Skocz do zawartości

bartas_pn

Zarejestrowani
  • Postów

    407
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 M5 / X5M50D F16 / M135xi F20 LCI
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia bartas_pn

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Czyli z tego co rozumiem, to jest jedyna opona ktorej moge uzyc? Branie zestawu P/T roznych producentow z homologacja odpada?
  2. Ok, to podajcie prosze konkretnego producenta bo z tego co wodze Bridgestone nie ma opony 245 30 R19 Czy no przod moze buc bridgestone z * a tyl pirelli z * ??
  3. Wlasnie nie lubie takiego narzucania przez producenta.. i braku mozliwosci wyboru, tez proponowano mi bridgestone ale tak jak mowisz sa glosne i dosc twarde Przednie felgi sa szerokosci 7.5 tyl 8.0 Pod tym wzgledem tyl naped byl o wiele prostszy
  4. A mial ktos konkretnie m135xi z kolami 19" i moze podzielic sie wlasnymi doswiadczeniami?
  5. Witam, W zeszlym roku meczylem sie z oponami do xdrive w x5m50d - zakupilem nowe o sugorowanych przez producenta rozmiarach i takich samych jak opony na drugi sezon. Okazalo sie ze opony na 1 os byly z 2019 a na druga z 2018 i juz producent cos pogrzebal z rodzajem bieznika - w zyciu bym nie wpadl ze uklad jest tak czuly, uslizgiwal i wlaczala sie kontrolka trakcji. Teraz stoje przed zakupem opon do m135xi i na sama mysl jiz dostaje padaczki... Podpowiedzcie co wybrac: Producent zaleca 225/35/19 i tyl 245/30/19 Roznica 1.67% Czy bezpieczniej isc w 4x taka sama opona lub 225/35/19 i tyl 255/30/19 roznica 0.7%
  6. Dzisiaj właśnie "doposażyłem" e61 w worek na narty, kanapę mam składaną. Generalnie trzeba zakupić worek i 2 plastiki (obudowy), całość zajęła mi około godziny. Tutaj jest małą pomoc jeśli chodzi o umiejscowienie otworu:
  7. Jeśli chodzi o czujnik, to źle napisałem, nie ma go w IC, tylko na rurze która dochodzi do IC. W nowym zestawie nie ma otworu na rurze, a jest ona z alu, więc ja sam zrobię otwór to na pewno pod wpływem ciśnienia będą nieszczelności albo wyleci
  8. Witam, czy ktoś z forumowiczów montował u siebie intercooler, o którym mowa w temacie? Ja oddałem auto do mechanika i przy okazji wymieniam też cooler. Niestety otrzymałem dzisiaj telefon, że są inne złączki (jak dobrze pamiętam na opaski) które mogą się zsuwać i jeszcze kilka innych problemów ze średnicą przewodów. Jak to wygląda u Was? Co należy zrobić z czujnikiem który był w oryginalnym coolerze, a w fmic nie ma miejsca żeby go wpiąć? Nie będzie błędu?
  9. Tzn tak - te okręgi zaczęły powstawać w miarę użytkowania i tak samo wyglądają tylne tarcze (nieprzetaczane), tylne nie posiadają natomiast tych pasków rozchodzących się promieniowo. Świeżo przetoczona tarcza była gładka. Rozumiem, że przetaczanie jednak nie jest dla ludzi (pomimo, że na 100 osób które to robi to akurat u mnie coś zaczeło buczeć )i nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego tak się dzieje?
  10. Tak wyglądają teraz przednie tacze http://www.euroalu.com/1111.jpg
  11. Witam, od pewnego czasu zaczelo mi telepac kierownica przy hamowaniu z wiekszych predkosci. Podjechalem do warsztatu ktory przetaczaniem tarcz zajmuje sie juz 20lat i facet pomiezyl odchylki i wyszly jakies 10 czy tez setki milimetra wiec przetaczanie jak najbardziej mozliwe. Niestety od przetoczenia zrobilem jakies 200km i prz kazdym hamowaniu jest straszne buczenie (kierownica nie lata). Pojechalem raz jeszcze do niego, kolejny raz tarcze przetoczone (sciagniete ledwo co) i to samo... zrobilem kolejne 300km i nic. Dzwiek jest straszny. Czy cos mozna poradzic oprocz wymiany tarcz?
  12. Witam, od pewnego czasu po otwarciu elektrycznej klapy osiągnie ona max wysokość, ale wkrotce zaczyna opadać (tak do polowy wysokosci). Przyczyną beda silowniki czy pompa? Jeśłi silowniki to rozumiem, ze wymieniac oba? Czy przyczyna awarii moze byc tez to ze jakis czas temu znajomy nie zauwazyl przycisku i recznie oposcil klape do polowy wysokosci, czy tez to nie ma wplywu?
  13. Czyli dokladnie tak jak u mnie. Przy 5-ciu osobach tez nie ma zadnych problemow?
  14. Wizualnie tak, ale obcierania nie.
  15. Felgi double spoke 172 19x9.5 ET32 Generalnie od strony błotnika tez za dużo miejsca nie ma ale tam na pewno nie obciera póki co, więc nie chce za bardzo przesadzić z tym odstawieniem. Powiedzmy że kwestia wizualna została juz osiągnieta teraz od strony praktycznej nie chcialbym tylko zeby mi cos obcieralo na wybojach przy obciazonym tyle
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.