Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam,jestem użytkownikiem od miesiąca BMW523 kombi,mam problem tego typu,czy w moim samochodzie jest pasek rozrządu,czy łancuszek???Bo mechanik u którego byłem nie umiał mi na to pytanie odpowiedzieć???????????? :(
Opublikowano
HAHAHAHA! Dobry mechanior! :) Widać został na etapie dużego fiata... ZMIEŃ GO I TO SZYBKO :D

Pozdrawiam,

Karol

Opublikowano
:clap: brawo dla mechanika - musi to byc bardzo doswiadczony czlowiek!!!
Facet z próchnicą grał w kości i... wypadły mu cztery szóstki.
  • 1 rok później...
Opublikowano
chyba nie ma E39 na pasku

 

Witam,

 

Może ktoś to potwierdzić? Od niedzieli mam 520D i też się zastanawiałem nad wymianą paska, ale widzę, żem usi być łancuszek.

 

Czy się go wymienia?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
chyba nie ma E39 na pasku

 

Witam,

 

Może ktoś to potwierdzić? Od niedzieli mam 520D i też się zastanawiałem nad wymianą paska, ale widzę, żem usi być łancuszek.

 

Czy się go wymienia?

 

Potwierdzam, że masz łańcuch!

 

Jeżeli silnik nie wykazuje zużycia napędu rozrządu to jeździ się z łańchem przez cały okres eksploatowania auta.

Tak jak pisał Kolega wcześniej przy dużych przebiegach może zdażyć się konieczność wymiany łańcha lub innych części napędu.

Pozdrawiam
Opublikowano

No to kolejna miła niespodzianka.

 

Zastanawiałem się nad BMW i Audi A6, ale ostatecznie wygrało BMW. Wiem, że w Audi rozrząd kosztuje całkiem sporo i liczyłem się z tym samym w BMW.

 

Silnik chodzi jak igiełka, no może trochę głośno, ale tylko jak otworzę maskę. W środku bajka:)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

No jeśli to było by Audi z silnikiem 1.9 to nie są straszne koszta 400~500zł z pompą wody, chyba, że V6 2.5TDI w takim razie dobrze wybrałeś bo ten silnik to bomba zegarowa :)

Wracając do tematu tak się zastanawiam jak piszecie, że łańcuszek dożywotnio lub jak kto woli ~500tysi rozrząd mówi papa. Czy na pewno wszyscy mają w e39 200k km? :norty:

Opublikowano
No jeśli to było by Audi z silnikiem 1.9 to nie są straszne koszta 400~500zł z pompą wody, chyba, że V6 2.5TDI w takim razie dobrze wybrałeś bo ten silnik to bomba zegarowa :)

Wracając do tematu tak się zastanawiam jak piszecie, że łańcuszek dożywotnio lub jak kto woli ~500tysi rozrząd mówi papa. Czy na pewno wszyscy mają w e39 200k km? :norty:

 

Gwarancji nie mam, ale wszystko wskazuje, że przebieg ok. Sprzedający sprowadził wówczas 3-letnie auto pod koniec 2003 roku z przebiegiem 78 tyś. Książka serwisowa z tego okresu ok. Od tego czasu oczywiście nie serwisował w polskim ASO i zrobił 118 tyś. Według mnie na warunki polskie całkiem normalnie (około 24 000 rocznie), zwłaszcza, że facet ma jeszcze drugi samochód. Teraz ściągnął E60, a posidaczem E39 zostałem ja.

 

Wszystko ok poza tylnimi światłami przeciwmgielnymi (zapala się kontrolka, poruszam żarówką i niby wszystko ok do następnego komunikatu z BC)

 

Przeraża mnie jednak spalanie. Według danych producenta powinno być 7,8 w mieście. Natomiast mi wychodzi z 10,5 przy średniej prędkości 21 km/h. Na trasie było całkiem nieźle bo 6,3, ale w mieście według mnie za dużo skoro podobno 530D tyle spala.

 

Wymienie filtr powietrza, ale pewnie nie wiele to pomoże. Proszę o pomoc, bo niestety w innych postach nie znaalzłem odpowiedzi na moje pytanie.

 

Z góry dziękuję

 

Pozdrawiam

Opublikowano

 

 

Przeraża mnie jednak spalanie. Według danych producenta powinno być 7,8 w mieście. Natomiast mi wychodzi z 10,5 przy średniej prędkości 21 km/h. Na trasie było całkiem nieźle bo 6,3, ale w mieście według mnie za dużo skoro podobno 530D tyle spala.

 

Wymienie filtr powietrza, ale pewnie nie wiele to pomoże. Proszę o pomoc, bo niestety w innych postach nie znaalzłem odpowiedzi na moje pytanie.

 

Z góry dziękuję

 

Pozdrawiam

 

 

Co do spalania to 10 litrów to chyba nie jest dużo. Jak na miasto ze średnią 21km/h to zdaje mi się miarowo.

 

Ja mam te same auto co ty tyle że '03 rok i kombi 220tys przebiegu .

 

Opony mam teraz 255/17. Jest zima czyli spalanie musi być wyższe.

 

Jazda mieszana miasto-trasa w tym po autostradzie 70 km z prędkościami 160 i w górę. BC pokazał średnie spalanie 7,3 (realne wyszło 7,5)

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Witam ostatnio czytałem w "BMW Trends"że w modelach E34 I E30 silnik 2,5 TDS ma łańcuch rozrządu, a silnik 2,4 TD pasek.Czy w E39 są te same silniki ?
Opublikowano
Witam ostatnio czytałem w "BMW Trends"że w modelach E34 I E30 silnik 2,5 TDS ma łańcuch rozrządu, a silnik 2,4 TD pasek.Czy w E39 są te same silniki ?

w E39 nie było chyba 2.4TD

Opublikowano
Jak juz wspominałem żadne E-39 nie miało paska rozdządu tylko łańcuch niezależnie od wersji silnikowej, w E-39 nie było nigdy silników 2,4 td. Żadna E-39 nigdy nie miała paska rozrządu, co innego pasek klinowy itp :P
Opublikowano
Witam ostatnio czytałem w "BMW Trends"że w modelach E34 I E30 silnik 2,5 TDS ma łańcuch rozrządu, a silnik 2,4 TD pasek.Czy w E39 są te same silniki ?

 

Słabo czytałeś bo w e30 nie było 2,5 tds ;) a w e34 było ale tylko w sedanie do sierpnia 91 roku

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

 

 

Przeraża mnie jednak spalanie. Według danych producenta powinno być 7,8 w mieście. Natomiast mi wychodzi z 10,5 przy średniej prędkości 21 km/h. Na trasie było całkiem nieźle bo 6,3, ale w mieście według mnie za dużo skoro podobno 530D tyle spala.

 

Wymienie filtr powietrza, ale pewnie nie wiele to pomoże. Proszę o pomoc, bo niestety w innych postach nie znaalzłem odpowiedzi na moje pytanie.

 

Z góry dziękuję

 

Pozdrawiam

 

 

Co do spalania to 10 litrów to chyba nie jest dużo. Jak na miasto ze średnią 21km/h to zdaje mi się miarowo.

 

Ja mam te same auto co ty tyle że '03 rok i kombi 220tys przebiegu .

 

Opony mam teraz 255/17. Jest zima czyli spalanie musi być wyższe.

 

Jazda mieszana miasto-trasa w tym po autostradzie 70 km z prędkościami 160 i w górę. BC pokazał średnie spalanie 7,3 (realne wyszło 7,5)

 

W sumie też tak myślę, ale czytając inne posty można odnieść wrażenie, że moje 520D to potwór paliwożerny skoro 530D zadowala się taką samą lub mniejszą ilośćią paliwa.

Z drugiej strony moje 10,5 litra to o 35% więcej niż podaje producent

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam ostatnio czytałem w "BMW Trends"że w modelach E34 I E30 silnik 2,5 TDS ma łańcuch rozrządu, a silnik 2,4 TD pasek.Czy w E39 są te same silniki ?

 

Słabo czytałeś bo w e30 nie było 2,5 tds ;) a w e34 było ale tylko w sedanie do sierpnia 91 roku

 

No to dziwi mnie jedno że szwagier miał kombiaka E34 2.5 tds

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

skidmarks napisał:

Słabo czytałeś bo w e30 nie było 2,5 tds ;) a w e34 było ale tylko w sedanie do sierpnia 91 roku

 

 

e34 było w tsd-ie nie tylko w sedanie i napewno nie do 91r :nienie: jak juz cos to do 96r

Opublikowano
skidmarks napisał:

Słabo czytałeś bo w e30 nie było 2,5 tds ;) a w e34 było ale tylko w sedanie do sierpnia 91 roku

 

 

e34 było w tsd-ie nie tylko w sedanie i napewno nie do 91r :nienie: jak juz cos to do 96r

koledze chodzilo o E-34 z silnikiem 2,4td, które było produkowane do 1991 roku a nie tds,a

Opublikowano

 

 

koledze chodzilo o E-34 z silnikiem 2,4td, które było produkowane do 1991 roku a nie tds,a

 

 

dokładnie nie dopisałem tego "paskowego" 2,4td w moim poście.

TDS jak najbardziej był produkowany w e34 do końca (w końcu miałem 2.5 z 94 :wink: )

(OO)=== OO===(OO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.