Skocz do zawartości

PAJĄK

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia PAJĄK

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. czyli z tego co mi piszesz wnioskuje ze nie powinienem zbytnio sie martwic , bo temperatura utrzymuje sie w normie,a wydaje mi sie ze jakby uszczelka ktoras byla walnieta to temperatura szla by znacznie do gory, korek chlodnicy mam nowy(na wszelki wypadek) ale cisnienie cyba nie bylo nigdy na tyle duze zeby go otworzyc.....dzieki za podpowiedz ...
  2. Mianowicie mam taki dylemat,węże clodnicze robia sie bardzo twarde przy temperaturze 105-107 stopni......i teraz pytanie czy to jest normalne zjawisko czy moze oznaczac np , uszkodzona ktoras z uszczelek glowicy ? z tego co wiem to w ukladzie clodniczym wystepuje cisnienie ale czy az takie, dodam ze plynu nie ubywa i wszystko jest ok a interesuje sie tym poniewaz dwa tygodnie temu rozerwalo mi jeden z wezy chlodniczych,teraz nie wiem czy byla to wada weza czy cos jest nie tak , PROSZE o porade
  3. dobra sprobuje zobaczymy co z tego wyjdzie, dziekoweczka
  4. Mianowicie chcialem zrobic test na temperaturke podajrze test Nr 6 no i wszystko robie jak zawsze Trzymam prawy przycisk,wybieram test nr 6 , naciskam lewy i pojawia sie napis LOCK : ON czy moze mi ktos powiedziec o co chodzi ???? slyszalem ze to sie moze zblokowac tylko jak to odwrocic zeby znowu dzialalo ?
  5. Boogie swiete slowa, moja bunia jest z 96' i jesli bym ja sprzedawal to na pewno nie cenilbym jej ponizej 29 tys.....a dlaczego ??? a no dlatego ze silniczek jest w idealnym stanie, nie bierze ani kapki oleju, zadnych stokow, skorka idealna , czesci jezeli jakies do wymiany to tylko oryginal BMW !!!!!! Jak to sie mowi jak sie dba tak sie ma a to sie ceni !!!!! nie jest problemem kupic 540 za 20 tys a pozniej wpakowac w nie z 5 tys i na dodatek jeszcze nie bedzie to samo......
  6. Patrze i nie dowierzam ........ moze macie racje ze kupi sie M5 E60 za 25 tys $ ale co z tego ????? jezeli uzbieraliscie to spoko, kupcie, ciekawy tylko jestem ile osob stac na auto ktore wsysa do 30 l/100km juz nie mowie o serwisowaniu takiego autka, niedaj bog zeby cos strzelilo i wtedy co ???? kredycik na czesci ??? w takim wozku wymiana opon to ok 1,5 tys. za sztuke..... sorki ale troszke mnie poruszaja teksty typu ze za 25 tys $ to juz mozna kupic M5 E60 a nie .........np E39 :mad2:
  7. PAJĄK

    Temperatura silnika V8

    u mnie temperaturka utrzymuje sie przy rozgrzanym silniku od 104 do 106 stopni w zaleznosci od jazdy, w kazdym badz razie nie wychyla sie ani wyzej ani nie schodzi ponizej podanej temperatury.Swiadczy to o dobrym dzialaniu termostatu i ukladu chlodzenia. Termostat oryginalny ma temp. otwarcia w granicach 105 stopni wiec jest to optymalna temperatura dla tego silnika, mysle ze spokojnie moze dojsc w ekstremalnych warunkach do ok110-113 stopni maks, ale wydaje mi sie ze 120 stopni jak pisal Barcelonista to zdecydowanie za wysoka temperatura co swiadczy o zacietym termostacie lub np. zapowietrzonym ukladzie chlodzenia.... pzdr
  8. tak jak pisze kolega powyzej pierwsze co trzeba sprawdzic to sruby pompy oleju!!! jezeli chodzi o chlodzenie to mam wszystko w porzadku i nigdy nie zauwazylem skokow temperatury a wykorzystuje moc tego silnika w pelnym znaczeniu tego slowa i naprawde nie ma lekko,, ogolnie silniki sa bardzo dobre i trwale no ale wiadomo ze trzeba o nie dbac czyli nie lejemy jakiegos lotosa czy tedexa tylko cos z wyzszej polki, ja osobiscie jezdze na 5w50 Mobilka ..... A z tego co slyszalem to te silniki bardzo chetnie wkladaja ludzie do duzych przerobionych terenowek startujacych w rajdach i bardzo sobie je chwala. Juz sobie wyobrazam co ten silnik zrobi z E-30 :norty:
  9. PAJĄK

    spalanie 540iA e39

    .....mowia jesli chcesz sie w koncu odczepic od amatorow sprintu z pod swiatel to przyklej znaczek ! Ale szczerze mowiac lubie patrzec na zdziwione miny .... :jawdrop:
  10. PAJĄK

    Hamowanie

    Bicie kierownicy przy hamowaniu nie koniecznie musi oznaczac ze cos nie tak jest akurat z hamulcami! zaczolbym od rzeczy najprostrzej czyli od sprawdzenia opon !!!! Pare dni temu moj ojciec mial podobny przypadek w Accordzie , pojechal do mechanika mechanik powiedzia: trzeba zmienic tarcze i tak zrobil i efekt byl taki ze starszy zmarnowal kupe kasy bo nic to nie dalo, dwa dni pozniej pojechal a zmiane oponek na zimowe....... ot co cala filozfia, jak reka odjal!!!! nie mowie ze w Twoim przypodku to opony ale na pewno od tego bym zaczal, a jesli juz sie wezmies za wymiane tarcz to najpierw sprawdz je czujnikiem czy rzeczywiscie sa krzywe !
  11. PAJĄK

    listewki ozdobne

    sieman ko wiesz co wydaje mi sie ze to zalezy od wersji listwy chromowane itd........ ale trzeba by to sprawdzic poprostu podpatrz w innej E39 ale wydaje mi sie ze powinno dac rade bo chyba innej formy na szyby wokol drzwi to by nie zrobili ......
  12. PAJĄK

    spalanie 540iA e39

    sebos76 ot co chcialem zec !!!!! :cool2:
  13. PAJĄK

    spalanie 540iA e39

    chmmmmmm drazliwy temat...... ale czy tu powinno sie patrzec na spalanie ???? w miescie moja ponizej 20l nie schodzi , ale nie po to ją mam zeby sie toczyc tylko brac przyjemnosc !!!!!
  14. PAJĄK

    Co to takiego szpera?

    czyli z tego co tu piszecie chlopaki wnioskuje ze szpera to fajna sprawa ale na krotki czas........ bo jak sami mowicie zuzycie opon...... no i pewnie jeszcze pare rzeczy sie z tym wiaze, dodatkowe obciazenie lozyski...zawieszenia itd.....wiec chyba dobrze i nawet lepiej kiedy jest standardowy mechanizm roznicowy, ten tez daje mozliwosc dobrze pojsc bokiem :norty:
  15. nie widzialem nigdy 540 na stlaowych felach........i mam nadzieje ze nie zobacze :naughty: pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.