, powiedzieli, że zrobią... Zostawiłem w poniedziałek po południu, we wtorek mieli zrobić. Gdybym we wtorek nie zadzwonił przed ok.17.00 (pracują do 18.00, a ja mam ładny kawał drogi na dojazd do nich) to chyba by nie zadzwonili, że nie mam po co jechać. Zajefajnie by było jakbym jechał 1,5h i się okazało, że jednak jeszcze nie. A nie dla tego, że się okazało, że uwaliła się śruba przy odkręcaniu tulei. Więc mają opóźnienie i do następnego dnia do popołudnia się umawiamy. Następnego dnia sprawa się powtórzyła i znów nie byłem poinformowany w czas sam się musiałem dopytywać w trzech telefonach czy dziś a jak nie to kiedy. Ona na to, że czekali na narzędzia i w ogóle, ale nie powiedziała mi od razu, że to będzie następnego dnia. No i okazało się, że jednak będzie następnego dnia czyli we czwartek. Zadzwoniła Ona tym razem o 12.00 - przypominam wzięli się do roboty we wtorek, że auto jest do odbioru. że już powymieniali i koszt będzie - o dziwo, ale miło - taki jak się umawialiśmy. Podpytałem pierwszy raz czy zluzowali inne śruby potrzebne do ustawienia geometrii, powiedziała że tak. Więc pojechałem odebrać. Przyjechałem, miła gadka o tym o tamtym, że roboty trochę było, ale jest git majonez i w ogóle. Zapytałem drugi raz czy poodkręcali wszystkie śruby potrzebne do ustawienia geometrii tak żeby w warsztacie już mi nie mówili, że czegoś nie mogą znów odkręcić. Znów zapewnienie, że wszystkie tak. Więc pojechałem następnego dnia na geometrię z rana i gość zabrał się najpierw za sprawdzenie "odkręcalności" śrub, żeby zobaczyć czy da radę na szybko. Więc ja z uśmiechem, że właśnie wyjechałem od mechaników więc nie ma potrzeby, ale profilaktycznie zaczął sprawdzać. Więc oczywiście przy wleczonego tulejach poszło gładko bo tam miałem wymieniane tuleje więc przeszedł do wahliwych. Tam z lewej strony się zatrzymał bo nie dawała rady i powiedział, że chyba panu coś nie odkręcali, ale przeszedł na prawą i z prawej od jednej strony nakrętki poszło gładko, więc jednak odkręcili ?, i przeszedł znów na lewą, popróbował jeszcze dwa razy ciut mocniej ale bez wielkiego wysiłku,i śruba trach.... poszła... no to ładnie se myślę, więc przeszedł jeszcze raz na prawą i od strony łebka spróbował, a tam też stoi... i d..a... No to ładnie mnie urządzili... W końcu zrobiłem za dodatkowe pieniądze 700 zł w zaufanym warsztacie. Okazało się, dodatkowo, że tuleja wleczonego z prawej, którą wymieniali jest źle wprasowana i nie da się ustawić geometrii. To już mnie dobiło i chciałem jechać tam i ostro się posprzeczać. Ale oczywiście ze mnie trąba, bo przecież poza kwitem zapłaty kartą nie miałem nic od nich, że to robiłem. Więc odpuściłem.

 

Także urządzili mnie na ładne kilkaset złotych. TOTALNIE ODRADZAM - TOTALNA NIEKOMPETENCJA I OSZUSTWO, bo tak to trzeba nazwać. Przecież ja bym się nie obraził jakby mi powiedzieli, że wie pan, bawiliśmy się tyle z tamtymi tulejami, że już innych śrub nie chcemy ruszać, albo będzie to kosztowało tyle i tyle. I nie było by problemu, a nie kłamać, że się coś próbowało.... nie mówiąc o źle założonej jednej tulei i co się na koniec okazało w ogóle jeszcze, że tuleję wleczonego z lewej założyli mi jakoś na dwie śruby, po coś pocieli pokombinowali jak się tamta chyba urwała....Masakra....

 

Gdzie mnie uratowano (niestety za dodatkową kasę) z tym, że tam tylko zawieszenia to Auto Błoński w Zielonce.

To jest dość spory warsztat z 6 czy 7 stanowiskami, w którym w ciągu kilku sekund rozkręcają cale zawieszenie :) prawie jak w formule 1 :D

I do tego goście są tani! Za geometrię w moim e 36 płacę 100 zł!!! Sprawa szybka i fachowa, bo goście się zajmują tylko i wyłącznie zawieszeniami, a mają non stop klientów więc mają doświadczenie, a co za tym idzie wiedzę!!!

Sprawa tylko tak wygląda, że tam się nie umawia, tylko przyjeżdża i staje w kolejce :D i czeka :) A więc jak widać wszystko naprawdę trwa szybko, bo przecież nikt by nikogo nie trzymał przez pół dnia na jakiejś robocie.

 

Tak więc MAG-POL zupełnie odradzam!!!!!

A jeśli chodzi o zawieszenia to Auto Błoński!

Potwierdzam!

Nie wiem, co się stało z warsztatem Pana Grzegorza - ale nie dzieje się dobrze. Ja, na szczęście, mam wszystkie faktury. Nie zamierzam się sądzić, ale już tam więcej nie pojadę. Przykłady? Proszę bardzo. Wahacze przód - mały być Lemforder - była chińszczyzna. Sztanga zawieszenia skrzyni biegów - miała być wymieniona - nie była. Coś tarło z tyłu - nie wiadomo, co - sam zgadłem, że łożysko. Etc, itd... Było bardzo fajnie, ale ostatnio w 2008. Teraz już nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

czy miał ktoś okazję serwisować swoją beemkę w Auto-Reducie na ul. Zwycięzców?proszę o opinię

 

 

Ja miałem, mam w zasadzie :) nawet kupiłem u nich samochód. Bardzo polecam, przy czym ceny niezbyt atrakcyjne jeśli porównać je do niezależnych warsztatów. Ale z drugiej strony natychmiastowy dostęp do praktycznie każdej części + mechanicy przejęci od ASO (jeśli to faktycznie plus ;) ).

W zasadzie poziom obsługi równy dobrze pojetemu poziomowi obsługi w ASO BMW, a jednak sporo taniej. Jednym słowem - polecam.

Ja miałem, mam w zasadzie :) nawet kupiłem u nich samochód. Bardzo polecam, przy czym ceny niezbyt atrakcyjne jeśli porównać je do niezależnych warsztatów. Ale z drugiej strony natychmiastowy dostęp do praktycznie każdej części + mechanicy przejęci od ASO (jeśli to faktycznie plus ;) ).

W zasadzie poziom obsługi równy dobrze pojetemu poziomowi obsługi w ASO BMW, a jednak sporo taniej. Jednym słowem - polecam.

 

Ja byłem u nich z pękniętym przewodem hamulcowym (sztywnym - prawy tył) w E46 330d. Po 1.5h diagnozy ( byłem umówiony na konkretną godzinę) wycenili wymianę przewodu hamulcowego na:

robocizna - PLN2900.00

części - około PLN200.00

Za diagnozę i wycenę zapłaciłem PLN200.00

W skrzynce na listy miałem ich reklamę - "do 50% taniej niż w ASO".

Ktos wie ile to kosztuje w ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, poszukuję dobrego warsztatu w okolicach Radomia który jest w stanie w miarę przystępnie sprawdzić BMW e60 (530d) przed zakupem. Głównie zależy mi na podłączeniu pod kompa + sprawdzenie kondycji mechanicznej, oraz lakierniczej, a już super wspaniale jakby udało się odczytać przebieg z kluczyka. Generalnie chcę sprawdzić gruntownie auto przed zakupem. Pomóżcie Panowie ;)
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem u nich z pękniętym przewodem hamulcowym (sztywnym - prawy tył) w E46 330d. Po 1.5h diagnozy ( byłem umówiony na konkretną godzinę) wycenili wymianę przewodu hamulcowego na:

robocizna - PLN2900.00

części - około PLN200.00

Za diagnozę i wycenę zapłaciłem PLN200.00

W skrzynce na listy miałem ich reklamę - "do 50% taniej niż w ASO".

Ktos wie ile to kosztuje w ASO?

 

No to ladnie bo wymiana przewodu u mnie to koszt maks 300zl :mrgreen:

Jezeli mowimy o sztywnym miedzianym przewodzie :mrgreen:

ale te 2900 za robocizne to pomylka, czy nie??

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście nie zostawiłem samochodu - zabrałem i zrobiłem gdzie indziej za 500PLN za wymianę przewodów z obu stron od razu. Napisałem w tym wątku po to, żeby potencjalni klienci Auto Reduty 2x się zastanowili zanim tak jak ja uwierzą ich ulotce oraz aby nie dali się ograbić z 200PLN za diagnozę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2900, to Kolego przepłaciłeś i to sporo :duh:

Tyle to kosztuje wymiana silnika :wink:

 

No bez przesady w twoim przypadku mysle ze jeszcze 1000zl by zostal :wink:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Poniżej kilka moich doświadczeń związanych z tematem, a które nabyłem podczas procesu "rewitalizacji" mojego smoka.

 

POLECAM:

 

http://autoclassicservice.pl/

Tutaj pozostaje mi jedynie dołączyć się do wszystkich innych pozytywnych opinii nt. Adama i jego warsztatu.

Adam to fachowiec traktujący indywidualnie i angażujący się każdy pojedyńczy przypadek/problem. Jadąc do Auto Classic mam bardzo pozytywne i jednocześnie (niestety) rzadko występujące w przypadku innych "magików" poczucie że zostawiam samochód u kogoś komu rzeczywiście chce się nim zająć. Nie bez znaczenia jest też to że przy okazji cenowo jest rozsądnie.

Do tego Adam jest po prostu sympatycznym człowiekiem z ktorym przyjemnie się rozmawia.

Minusem dla niektórych mogą być dosyć długie terminy (nie zawsze) ale to akurat ostatnimi czasy jest raczej wyznacznikiem wysokiego poziomu warsztatu.

Reasumując, na dzien dzisiejszy Adam jest głównym "lekarzem prowadzącym" mojego pacjenta :cool2:

 

http://www.midparts.pl/

Polecam dla mających problemy z ASB (ul Zielonogórska w Wwa). Sam stosunkowo niedawno robiłem tam remont swojej skrzynki i rezultaty oceniam bardzo pozytywnie. Nie jest jakoś szczególnie tanio ale niestety generalnie temat napraw automatu wiąże się prawie zawsze z poważnym odpływem kasy, a biorąc pod uwagę fakt że znalezienie warsztatu który w ogóle potrafi fachowo zająć się skrzynią jest wartością samą w sobie, myślę że i pod tym względem jest akceptowalnie.

Jedyna uwaga jest taka że kontaktując się z Midparts trzeba przygotować się na pozorną olewczość i obcesowość Pana Mirka ("chcesz Pan, przyjedź Pan") ale nie wpływa to w żaden sposób na jakość roboty. Pan Mirek w rzeczywistości jest bardzo uczciwym i odpowiedzialnym fachowcem, tyle że po prostu marketingowiec z niego żaden :D

 

NIE POLECAM:

 

http://www.mcars.pl/

Zachęcony pozytywnymi opiniami (z odległej przeszłości jak się później okazało) bezpośrednio po zakupie obecnej e38 udałem się do Mcars.

No coż, kilka prostych tematów do ogarnięcia zaowocowało łącznym unieruchomieniem auta na prawie 2 miesiące, rachunkiem takim że jak dzisiaj o nim pomyślę to :mad2: a w rezultacie wiele rzeczy które Adam musi dzisiaj "zbierać" jest właśnie efektem pracy Mcars (stosowanie silikonu zamiast uszczelek, pokaszaniony konwerter po próbie "regeneracji", zapalająca się kontrolka airbagu po wizycie, brak umiejętności wyeliminowania najprostszych wycieków itp.).

Mimo że właściciel-Marcin z rozmowy wydaje się być człowiekiem odpowiedzialnym i konkretnym, wyniki pracy Mcars sa kompromitujące.

Ciekawostką jest miła Pani odbierająca telefony, bez specjalnego pojęcia o czym mówi, ale której zadaniem jak rozumiem jest przyjmowanie na klatę z uśmiechem połączeń od sfrustrowanych klientów.

 

Na koniec generalna uwaga: prośba o nietraktowanie tego posta jako jedynej prawdy obiektywnej, tylko raczej jako opis moich osobistych doświadczeń z poszczególnymi warsztatami.

 

Pozdrawiam

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję solidnego warsztatu do montażu oryginalnej NAVI 16:9 do BWM E39. Najlepiej Warszawa i okolice.

 

Z góry dzięki.

 

Pozdrawiam

 

Masz pełny komplet ?

Ma byc z funkcja tv i telefonem ?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam to ogarniesz :wink: no chyba ze zalezy ci na warsztacie to np MIKAR na jerozolimskich :D ale ponizej 1 tys tego nie ogarna

Wiem bo tam pracowalem jakis czas :wink:

Chetnie bym sie podjal gdybym nie byl zawalony robota, lepsze to od swapow :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam kłopot z moją E90 320d 2005r 90.000km. Po zmianie biegu wciskam gaz, obroty rosną a auto toczy się jak ślimak. Ślizga się sprzęgło czy co? Szukam warsztatu, który solidnie rozwiąże ten kłopot, a w którym nie zostawię fortuny...Dodatkowo przyszedł czas na wymienię płynów i poszczególnych filtrów. Kogo byście polecili w Warszawie? Dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam kłopot z moją E90 320d 2005r 90.000km. Po zmianie biegu wciskam gaz, obroty rosną a auto toczy się jak ślimak. Ślizga się sprzęgło czy co? Szukam warsztatu, który solidnie rozwiąże ten kłopot, a w którym nie zostawię fortuny...Dodatkowo przyszedł czas na wymienię płynów i poszczególnych filtrów. Kogo byście polecili w Warszawie? Dzięki

 

Chłopie masz tu 50 stron opisów mazowieckich warsztatów (w tym większość wawa i okolice) i ty się jeszcze pytasz kogo byśmy polecili :duh: :duh: :duh: Poczytaj sobie, to nie boli....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie w tym temacie jest ponad 50 stron, a zarazem 150 opinii, z których wiele jest sprzecznych. Zadałem pytanie, bo być może ktoś miał ostatnio podobny problem i zechce odpowiedzieć. Myślałem, że do tego służy forum. Ale fajnie, że chciało Ci się poinformować mnie o ilości stron w temacie. Następnym razem proponuje użyć więcej emotikonów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam kłopot z moją E90 320d 2005r 90.000km. Po zmianie biegu wciskam gaz, obroty rosną a auto toczy się jak ślimak. Ślizga się sprzęgło czy co? Szukam warsztatu, który solidnie rozwiąże ten kłopot, a w którym nie zostawię fortuny...Dodatkowo przyszedł czas na wymienię płynów i poszczególnych filtrów. Kogo byście polecili w Warszawie? Dzięki

 

Kolego do E90 to Wawie polecić można tylko Pana Krzysztofa Seweryna. Poszukaj był już podawany numer tel. Przy czym termin pewnie 3 tygodnie ++ i cena też dość spora (w porównaniu do innych warsztatów). Chociaż według mnie stosunek jakość/ceny bardzo pozytywny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Czy ktoś z Warszawskich forumowiczów korzystal ostanio z usług serwisu Ossowiecki ?

Mam zamiar tam zostawić samochód na drobną naprawę szyby w klapie, czy można im zaufać ?

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.