Skocz do zawartości

ZIN

Zarejestrowani
  • Postów

    256
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    NOL

Osiągnięcia ZIN

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. ZIN

    Rozrusznik m40

    Witam.Mam pytanie odnośnie rozruszników montowanych w M40. Czy były różne rodzaje czy też przez cały okres produkcji był pakowany ten sam typ.Interesuje mnie także czy 1,6 i 1,8 posiadają takie same rozruszniki.Zgóry dziękuję za odp.Pozdrawiam
  2. Firmy Meyle , Febi , TRW . Dobrze cenowo wygląda Meyle , mam zawieszenie wyremontowane na elementach tej firmy i wszystko jest ok.Szczególnie polecam sworznie zewnętrzne ich produkcji nie posiadające gumy dzięki czemu są bardziej wytrzymałe.
  3. ZIN

    Gaz.... problem...

    Na rozruch i w czasie kiedy silnik sie rozgrzewa idzie sporo benzyny. Ja w tygodniu musze zalać conajmniej pięć litrów.
  4. W drugiej wersji mamy na myśli : wałek , popychacze , dźwigienki .Koszt dosyć spory. Czy masz wrażenie że silnik po przeciągnięciu powyżej tych 4,5 tys. jakgdyby nie chodzi na wszystkie cylindry?
  5. Rozrząd w sensie pasek rolki czy w sensie wałek popychacze itp?
  6. ZIN

    Gaz.... problem...

    Miałem kiedyś to samo.Gasł nawet po paru minutach grzania.Pomogła regulacja parownika.Jedź do warsztatu powinni ci to ustawić.Co do przełączania na gaz zaraz po odpaleniu przy zimnym silniku - jeżeli parownik jest sprawny bedzie wszystko ok ale trzeba pamietać że gaz rozpreżający się w nim ma niską temperaturę.Taka praktyka skraca znacznie żywotność membran.Nie bez powodu parownik jest włączony w obieg układu chłodzenia.
  7. Wydaje mi się że nigdy nie jest za pózno.Lepiej zaryzykować zmianę na chociażby półsyntetyk niż jeżdzić na mineralu i czekać kiedy głowica powie do widzenia.
  8. ZIN

    stuki w zawieszeniu

    Odpuść sobie kupno tych wachaczy.Zastosowane w nich elementy pewnie są marnej jakości.Zainwestuj lepiej w porządne sworznie i tuleje.Polecam LMI , ewentualnie Meyle czy Febi.Postaraj się także o montaż w dobrym warsztacie żeby wszystko trafiło na swoje miejsce.Napewno bedziesz zadowolony
  9. Mineralny olej zabija hydraulikę w tym silniku.Wiem to z autopsji.Teraz jeżdze na 10w 40 Mobil i jak narazie bez wiekszych problemów.Co do oryginalnego oleju to wyczytałem że teraz jest to castrol. "Produkty Castrol są zalecane do wszystkich modeli BMW - zarówno samochodów, jak i motocykli. Pojazdy BMW są napełniane olejami silnikowymi, płynami przekładniowymi oraz innymi płynami Castrol już na linii produkcyjnej."
  10. ZIN

    wyrzuca na zakretach

    Potwierdzam.Miałem podobnie , strasznie niestabilny tył.Wszystko wyszło an jaw gdy ta tuleja rozpadła sie całkowicie + miałem pękniętą sprężynę.Po wymianie wszystko OK
  11. Z tego co pamiętam u mnie , gdy kończył sie wałek i reszta , samochód przy około 4 tyś obrotów tak jakby przestał pracować na jeden cylinder , po odjeciu gazu i próbie ponownego przyspieszenia jeszcze przez około 5 - 10 sekund prychał i nie chciał jechać.Sprawdz czy u ciebie jest podobnie.Wiem ze ten objaw wsytępował u kilku innych osób które miały ten sam problem.Jeżeli nie zaobserwowałes tego to jest szansa że kuleje naprzykład zapłon.
  12. A w jaki sposób objawia sie to odcięcie?Czy masz wrazenie jakby samochód przestał chodzić na wszystkie cylindry?Czy po odjeciu gazu nadal przez jakiś czas ( pare sekund ) kuleje? Jeżleli nie to zacznij od sprawdzenia filtra powietrza może ma już dość.Daj znać.
  13. Tak sobie wyobrażam efekt końcowy :D http://www.rmotorsport.com/saku/e30v12_rmotorsport.wmv Niestety w żaden sposób nie jestem w stanie pomóc , ale przyznam sie do jednego - pierwszy raz od kiedy jestem użytkownikiem tego forum przeczytałem temat na cztery strony post po poście. Życze oczekiwanego efektu :cool2:
  14. Moim zdaniem najrozsądniejszym rozwiązaniem byłby swap na silnik 1,8. 600-700 zł + robocizna to naprawde bardzo optymistyczna wersja. Jestem po naprawie głowicy i wiem że koszty rosną lawinowo podczas remontu.Ja miałem do wymiany także pierscienie wiec całość wyniosła mnie około 1,700zł.Teraz żałuje bo cena silnika m40 to coś koło 1000zł.Sztuka polega na znalezieniu odpowiedniego dawcy , żeby nie było , tak jak napisał Lucass , że kupisz to samo co masz. Można też pobawić sie w swap na m43. Koszty wyższe ale z tego co wiem można zapomnieć o problemach z rozrządem. Pozdrawiam
  15. :mad2: Ale wpadka.A myślałem że pomoge.Zmęczony byłem po pracy :oops:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.