Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

chciałbym znać waszą opinie o silniku stosowanym min. w e 60 535 d. ma on dwie turbiny i prawie 300 koni. ponoć rewelacja. pisze bo moge taki kupić ze skrzynią automatem. na wiązkach elektrycznych jest data z 2005 r., nie wiem z kiedy jest sam silnik ale wygląda jak nowy. klient chce 15 tyś. zł za silnik i skrzynie. ja mam e39 3,0 disla z 2001 roku, jestem ciekawy czy dałoby sie przełożyć ten silnik do mojego.

napiszcie co o tym myślicie HEJ

Opublikowano
a półoski? wal?pewnie nie pasuja od e39, ciekawe jak mocowanie tego potwora? lapy tez trzeba bedzie przerobic?kupa roboty ale efekt moze byc miodny ,jak cos to powodzenia i napisz relacje z postepu prac ,foto koniecznie!
czy jestem mądrym i dobrym czlowiekem?zdarza mi sie byc.
Opublikowano

kumplu ale czy warto tyle zachodu i wydanej kasy na 300 koni ???

jak chcesz ta moc to kup e-39 4.4 V8 bo taki silniczek na dwoch turbinkach to przeciez tez malo ropki pewnie nie spali wiec nie wiem czy jest sens ....ale oczywiscie jesli masz czas na dlubanie to sam jestem ciekawy jaki bedzie tego efekt koncowy .. pzdr

De' sant de' Salvadore

Idąc na śmierć śmieję się

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A czy nie prościej ci poprostu zainwestować w graty??

 

Przecież to ten sam silnik co twój (m57) tylko z dwoma sprężarkami, więc poprostu dopieść za te pieniążki swój(przy takim budżecie możesz nawet poszukać kutego wałka roz. tłoków, itp.), wrzuć zestaw bi-turbo, i otrzymasz ten sam efekt.

 

Pozdro

Opublikowano
A czy nie prościej ci poprostu zainwestować w graty??

 

Przecież to ten sam silnik co twój (m57) tylko z dwoma sprężarkami, więc poprostu dopieść za te pieniążki swój(przy takim budżecie możesz nawet poszukać kutego wałka roz. tłoków, itp.), wrzuć zestaw bi-turbo, i otrzymasz ten sam efekt.

 

Pozdro

Z tego co czytalem na Forum wymiana wiaze sie z wieloma zabiegami. Pomiedzy tymi wersjami M57 jest wiecej roznic. Sprezarka jest inaczej sterowana, to wiaze sie pewnie z wymiana modulu, a ten zapewne nie bedzie wspolgral ze starsza wersja pozostalej elektroniki. W 535d (podobnie jak w M57N w E60) walki rozrzadu obracaja sie w przeciwnych kierunkach (sa zazebione poprzez kola zebate) co napewno tez nie jest bez znaczenia (oprocz zredukowania momentu bezwladnosci walkow). Wzrost mocy nie jest spowodowany tylko i wylacznie turbosprezarka. Czy pompa wysokiego cisnienia jest identyczna? Czy piezowtryskiwacze sa takie same?

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
A komuś to się w ogole udało? Wsadzenie m57top do czegoś starszego niż e60/e90? Może pomyśl nad podciągnięciem tego co masz? Wydech? Chip?
Opublikowano
był taki silniki w e30 ale właśnie elektronika nie dała się ogarnąć i teraz jeździ tam 3.0i o ile pamiętam chodziło o brak DSC i sygnałow z niego i to powodowało przechodzenie silnika w tryb awaryjny (czytałem na jakimś innym forum więc nie jestem pewien do końca co było grane)
Opublikowano

hej

Widzę ze temat wrócił. ja go odpuściłem ale zastanawiałem sie tylko czy nie warto ze względu na to że silnik był jak nowy, więc to mnie najbardziej kusiło

hej

Opublikowano
był taki silniki w e30 ale właśnie elektronika nie dała się ogarnąć i teraz jeździ tam 3.0i o ile pamiętam chodziło o brak DSC i sygnałow z niego i to powodowało przechodzenie silnika w tryb awaryjny (czytałem na jakimś innym forum więc nie jestem pewien do końca co było grane)
Masz na myśli e30 Buniego, grzebałem w niej usprawniając conieco niestety dopiero gdy miała pod maską benzynę. Ale zasuwa nieziemsko :D :D :D
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano

pewnie tak, czytałem na jakimś innym forum o tej e30

jest film w necie i idzie równo z M3 e46, więc musi to chodzić pięknie :cool2:

Opublikowano
A czy nie prościej ci poprostu zainwestować w graty??

 

Przecież to ten sam silnik co twój (m57) tylko z dwoma sprężarkami, więc poprostu dopieść za te pieniążki swój(przy takim budżecie możesz nawet poszukać kutego wałka roz. tłoków, itp.), wrzuć zestaw bi-turbo, i otrzymasz ten sam efekt.

 

Pozdro

A mógłbyś podać adres firmy która zajmuje się kutymi gratami do np takiego diesla w Polsce...?

6 INLINE...

Quattro-Serwis Kraków, ul.Rzemieślnicza 20.

www.quattro-service.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.