Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki skromny ale irytujący problem. A mianowicie silniczek M40 w moim pomykaczu nie wkręca sie na obroty powyżej 5500 obr/min przekraczając ta granice zaczyna pracować na trzy cylindry i jest tak przez jakieś 3-4 sekundy po puszczeniu gazu a potem normalnie do granicy... rzecz dzieje sie na benzynie i na gazie podejrzewam kopułkę bądź zbyt wysokie ciśnienie oleju co powoduje podpieranie zaworu. Proszę o jakieś porady lub sugestie, pozdrawiam i z góry dzięki. :mad2:
Opublikowano
Z tego, co czytałem na forum (tym i innych), przyczyną niedokręcania się silnika do max obrotów, bywał zużyty wałek rozrządu.
Opublikowano

1. pożycz od kogoś kabel WN i spróbuj podmienić po kolei na każdym cylindrze

 

2. wymień świece

 

3. spróbuj zatkać powrót na listwie paliwowej z wtryskami /celem zwiększenia ciśnienia na listwie paliwowej/

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano

1.Założyłem nowe kable i nic...

 

2.Świece nowe i nic...

 

3.Rzecz dzieje sie zarówno na gazie jak i na benzynie...

 

gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny...? :roll:

Opublikowano

Czec

Jezeli masz dobry walek,to zostala jeszce przepustnica a dokladniej czujnik polozenia ,bo on odcina paliwko.

W ostatecznosci sterownik silnika.

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Siema dzięki za marną pociechę ale czy nie lepiej kupić całą głowiczkę za 100zł od kolegi "belgus"-a ??? Ale jakoś dziwnie nie chce mi się wierzyć iż to wałek bo jak już wspominałem silnik ciągnie i pracuje normalnie tylko ta granica 5500 obrotów i kapota. Puszczam gaz i jeszcze przez kilka sekund pracuje "na trzy gary" a potem nadal OK dopuki nie przekroczę 5500obr.min.

A ciekawie jest jak nie puszczę gazu jeśli na benzynce to "na trzy" ale na LPG

jest przez chwilę "na trzy" a potem jak pier... w dolot to nawet szlałf od powietrza potrafi zerwać...??? :(

Opublikowano
Pies ja bym proponowal Ci raczej aby jakis konkretny mechanik rozebrał na poczatku rozrzad i powiedzial Ci jak wyglada walek, bo co z tego jak nową glowice kupisz jak walek ten sam bedzie, to bedzie wraz to samo.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam stosując się do waszych porad sprawdziłem u znajomego wałek i okazało się że jest w bdb. stanie ciśnienie oleju też w normie analiza spalin wyszła super ale powiedziano mi ze przyczyną może być "lewe powietrze"...? co wy na to...??? pozdrawiam
Opublikowano

Sprawdzić, czy to lewe powietrze to żadna filozofia, po prostu sprawdź węże doprowadzające powietrze do silnika+wszystkie elementy po drodze (puszka filtra itp)

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Powiem tak:

Żadne lewe powietrze , żaden wałek. Odkręć dekiel od zaworów i jeszcze na zamkniętym odpal na moment silnik. Po zgaszeniu i zdjęciu dekielka ( acha temp. robocza) sprawdz który z hydroregulatorów ma luz. Do wymiany i problem ustąpi. Innym problemem związanym z takim zjawiskiem jest pęknięta sprężyna na którymś zaworze dolotowym. Są dwie i rozchodzi się o tą mniejszą działającą bardziej przy wysokich obrotach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.