Skocz do zawartości

[e36] Przy 4500 obr. jestem załamany.HELP mnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. jako ze jestem pierwszy raz wypada sie przedstawić. Radek,Gdańsk.

zaczne od początku.Kupiłem sobie w końcu wymarzone auto bmw e36 316..wiadomo,pierwszy dzień szał i duży rogal na gębie...ale dzień 2 juz nie był taki. zauważyłem ze pływa na wolnych,więc do mechanika,wyczyścił krokowy,filtr paliwa nowy,świece Ok. z postów wyczytałem ze moze to być lambda,jutro odbieram. lecz nie o to do końca chodzi."specjalista" odkrł ze prz 4500 auto zaczyna "mulić" i stwierdził ze to katalizator. dziś jest juz strumienica i dalej to samo. spec stwierził ze to wałek rozrządu więc aż usiadłem. ...bo mało być tak pięknie...ALE po 3 dniach na tym forum podejrzewam tez ze moze cos sie dzieje z odcięciem paliwa(blokadą) moze pompa moze komputer moze to ta sonda. nie wiem sam co w co ładować kase.

auto ma przebieg 230 tyś i nie mam gazu. nigdy nie miałem auta które ma blokada i nie wiem jak to powinno sie zachowywać ale z tego co trochę sie znam to na pewno nie przy 4500obr.

dodam jeszcze ze nie ma znaczenia jaki bieg,zawsze 4500 i nastepuje duszenie mojej pszczółeczki.

Poniewaz zamierzam w przyszłym tygodniu wstawić gaz. wpadłem na pomysł zeby z tym remontem poczekać i zobaczyć czy bedzie sie to działo na gazie bo wydaje mi sie ze jak tak to znaczy ze coś z silnikiem

aha gaz bedzie z ominięciem sondy,tak powidział gazownik

jak ktoś ma jakis pomyśł na co powinienem zwrócić uwagę proszę bardzo o jakąś podpowiedz. :(

Z GÓRY DZIĘKUJE. POZDRAWIAM.

Opublikowano

Czesc.

 

Nie zakładaj instalacji gazowej :nienie: do czasu aż doprowadzisz sobie silnik do "idealnego" stanu.....

Jak zalożysz instalacje bedziesz miał problem ze zdiagnozowaniem usterki...jak silnik bedzie smigał dobrze na benzynie wtedy zakładaj instalacje gazową :!:

 

Oddaj samochód do jakiegoś dobrego mechanika który zna się na rzeczy i posprawdza Ci cały układ paliwowy, czy wydajność pompy jest oki, czy ciśnienie odpowiednie....sprawdź też sonde Lambda.....ale z opisów problemów kolegów tutaj na forum wynika że bedziesz miał poprostu wytarty wałek rozrządu....niestety :(

Napewno nie jest to odcięcie zapłonu...podczas odcięcia wygląda to na krztuszenie się silnika...ale obroty cały czas są na maksa ( oczywiście o ile masz cegłe :wink: na pedale gazu )

 

pozdrawiam.

Opublikowano
Czesc.Mam ten sam problem , co prawda wieksza pojemnośc (1.8) ale silnik bardzo podobny.Silnik dochodzi do 4.500 i zaczyna sie dławić(jakby na jeden gar nie palił.Z tego co sie dowiedziałem to winy mozna szukać w popychaczach (zacinające się sprezyny popychaczy) lub w w wytartym wałku.Łącze sie w bólu.POZDRAWIAM
Opublikowano

no to mnie "pocieszyliście". Ale dobre to ze wiem taraz na czym stoje, a raczej w czym siedze. Chyba a nawet na pewno tak zrobie ze moneta która była na gaz pójdzie na remont.

Podpowiedzcie mi jeszcze czy taki wałek to sie wymienia czy regeneruje bo też słyszałem i czytałem rózne wersje. no i czy taka naprawa to są jeszcze setki czy juz tysiące złotych naszyh polskich. dzisiaj wymieniam sonde ale szczerze mówiąc nie licze na poprawe. zobaczymy.

Czy przy okazji remontu powinienem tez wymienić wtryski bo tez sie o tym naczytałem i chyba do gazu trzeba mieć nowe,a bynajmniej sprawne,prawda to??? jak ktoś ma jakieś dobre linki to chętnie poczytam. bo nie bardzo sobie moge poradzić ze znalezieniem czegoś konkretnego. :modlitwa: pliss

pozdro.

Opublikowano

no i sonda nic nie dała.Wiec mam do sprzedania uzywke boscha jakby kto chciał. :D

znalazłem w końcu pare postów na temat.

we wtorek idzie na "ruszt" wałek,popychacze i cała reszta.

pozdrawiam.

a tak w ogóle to fajne to forum. :D :D :D

Opublikowano

Czesc!

 

Po pierwsze jak przy takich objawach mechanik kazal Ci wymienic sonde lambda to jest to [BAD] nie miechanik i proponuje go zmienic. Sonda lambda w BMW ma bardzo maly wplyw przy jezdzie na benzynie, auto dokladnie sie tak samo zachowuje po jej odpieciu, jedyne co to spalanie Ci wzrosnie.

Po drugie przed atakowaniem walka rozrzadu sprawdz pompe paliwa, moze po prostu nie daje cisnienia.

Pozdrawiam

Opublikowano

nie. sonde to sam po przeczytaniu postów postanowiłem zmienić. na szczęście dostałem niedrogo{140zł}.

a swoją drogą jak odpięłem starą sonde to nie szło odpalić auta.

a tak jak mówisz mechanik powiedziałze po odpięciu bedzie tylko litr więcej palił. więc byłem zdziwiony ze nie odpala.

sparawdze tą pompe moze faktycznie. wtedy troche koszta chociarz by spadły.

dzięki za podpowiedz.

jak tylko zrobie dam znać. może komuś też pomoge.

Opublikowano
Sprawdź jeszcze, czy filtr powietrza nie jest zapchany- może za mało powietrza dostaje? Może też byc sitko w baku przy pompie paliwowej zabrudzone.

było:

e-32;

e-34,

Opublikowano

Zdiagnozuj na 100% przyczynę i przelicz koszta remontu (naprawy).

Być może lepiej popchać autko dalej.

Królowa jest tylko jedna - HAYABUSA!

Było: E-34 520i M50, E-36 318i M40, szukam E-39 3.0D M57

Opublikowano
a wez sprawdz czy nie masz zegarow od jakiejs 6cio garowki :D bo wtedy obrotomierz bedzie ci zanizal :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Jeszcze mi sie przypomnialo, ze widzialem podobny myk jak gosc mial zepsuty komputer w aucie, tez byly problemy wlasnie z wysokimi obrotami.

 

>>andrzej2212<<

Nie chcialbys chyba kupic takiego samochodu nie ?? :evil:

Opublikowano

sprzedać to nie bo sie nawet jeszcze nie nacieszyłem. Poza tym myśle że drugi taki łoś jak ja sie nie znajdzie :oops: . Tak to jest jak ktoś poleci na klime i elektryke. w razie co mój mechanik ma dostęp do "tanich" silników.

 

Aczy ktoś wie jak dokładnie sprawdzić wydajność takiej pompy i gdzie ona jest w ogóle( bo sie z jajka przesiadłem a to prostrze auto było :) )

Szukałem ale nie mogłem znależć konkretnej odpowiedzi. czytałem coś o trójniku na wężyku ale to było bodajże w e34. a nie wiem czy to ta sama zasada. albo linka może jakiego????????

Opublikowano
pompa jest w baku,tak na oko to jej nie sprawdzisz-musi pompowac odpowiednie cisnienie,w E34 i E30 dostaniesz sie od bagaznika(dekielek),a w E36 to nie wiem(prawdopodonie tez),u mnie w E30 tez padła,2500 tys szedł a potem gasł,dobrze ze miałem gaz to jezdziłem normalnie,ja bym załozył gaz i nie czekał na rozwiazanie problemu,jak na gazie bedzie chodzic dobrze to znaczy ze pompa i układ paliwowy.
Opublikowano
Nie wiem czy to jest najlepszy pomysl :roll: . Jesli sie okaze ze to jednal cos powaznego to moze bedzie wymagalo wiekszej ingerencji w silnik, lub nawet wymiany. W takim przypadku moga by po prostu podwojne koszty zalozenia instalacji gazowej. Tak nawiasem jakby sie okazalo ze a nuz komputer to ostatnio na forum widzialem ogloszenie ze ktos ma, ale do M40.
Opublikowano

Witam,

kolega miał podobną sytuację.Winę ponosiły dzwigienki od zaworów.Na jednym cylindrze była bardzo mocno wytarta i przy większych obrotach dawało to efekt odcięcia paliwa.Nie jestem pewien ale koszt jednej to około 20 -30 zł.Wymienił wszystkie.Jeśli to będzie to, proponuję kupić te dźwigienki w serwisie,bo jak mi doświadczenie pokazało różnica między podróbkami a oryginałami jest naprawde niewielka.

 

Olek

Opublikowano

Fakt molerus, nie chciałbym kupić takiego auta nie więdząc o tym defekcie, ale być może ktoś, kto kupi wie co jest na rzeczy i sam sobie to naprawi uzyskując przy zakupie atrakcyjną cenę auta.

Miałem na myśli TAKĄ sytuację.

PzDr.

Królowa jest tylko jedna - HAYABUSA!

Było: E-34 520i M50, E-36 318i M40, szukam E-39 3.0D M57

Opublikowano

odebrałem. wiec mechanior za głowną przyczynę podał przestawiony zapłon o jeden ząbek. ale przy okaji zrobił tez renowacje wałka i popychacze też i szklanki wymienił wszystki paski oraz jakieś łożysko przy rozrządzie. wstawił termostat bo go nie było. wziął 1350 zł...a ile w tym prawdy to nie wiem.. ale ważne jest że jest O.K

a te szklanki bo miedzy czasie zaczęło stukać.

pozdrawiam . dzieki za podpowiedzi .

Opublikowano

Podpowiedzcie mi jeszcze czy taki wałek to sie wymienia czy regeneruje bo też słyszałem i czytałem rózne wersje. no i czy taka naprawa to są jeszcze setki czy juz tysiące złotych naszyh polskich. dzisiaj wymieniam sonde ale szczerze mówiąc nie licze na poprawe. zobaczymy.

Czy przy okazji remontu powinienem tez wymienić wtryski bo tez sie o tym naczytałem i chyba do gazu trzeba mieć nowe,a bynajmniej sprawne,prawda to??? jak ktoś ma jakieś dobre linki to chętnie poczytam. bo nie bardzo sobie moge poradzić ze znalezieniem czegoś konkretnego. :modlitwa: pliss

pozdro.

Co do wałka to lepiej kupic uzywke niz regenerować, ja w E30 przerobiłem już sprawę :-) Wymienia się wałek i popychacze, ewentualnie dźwignie zaworów. Ja wymieniłem wszystko i bryka chodzi jak diabli. Koszty to około 700PLN walek popychacze 40PLN x 8 i dżwigienki 40PLN x 8. Niestety ale silniki M40 pod tym względem (i wieloma innymi) są do pupy...

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.