Skocz do zawartości

Ładna czy nie ładna.... oto jest pytanie!!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Była: BMW E36 320i Sedan (vanos) - 94r

Było (i więcej nie będzie): Opel Vectra B 2.0 16V CDX - 98r

Nie zrozumieją ci którzy nie obcowali z BMW sam na sam!!!

Opublikowano

Całkiem przyjemna :cool2:

Też mnie ciekawi, czy ACS to więcej niż nalepki na tym egzemplarzu, uchyl rąbka tajemnicy :)

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
  • Autor

Nie wydaje mi się bo powinienem dostać jakiś papier na to (chyba). Kupiłem we francji auto a w tamtejszych papierach nic otym nie było.

Chociaż jak wymieniałem amory tylne to były AC Schnitzera.

A z drugiej strony powinno być jakieś oznaczeczenie typu ACS3 lub coś takiego.

Nie jestem ekspertem ani mechanikiem więc napiszę jak mi się wydaje.

Rok. 1994

Silnik: 2L Vanos M50

Układ wtryskowy: BOSCH

Na świecach moduły - BOSCH

Zdrzerzak M-Technik

Fotele - to chyba pół kubły z regulacją w 5 płaszczyznach

Kierownica 3-ramienna ze wskaźnikiem Air-Bag (czerwona lampka)

ABS

Centralny

El. szyber

Mały komputer.

Fele 16" z oponami 225/50 (tył i przód)

Hamulce tarczowe przód/tył (zaciski pod kolor auta - takie były)

No i tak jak widać nie jest to auto "zmęczone życiem" mimo podeszłego wieku.

Właściciel we Francji to starszy pan i był tylko jeden.

Opublikowano
Pewnie dostanę burę że nie tutaj powinien ten temat się znajdować ale nie bardzo wiem gdzie go umieścić.

Ladna trojka. :cool2:

Zdjecia i opis swojego samochodu powinienes umiescic w specjalnie do tego celu stworzonym dziale: Galerie.

Opublikowano
  • Autor
Może ktoś jeszcze się wypowie?

Opublikowano

mnie tez sie podoba, robi wrazenie.

chociaz mnie najbardziej sie podoba z zewnątrz, nie lubie chromowanych dodatków na deske. :cool2:

Opublikowano