Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mnie tez czasem denerwuje jak jade po miescie, krece moje 1.6 np do 3,5 tysiaca obrotow, a tu panda na ogonie mi siedzi i wogole nie zostaje z tylu :duh:

 

To krec do 5000tys i wtedy zostanie z tyłu. Nie robcie znow z 316i jakiejs zawalidrogi bo jednak to ma 12s do setki i mozna rozwinac nawet 200km/h wiec osiagi nie sa zle jak dla przecietnego zjadacza chleba...

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No niestety tak jest ze masa robi swoje,punto2 ze zwykym silnikiem 1.4 16v mA 9,8 do setki czyli z isem i 2.0moze powalczyc.
Opublikowano
jo do "setki" to se może walczyć, ale powyżej 100 km/h raczej nie ma nic do powiedzenia - atakie sytuacje na trasie zdarzają sie najczęściej przy wyprzedzaniu choćby. W mieście punto może sie wydawać szybkie i zwinne- wiem, bo miałem kiedyś, ale na trasie...to inna liga niż najwolniejsze z wolnych bmw
Opublikowano

Witam.

 

Dziś na trasie 30km jechałem cały czas za Transporterem TDI (pewnie 2,5) i jedyną moją ambicją było utrzymanie za nim tempa. Kręciłem momentami do 5000, w zakrętach w sumie go dojeżdżałem ale po prostej jakby tak odchodził ten T4 pomimo moich starań. I naprawdę jechał szybko, jak jakiś debil, zakręty chyba na granicy przyczepności, a na prostej zarejestrowałem na swoim liczniku 160 km/h i chyba nawet trochę mi odchodził wtedy. BMKa dzielnie walczyła ale myślę że trzeba by 325i żeby go spokojnie wyprzedzić.

Już nie bawię się z Transporterami bo wiem że szkoda wachy i silnika, te VWki naprawde jadą.

 

Wogóle jak już widzę znaczek TDI na klapie to odpuszczam bo bez sensu, skoro mogę ścignąć tylko 1,9TDI 90KM a to i tak ciężko....

 

DOSTAWCZAK drodzy Państwo, DOSTAWCZAK!

Opublikowano

Ja tu popierałbym sytwierdzenie: MASA

Taka panda waży z 900kg a kolegi 316 około 1150-1200 a jak kolega przydusi powyżej tych 3500RPM to ją zniszczy a ona juz nic na to nie poradzi co do transorterów to ciekawe bo ja moją 520I 150KM objeżdzam bez problemów a masę mam 1425kg plus moje 95kg:)

No i podstawa z maluchem jest podstawowa sprawa to mały brzydki niewygodny powolny samochód i tak zostanie nawet jak zamontujesz tam silnik od jaguara

A co do ścigania się z autami typu clio to to są sporo lżejsze auta i przede wszystkim nowsze postawcie je znimi w szranki nowe 3er i je zniszczy bo postęp w silnikach idzie do przodu w BMW jak i u reszty a postawcie obok siebie clio z roku dajmy na to 1994 i zobaczcie co z niego zostanie a no i sprint do setki to nie wszystko ważne co się dzieje powyżej niej:)

Kiedyś znajomy objechał mnie golfem 1.8 ( 90KM) bo się zagapiłem spod świateł ale już przy 110 jego autko zaczęło kończyć a moje się rozpędzać i mimo że wystartował szybciej o około 2s to szybko został z powrotem przywołany do porządku

Pozdrawiam kolgeów i stwierdzam że maluchy nam nie zagrożą ani żadne clio( w końcu jest 750i Alpina 450KM)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
No i podstawa z maluchem jest podstawowa sprawa to mały brzydki niewygodny powolny samochód i tak zostanie nawet jak zamontujesz tam silnik od jaguara

 

To popatrz jakie w tym roku maluchy startowały na KOE

Opublikowano

dziwne 316 coupe ma do 100km/h ma 12,7s a punto 1,2 ma do setki 14,5 wiec dziwi mnie ze dajecie sie objechac punto .moja e30 1,8 na prostej idzie leb w leb samochodami typu fiat do 1,4l .Przy predkosci 80-100 km/h fiaty niemaj sily juz tak dynamicznie isc jak bmw i sorki ale niema sensu porownanie bmw ktore wagowo ma 1310kg a punto czy clio ktore przy silnym wietrze lataja po trasie od lewej do prawej .

 

 

REASUMUJAC: :D BMW RADOSC Z JAZDY :D

Opublikowano
wydaje mi sie ze duzo tez zalezy w jaim stanie jest silnik, scigalem sie niejednokrotnie z kumplami co maja civic'i 1.5(90km, co niby ok 10s do setki) i golf'em 3 1.8gt i kazdego zawsze wyprzedzilem minimum o pol dlugosci auta :)
Opublikowano

Clininc nie zrozumiałeś mnie chodzi mnie o to że porównywanie malucha do bmw to przesada bo w maluchu trzeba sporor grzebać żeby dało radę pokonać bmw choćby i 316 a jak sporo pogrzebiesz w bmw to żaden maluch go nie dogoni mój były polonez potrafił zniszczyc CC czy SC z wyjątkiem sportinga bez oporów że o maluchu nie wspomnę

A przede wszytskim jechałem kiedyś maluchem i sorki ale mam 194cm wzrostu i sam zająłem całą tylną kaqnapę siedząc w poprzek wiec nie wiem czy to pudełko po zapałkach wogóle można autem nazwać

Dla mnie maluch nigdy nie był i nie będzie autem w dosłwonym sensie i nie przekona mnie do tego nawet jak 100 będzie rozwijał w 2 sekundy:)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
318is, hmm, to takie M3 dla ubogich, nie powiem czuć już jak się ładnie zbiera...

 

Haha, dobre... :lol:

 

Zauważyłem, że przyśpieszenie samochodu rośnie odwrotnie proporcjonalnie do czasu posiadania go :wink: jak mojego kupiłem, to zbierał się, że hoho, a teraz muszę czasem wysiadać i popychać :wink:

 

316 i 318 to samochody do jazdy samemu - z 3 osobami, a już nie mówiąc o pełnym bagażniku, rewelacji nie ma - zwłaszcza na niskich obrotach.

Opublikowano
316 i 318 z 4 osobami jeżdżą jak polonezy z 1 osobą, wiem bo mam, i jest masakra pod tym względem. Wogóle ostatni raz kupuje BMW z 4 cylindrami, to wogóle nie jeździ, żebym ja kurde musiał stawac bok w bok z Felicią 1,6, ja chce czegoś więcej :P
Opublikowano
316 i 318 z 4 osobami jeżdżą jak polonezy z 1 osobą, wiem bo mam, i jest masakra pod tym względem. Wogóle ostatni raz kupuje BMW z 4 cylindrami, to wogóle nie jeździ, żebym ja kurde musiał stawac bok w bok z Felicią 1,6, ja chce czegoś więcej :P

To wymontuj gaz lub wymień kable WN, świece, filtry itp., a nie narzekasz. Ja nie mam żadnych problemów z Polonezami czy innymi samochodami o pojemności 1.6-1.8. Nawet ostatnio Audi 80 2.0 dostało i to znacznie. Wracając do Poloneza, to kolega ma z silnikiem rovera i nie ma ze mną szans.

Opublikowano

Witam, kolega Bagor znowu mnie pewnie zruga za wypowiadanie się nie na temat :( ale, raz kozie śmierć :).

 

Jak już parę osób napisało, 3 z silnikiem do 2l to nie autko do sprintu na 1/4 ani nawet do 100 km/h. Clio 1.4 jest naprawdę zrywnym autkiem, miałem okazje niejednokrotnie nim jeździć (mama miała takie autko przez pewien czas) i z buksowaniem kołami przy wrzucaniu 2 nie było żadnego problemu, ale co z tego jak powyżej 100 było już tylko gorzej. Piszecie, że maluch,mk2,punto etc was objechało a który z was zamieniłby 3 na któreś z tych wymienionych ? ŻADEN :). Swoją drogą może ostatnio coś wisi w powietrzu bo po wjeździe na obwodnice Krakowa (zanim ta była jeszcze robiona na wysokości Tyńca) , wyskoczył zza mnie passat (kombi) i mi odjechał :oops:

Opublikowano
kiedyś się mówiło, że IS, to M3 dla ubogich, ale dotyczyło to E30 - nie E36 :idea: ;)

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
Clio 1.4 jest naprawdę zrywnym autkiem...

 

no bez przesady! mowimy o clio 1.4 75km? tez ktos z rodziny ma ten wynalazek i to ma niby byc zrywniejsze od 1.6 czy 1.8? dla mojego 1.6 to jest znikajacy punkt w lusterku :lol:

Opublikowano
Clio 1.4 jest naprawdę zrywnym autkiem...

 

no bez przesady! mowimy o clio 1.4 75km? tez ktos z rodziny ma ten wynalazek i to ma niby byc zrywniejsze od 1.6 czy 1.8? dla mojego 1.6 to jest znikajacy punkt w lusterku :lol:

 

Ja tez mam 316 tylko ze sedan i jezdzilem rownierz clio 1.4 75km i w miescie niestety wydaje mi sie bardziej dynamiczny od BMW ale to moze zludzenie bo ma przedni naped. natomiast na autostradzie ja BMW jechalem w cztery osoby a ten kolega od clio w dwie i go odchodzilem niemilosiernie, zreszta na trasie tez widzialem to w lusterku jak znikal :twisted:

Opublikowano

Było już późno, i zapomniałem o tym napisać, ale jest taka wartość jak km/tonę i ten współczynnik jest pewnie wyższy np. w przypadku Clio (nie wiem bo nie znam dokładnej wagi) niż np w 316, stąd takie różnice.

 

W przypadku e55 amg wynosi on ~157km/tonę

Opublikowano
Jak wywoziłem makulature to mi zważyli auto przy okazji i wyszło 1240 kg! Dodatkowa wage dawały: subwoofer dosyc ciezki, LPG (zatankowane okolo 20 litrow), benzyna około 15 litrow. Wiec troche waży taka beemka...
Opublikowano
w małych i mniej komfortowych samochodach jest pozorne odczucie lepszego przyspieszenia- im samochód bardziej wyciszony i większy, cięższy to odczucie to maleje, co nie znaczy wcale że przyspieszenie jest słabsze...
Opublikowano
w małych i mniej komfortowych samochodach jest pozorne odczucie lepszego przyspieszenia- im samochód bardziej wyciszony i większy, cięższy to odczucie to maleje, co nie znaczy wcale że przyspieszenie jest słabsze...

 

dokladnie tak jak pisze kolega, jak jezdze ze znajomym e60 3 litry "to wogole nie czuc wciskania w fotel" jedynie te 7s do setki widac na predkosciomierzu :P

 

a wracajac do clio, to ten wynalazek nie ma szans nawet z 316 w miescie czy gdziekolwiek indziej

Opublikowano

Wtrącę się do dyskusji..

Mam 316 ale z silnikiem 1.9L (nic nie zmieniałem tylko egzemplarz z końca produkcji z silnikiem już od E46) Nie wiem jak to Niemcy zrobili ale z tej pojemności "wycisnęli" 105KM.. Ogólnie 0-100 katalogowo 11.9s czyli prawie jak polonez.. Ale.. jest jeden pozytywny aspekt.. Auto ma max moment obrotowy 160Nm przy 2500obr/min I to jest wielce OK Nie trzeba kręcić silnika do 4-5k obrotów. On po prostu od 1.5k ciągnie (wiem że moment w porównaniu do M3 to momencik ale ja sobie chwale)

Posiadam go od niedawna dlatego jeszcze sie z innymi nie sprawdzałem sie ze skrzyżowania ale wydaje mi się że na trasie przyspieszenie np od 40 z trójki będzie dużo lepsze niż u konkurencji..

Dla porównania. Rodzice mają Toyotę corolle (5 drzwi) 1.33cm3 moc 86KM a przyspieszenie 0-100 ma takie samo tylko silnik ciągnie od 3.5k obrotów poniżej ma ogromną "turbo dziurę":-)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.