Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wg mnie nie ma się nad czym zastanawiać. Sam jestem w trakcie zbierania kasy na profesionalny chiptuning. Na jeden już wcześniej się zdecydowałem - gość z allegro modyfikował mapy - fakt że auto zapie...rdalało ale tak samo i dymiło :? Jednym słowem lipa wyszła i go wyrzuciłem :evil:

Chcesz podnieść moc swojego auta?

Posiadam chiptuning do większości modeli silników występujących w BMW E30/E34/E36

Opublikowano

:search: :search: :search: :search: :search: :search:

Bylo juz tyle razy ze to sie nudne robi. Kazde rozwiazanie ma swoje zady i walety, kazde ma swoich zwolennikow i przeciwnikow.

:search: poczytaj i sam zdecyduj.

Opublikowano

zrobia co zrobia, a jak potem wyjdzie jakies kino to pamietaj ze gwarancja zle sie nadaje na papier toaletowy..

pomysl dobrze komu dasz auto....

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano

Skoro gość sam robi mody bez hamowni to sobie odpuść - nie wczytywałem się w treść tej aukcji. Na allegro są osoby które to robią za mniejszą kasę a efekt pewnie bedzie ten sam - LIPA.

Ciekaw jestem jaki ty masz tam silnik - chodzi mi bardziej o osprzęt. Czy pompa, komputer i turbo są takie jak w e34? Pewnie nie :cry: A już miałem "pomysła" żeby się zgadać, wstawić jedno auto na hamownię i zrobić profesionalnego chipa, którego póżniej byśmy skopiowali do drugiej bety a koszta podzielili na 2 :D

Jak byś był zainteresowany to pisz na PRIV :D

Chcesz podnieść moc swojego auta?

Posiadam chiptuning do większości modeli silników występujących w BMW E30/E34/E36

Opublikowano

nie da się skopiować dobrego programu bo jest on pisany pod dany egzemplarz silnika

jak już chcesz wyłożyć kasę na chip to jedź do porządnego tunera, będzie drożej ale będziesz miał gwarancję że robota będzie wykonana profi, szkoda wydawać 800zł i jeszcze później dokładać następne PLN na naprawienie tego co gość skopał

Opublikowano

Otóż da sie skopiować każdy program - niezaleznie czy będzie on zrobiony przez profesionalną firme na hamowni czy przez elektronika w domu przed kompem.

Z tym ze jest on tworzony pod konkretny egzemplarz się zgodzę - bo przecież ten a nie inny silnik stoi na hamowni. Ale jeżeli oba silniki są identyczne (mają te same turbo, pompy, sterowniki itp) to chip bedzie działął w obu podobnie. Nie identycznie bo napewno zużycie obu jednostek nie postępowało identycznie ale jezeli jeden z silników nie jest w wyrażnie gorszej formie od drugiego to rezultaty bedą podobne - a napewno lepsze niż na zrobionym przez elektronika w domu modyfikacji - chipie

Chcesz podnieść moc swojego auta?

Posiadam chiptuning do większości modeli silników występujących w BMW E30/E34/E36

Opublikowano

Witam,

 

Ja mam taka mala prosbe,

 

Niech sie wypowie Ten kto zachipowanym tds-em (o przebiegu ponad 200 000km - chyba taka jest srednia) zrobil ok 50 000 km. I jezeli nic negatywnego sie nie stalo to ja chce chipa.

W innym przypadku remont silnika to smierc finansowa lepiej wymienic silnik na m57.

pozdrawiam

Opublikowano
Otóż da sie skopiować każdy program - niezaleznie czy będzie on zrobiony przez profesionalną firme na hamowni czy przez elektronika w domu przed kompem.

 

no może źle to ująłem

Z tym ze jest on tworzony pod konkretny egzemplarz się zgodzę - bo przecież ten a nie inny silnik stoi na hamowni. Ale jeżeli oba silniki są identyczne (mają te same turbo, pompy, sterowniki itp) to chip bedzie działął w obu podobnie. Nie identycznie bo napewno zużycie obu jednostek nie postępowało identycznie ale jezeli jeden z silników nie jest w wyrażnie gorszej formie od drugiego to rezultaty bedą podobne - a napewno lepsze niż na zrobionym przez elektronika w domu modyfikacji - chipie

dokładnie o to mi chodziło

nie ulega wątpliwości że lepiej iść do porządnego tunera

Opublikowano
mam znajomego ktory bawi sie w takie rzeczy i mi powiedzial ze procesor programuje sie ultrafioletem ?tzn naswietla sie go czy jakos tak?ktos wie o co chodzi?
czy jestem mądrym i dobrym czlowiekem?zdarza mi sie byc.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A więc jest już po chipingu.

Dzisiaj chipowałem w firmie o którą pytałem w poście.

Niestety nie ma hamowni ale będzie czynna za dwa tygodnie.

Zostało zmienione pewne urządzenie w kompie silnika i odpowiednio oprogramowane (BMW w tych rocznikach programuje w taki sposób,że nie można zmienić oprogramowania więc trzeba wymieniać za każdym razem dane urządzenie).Pomiarów hamowni jeszcze nie mam ale różnica jest widoczna od razu po ruszeniu.Mocy nabrał więcej.Przyspieszenie sprawdziłem na szybko i wyszło od 0-100 w 9,5s spalanie jeszcze nie wiem -może palić mniej.Wyprzedzanie inne inna jazda.Zobaczymy jak będzie dalej ,będę informować.Podaje link jak ktoś chciałby zerknąć

http://www.alltuning.pl/

I cena odpowiednia. :roll:

:hand:

Opublikowano

Rozumiem, że z efektów jesteś zadowolony.

 

A jak jest z dymieniem?

Dajesz gaz do dechy, spoglądasz w lusterko i:

a - prawie nic nie widać, bo jest czarno

b - widać, ale z wydechu wyraźnie dymi

c - jest bez zmian, czyli czasem minimalnie zadymi - w lusterku prawie nie widać dymka

 

Pytam, bo jak kolega wyżej skusiłem się na ten za 200zł i pierwszy zap... ale kopcił, po poprawce już nie kopci ale i też już tak nie zap...ala.

 

Po prostu jestem ciekaw, czy konkretny przyrost mocy w TDS'ie musi oznaczać kopcenie, czy też da się to zrobić elegancko.

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
Co do kopcenia? Jest całkiem przyzwoicie.Myślę że jest między b i c.Ale muszę wsadzić kogoś za kółko i się przejechać za autkiem.W tedy będę wiedział na 100%.Mechanik twierdzi,że gdyby dymił to będzie ustawiał wydaje mi się że przez zmniejszanie mocy. :hand:
Opublikowano
Zycze koledze jak najlepiej ale wcale sie nie zdziwie jak za pól roku bedziemy mogli poczytac biadolenie o tym jakie to te TDS sa złe.... :norty:
Opublikowano
Zycze koledze jak najlepiej ale wcale sie nie zdziwie jak za pól roku bedziemy mogli poczytac biadolenie o tym jakie to te TDS sa złe.... :norty:

 

Przylaczam sie do zyczen ;D

Rowniez sie dziwil nie bede ;D

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

@ Krzys51w:

Nie, no jak w lusterku słabo widać to jest OK. U mnie teraz też tak jest, gdzieś między B i C, ale przy pierwszym podejściu to było A - jak pierwszy raz spojrzałem w lusterko to się przeraziłem - jakbym się palił albo zasłonę dymną postawił.

 

@Martog:

Jak się auta nie szanuje, tylko katuje to i przy serii za pół roku będzie trup. Jak się jeździ rozsądnie, w optymalnym zakresie obrotów, po prostu normalnie, dba się o stan techniczny, oleje i płyny a z większej mocy korzysta od czasu do czasu, gdy jest naprawdę potrzebna (np. wyprzedzanie) to nie widzę powodu do katastrofy.

 

Ja zresztą mam TDS'a od 1,5 roku i na tym forum konsekwentnie go bronię i chwalę. Bardzo lubię i szanuję to auto. W zasadzie jedynym rozczarowaniem jest zużycie paliwa - ojciec miał 524td i paliło mu 6,5 trasa 9 miasto. TDS jest nowszą konstrukcją a mi żłopie 8 trasa ponad 10 miasto. Ale trudno, i tak go lubię.

 

[edit] Jedną z przyczyn mojej inwestycji w "chip" są konsekwentnie powtarzane zapewnienia sprzedawców i tunerów o mniejszym do 1l spalaniu w trasie - stwierdziłem, że nawet bez korzystania z większej mocy się zamortyzuje. Na razie niestety żadnej zmiany nie było. Po zainstalowaniu zrobiłem 6 razy trasę Mazury - Warszawa, ten sam styl jazdy i prędkość, i spalanie identyczne (z dokł. do 0,1l). Także tu porażka.

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
Zycze koledze jak najlepiej ale wcale sie nie zdziwie jak za pól roku bedziemy mogli poczytac biadolenie o tym jakie to te TDS sa złe.... :norty:

 

Oj bedzie biadolenie jakie zle te tds-y, racja 100% na pozbycie sie czarnego kopcia z wydechu jest sposob bardzo prosty i bez chorych chipow,ktore i tak nic nie dadza oprucz lzejszego portwela.

Opublikowano
Jak po zwiekszeniu mocy auto moze palic mniej :duh: Czy ktos moze to wyjasnic?? :doh:

 

Może, zakładamy że pacjentem jest silnik turbo diesel, w samochodzie wypuszczonym fabrycznie w kraju gdzie wysokosc składki OC uzaleznia sie od mocy, a nie pojemnosci. W ten sposob producent ogranicza fabrycznie (np. poprzez oprogramowanie, zwęzki, usunięcie ic i zmniejszenie cisnienia na turbinie itp.) moc silnika, zmniejszajac zarazem jego elastycznosc. Samochod pali w granicach 8l/100km. Po pewnym czasie trafia on do tunera ktory wgrywa mape powiedzmy z kraju gdzie ten sam silnik ma wiecej mocy, jest bardziej elastyczny, bo OC liczy sie z pojemnosci. Dzieki czemu "odtyka" jednostkę fabrycznie przymuloną z powodów przepisów. Silnik jest bardziej elastyczny i mniej pali. Nie są to drastyczne zmiany czasami 0.5l/100km a czasami rzadne - ale moc jest wieksza ;)

Ot wszystko w tym temacie w telegraficznym skrocie ;)

Opublikowano
Jak po zwiekszeniu mocy auto moze palic mniej :duh: Czy ktos moze to wyjasnic?? :doh:

 

Może, zakładamy że pacjentem jest silnik turbo diesel, w samochodzie wypuszczonym fabrycznie w kraju gdzie wysokosc składki OC uzaleznia sie od mocy, a nie pojemnosci. W ten sposob producent ogranicza fabrycznie (np. poprzez oprogramowanie, zwęzki, usunięcie ic i zmniejszenie cisnienia na turbinie itp.) moc silnika, zmniejszajac zarazem jego elastycznosc. Samochod pali w granicach 8l/100km. Po pewnym czasie trafia on do tunera ktory wgrywa mape powiedzmy z kraju gdzie ten sam silnik ma wiecej mocy, jest bardziej elastyczny, bo OC liczy sie z pojemnosci. Dzieki czemu "odtyka" jednostkę fabrycznie przymuloną z powodów przepisów. Silnik jest bardziej elastyczny i mniej pali. Nie są to drastyczne zmiany czasami 0.5l/100km a czasami rzadne - ale moc jest wieksza ;)

Ot wszystko w tym temacie w telegraficznym skrocie ;)

 

Faktycznie jest to możliwe ale tylko pod jednym warunkiem,że jeździłbyś identycznie jak przed jakimkolwiek wirusowaniem,a w to nie wierze,ba jestem nawet w stanie stwierdzić że to że komuś po założeniu czipa nie spada spalanie a wzrasta jest wynikiem tego że mocniej depcze pedał gazu podświadomie przecież wie że ma więcej mocy i chce ją odczuć no i mniejsze spalanie można wtedy między bajki włożyć :mrgreen:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

Co do spalania już zauważyłem na wskazaniu chwilowym przy stałej prędkości i nie tylko wskazówka odchyla się bliżej początku.NP.przy 160km/h

wskazówka jest na 8l na płaskim terenie wcześniej było więcej.Dzisiaj lepiej się przyjrzałem i wcale więcej nie kopci na bucie.Obroty silnika wcale nie wzrosły.Rusza od razu a nie po chwili jak było.Co najciekawsze od pierwszego metra czuje się że ma więcej mocy.

Z tym spalaniem jest tak,że nie trzeba deptać jakby łatwiej jest mu jechać.

Co nie którym kolegom dziękuje za życzenia. :doh:

:hand:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.