Skocz do zawartości

Pan samochodzik

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pan samochodzik

  • Urodziny 21.04.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520D 2000 r.
  • Lokalizacja
    Gorzów Wlkp.

Osiągnięcia Pan samochodzik

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ja u siebie mam właśnie czarną tapicerkę i latem wcale nie jest gorąco. Bałem się, że ciężko będzie, ale nawet jak fotel się nagrzeją to idzie wytrzymać. Zimą podgrzewane fotele, więc całkiem nieźle. Polecam ten kolor, bo pierwotnie chciałem jasne skóry, ale niestety o wiele gorzej je utrzymać i widac niestety zabrudzenia bardziej niż na czarnej. Pozdrawiam
  2. Na Podmiejskiej (tam gdzie kiedyś były limuzyny amerykańskie) jest dwóch specjalistów od komputerów, xenonów i regulacji liczników. Tani nie są, ale wiedzą co i jak. Numer telefonu do nich: 501-673-885 lub 692-080-181 Pozdrawiam
  3. Byłem u niego 2 razy i 2 razy sobie odpuściłem, bo faceta nie było, ale na podwórko stały same BMW, więc facet pewnie jest dobry. Nie licz na szybką odpowiedz, bo jak widać nie wiele tu osób z GW Pozdrawiam
  4. Witam, Mam następujący problem. Jadę około 90 km/h i w momencie przyspieszania do około 110-120 odczywam ogromnę wibrację całej karoserii. Powyżej 120 auto idzie idelanie do prozdu bez żadnych drgań. Nie wiem co to może byc, bo na zawieszeniu nie ma żadnych luzów, a poza tym powyzej 120 autko nie wibruje. Z góry dziekuję za pomoc Pozdrawiam
  5. A ja mam przy okazji pytanie trochę z innej beczki. Otóż lustra składają mi się, ale nie symetrycznie. Prawe po złożeniu wygląda jak przyklejone do drzwi pasażera, a z kolei lewa jest pod kątem około 45 stopni w stosunki do drzwi kierowcy. Tak ma byc czy coś jest nie tak? Z góry dzięki za odpowiedz Pozdrawiam
  6. Jeżeli nie wiesz co było to chyba faktycznie półsyntetyk, chociaż miałem ten sam problem z w swoim autku (520D, 200 000 km) i koledzy z forum doradzali pozostanie przy syntetyku, który lał poprzedni właściciel. Facet lał ten olej http://www.allegro.pl/item627229471_oryginalny_bmw_5w_30_ll4_quality_longlife_04_f_vat.html Wlałem to samo + wymiana filtra powietrza i nie poznałem silnika. Auto jest cichsze i jakby nieco mniej pali. Jeżeli nie wiesz co było to lej półsyntetyk, chcociaż jeżeli silnik jest w dobrym stanie to podobno jak się nagrzeje może być głośniejszy na półsyntetyku. Pozdrawiam
  7. Powiem tak. U mnie była listwa i lekko ją wyciągałem i wypychałem czujnik. Pamiętaj, że nawet jeżeli ściągniesz zderzak to należy wypychać czujnik w kierunku wewnątrz zderzaka. W żadnym wypadku nie ciagnij czujnika. Ja w ten spsób wyrwałem kawałek. Pojechałem do ,,specjalisty" od elektroniki i facet w ten sam sposób uszkodził mi drugi czujnik. Nowy z tego co pamiętam w serwisie około 460 zł szt. Najważniejsze to ,,wyciskać" czujnik do środka. Pozdrawiam
  8. Ja bym pozostał przy 10W-40. Lej to co było
  9. Pan Pacer nie prowadzi już warsztatu od jakiś 3 lat. Natomiast warsztat działa nadal. Ostatnio wymieniałem tam przegub elastyczny wału + kilka elelmentów z tyłu. Według mnie chłopaki nie ustępują Pacerowi. Narazie jest zadowolony, wiec polecam :)
  10. Poprzedni właściciel lał właśnie olej 5W30 quality longlife BMW i dał mi namiary na gościa od którego kupował. Auto ma 200 tyś i wszędzie piszą, że przy takich przebiegach i wieku auta (w końcu to 9 lat) nalezy przejść na półsyntety. Spotkałem się z opinią, że z kolei jezeli olej jest za gęsty to silnik będzie głośniejszy po nagrzaniu się. Jedyne czego się obawiam to że wlewając syntetyk ,,rozpuszcze nagar i wykończę silnik". Silnik jest w idelanym stanie, od zakupu (3 miesiące i 5 tyś) nic nie dolewałem. Pozdrawiam
  11. W takim razie ja równiez nie zkaładam odrębnego wątku. Otóż zakupiłem E39 520D z 2000 roku z przebiegiem 200 tyś. Facet lał ten olej: http://www.allegro.pl/item571004961_oryginalny_bmw_5w_30_5w30_ll4_quality_longlife_04.html Przyszedł czas na wymianę i nie wiem czy nie wybrać jakiegoś półsyntetyka. Czy coś się stanie, jeżeli ,,za wcześnie" przejdę na półsyntetyczny? Bo wiem, żę syntetykiem mogę wykończyć silnik jeżeli wcześniej laną półsyntetyk Z góry dziękuję za odpoiwedz. Pozdrawiam
  12. Witam, Mam pytanie czy czujnik parkowania do E38 będzie również pasował do E39. Potrzebuję czujnik 3-pinowydo E39 520D. Wszyscy mówią, że tylko oryginał. Pozdrawiam
  13. Popieram kolegę (widzę, że też z Gorzowa:) ). Jeżeli miasto to według mnie wystarczy czas na zgaszenie świateł. odpięcie pasów itp. Jeżeli jakaś dłuższa trasa + mocniejsze dociśniecie to około 2 minut. Pozdrawiam
  14. E60 napewno ,,świeższe" i przy przyszłej sprzedaży będzie łatwiej niż z E39, które jednak produkowane jest od połowy lat 90-tych. Z kolei jeżeli ma być to kupione auto ,,na styk" to lepiej E39. Miałem bardzo podobny dylemat (chciałem nawet trochę pożyczyć od rodziny), ale ostatecznie stwierdziłe, że lepiej kupić auto nieco starsze, a trochę kasy zostawić na ewentualne naprawy. Moim zdaniem kupno auta i wkładanie w niego zamienników średniej jakości lub naprawianie go w warsztacie ,,u Ziutka" jest bez sensu. Jeżdzę autem na który mnie stać. Jeżeli stać Cię na E60 i jego utrzymanie to bierz śmiało. Jeżeli masz się ,,spłukać" to lepiej E39.
  15. U mnie jest jeszcze gorzej. Wbijam wsteczny przez około 3-5 sekund słyszę sygnał. Póxniej cisza. Podjeżdzam na masymalną odległość, a tu ciągle cisza. Omal nie wjechałem na samochód stojący za mną. Również umyłem i wydmuchałem powietrzem, ale nic się nie zmieniło Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.