Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BARDZO PROSZE O POMOC :cry2: MAM BMW E32 92r 750i, klekla mi skrzynia , KUPILEM DRUGA TEZ 750iL tylko z 91r w pelni sprawne! kupilem tylko ze wzgledu na skrzynie , Jeden gosc przezucil mi skrzynie do auta i nie rusza :cry: , biegi niby wchodza , nic skrzynia nie reaguje raz cos szarplo tak jakby ale stoi w miejscu , Co jest grane skoro przed wlozeniem skrzynia pracowala wysmienicie!!? olej wlany, ma cos do tego odpowietrzenie skrzyni? bo jestem glupi a co NAJGORSZE W SRODE JADE NAD MORZE , POMOZCIE BLAGAM.
fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano
Dzieku, ale wlasnie o to chodzi ze kupilem tem sm model z tymi samymi sterownikami specjanie taki szukalem, poza tym skrzynia ta sama co u mnie 4HP24
fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano
ja tym longiem przyjechalem bez najmniejszych klopotow
fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano
jak przyjechałeś to musi działać, zmień mechanika

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Może być za mało oleju ale stawiam na to że źle poskładał i po odpaleniu wyłamały się łopatki na sprzęgle hydrokinetycznym te co napędzają pompę oleju w skrzyni i auto nie jedzie raz szarpnęło i koniec.

 

Skrzynię trzeba wkładać razem ze sprzęgłem :idea:

Opublikowano
probuje ruszyc a nie moze , zabije tego gnowa o mi to wkladal
fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano
Skrzynie 4HP24 wychodziły z różnymi złączami( ilości pinów). Mniej doświadczeni "mechanicy" twierdzą że zgodność typu 4hp24 to już wystarczy ,a to nieprawda. Trzeba sprawdzić wszystko od początku, łącznie ze sterownikami.
Opublikowano
koledzy odnalazlem sterownik skrzyni co sie okazalo sterowniki silnika maja takie same, lecz od skrzyni sie roznil symbolem , ale przelozylem i nic :cry: , [BAD]
fajne autko, tylko maly silnik")
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

mam ten sam kłopot,kupiłem auto z padnieta skrzynia wiec kupiłem skrzynie 2 i przełozyłem...auto jezdziło super ale po przejechaniu około 15 kilometrów autem wjechałem do garazu i po jakims tygodniu znów miała byc mila wycieczka ale niestety skrzynia nie gada;|

 

nie rusza ani w przód ani w tył KOMPLETNIE NIC

 

nic nie szarpie ,nic nie puka kompletne nic

 

co moze byc nie tak?chyba skrzynia nie zepsuła sie od stania;|

 

chyba nie kupie 3 skrzyni .

 

Olej był wlany nowy mobil ,filtr nowy oraz uszczelka,linka sie nie zerwała wiec moze streownik?

 

Dodam jeszcze ze skrzynia była zamontowana kompletna tzn ze sprzegłem hydrokinetycznym z jednego samochodu >>

 

??

 

HELP ME!! :cry2:

Opublikowano

na dole skrzyni od podwozia jest kostka - może po prostu jest ona nie podłączona albo gdzieś nie ma styku. Sprawdź to - często mechanicy lekko wsadzą i nie przekręcą kostki i potem jest jak jest.

Pzdr

Chester

..:: Burzę Mity Wyobraźni ::..
Opublikowano

jutro zobacze czy to faktycznie ta kostka,ale watpie auto jezdzilo i od czasu postawienia auta do garazu przestało jezdzic wiec chyba kostka sama sie nie wysuneła;/

 

:cry2: :cry2: :cry2:

Opublikowano

jeśli była źle podpięta to mogła sie rozpiąć. Czasem też styki śniedzieją, ale dopóki się nie sprawdzi to jedynie pogdybać możemy. Lepiej posprawdzać niż inwestować niepotrzebnie bo najważniejsze to diagnoza.

Pzdr

Chester

..:: Burzę Mity Wyobraźni ::..
Opublikowano

Nie jestem mechanikiem a jednak z przymusu przymierzam się do zdjęcia swojej skrzyni biegów i ponownego jej założenia - celem wymiany łożyska oporowego. Do pomocy co prawda biorę kogoś kto ma wykształcenie w tym kierunku (dzieląc je z pasją), jednak żaden z nas nie ściągał skrzyni w BMW...

 

No i teraz konkretnie - czy w modelu E32 735i ('87) [to jest ten model z silnikiem M30 (R6)] muszę o czymś szczególnym pamiętać? Czy są tak jakieś piny (o których mowa wyżej)?

 

Inaczej, prościej mówiąc - czy mam spore szanse że spieprzę skrzynię po ponownym założeniu? :D (połamać cokolwiek, źle założyć i ukręcić, etc.)

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano

jesli nie masz podnosnika to juz Ci wspolczuje - skrzynia automatyczna troche wazy i jeszcze trzeba nia wycelowac na walek zdawczy silnika. Bez podnosnika 2 osoby* tutaj to za malo (*nie dotyczy Pudzianów szt. 2). Kostki połączeniowe a w nich piny, czesto sniedzieja wiec dobrze jest przeczyscic - nie ma raczej mozliwosci zeby zle zalozyc kostke, mozna co najwyzej nie wcisnac jej do konca. Nie wiem jak wyglada automat w Twoim silniku, ale u mnie jest ogromny i ciezki. Mysle ze najlepiej najpierw sprawdzic to co wczesniej napisalem a ewentualnie pozniej zabierac sie do demontazu. U mnie byl tez taki zonk ze dzialala skrzynia w trybie awaryjnym - tzn. bez zmiany przelozen na chyba 3 biegu. Powodem tego byl zle podpiety przeplywomierz silnika. Tak samo jesli przeplywomierz ma jakis blad - dzieje sie to samo - tryb awaryjny i na BC komunikat Getriebeprogram.

Pzdr i powodzenia zycze

Chester

..:: Burzę Mity Wyobraźni ::..
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jeden gosc przezucil mi skrzynie do auta i nie rusza :cry: , biegi niby wchodza , nic skrzynia nie reaguje raz cos szarplo tak jakby ale stoi w miejscu.

Jeśli sprzęgło hydrokinetyczne zostało to samo, to wniosek jest prosty.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Posiadam manualną skrzynię więc nie powinna zbyt wiele ważyć ;) Jeśli i ten element jest taki jak reszta auta - czyli debilno-odporny to teoretycznie nie muszę martwić :mrgreen: Są jakieś delikatne elementy które montując lub demontując mógłbym uszkodzić? A które później ciężko dostać? :worried:

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano
mam podobny problem ze skrzynią, otoz jest bieg wsteczny ale nie ma zadnego do przodu, wsteczny ciagnie bardzo dobrze nic nie stuka nie żezi, a do przodu poprostu zadne bieg nie jedzie, po wbiciu ktorego kolwiek tez nie slysze zadnych stukow ani nic niepokojacego, czeasem potrafi troszke podjechac do przodu ale to 10cm i to po prostym, olej w skrzyni zmienilem nalałem nowego tyle ile ma byc, ma ktos jakas teorie na to? Co tam moglo pasc? bo dziwne dla mnie jest to ze jedzie do tylu normalnie a do przodu nie.
Opublikowano

Za jazdę do przodu i tyłu w automacie odpowiadają zupełnie inne sprzęgła (reverse tył, forward przód - między innymi rzecz jasna)

Masz uszkodzony forward ( pęknięty kosz, albo tłok nie trzyma ciśnienia. Wiąże się z tym zużycie tarczek sprzęgła ) Jeżeli fwd. padło, oznacza to, że reszta skrzyni też jest umordowana do granic możliwości. Czeka cię remont, który kosztuje od 1500 do 2500 pln. Możesz też kupić inną, uywaną skrzynię za około 800 - 1000 pln, założyć za 400, zalać nowym olejem za 150 i wydając jakieś 1500 pln, za miesiąc stanąć przed faktem np. uszkodzenia forwardu w nowo założonej skrzyni. Jeśli chcesz jeźdźić tym autem - zrób remont. Jeśli nie wiesz gdzie - pisz na priv.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.