Skocz do zawartości

[E34] drżenie przy 90km/h........


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich,kupiłem niedawno w niemczech BMW 520i z 89r. i podczas powrotu do domu okazało sięże przy 90km/h cały samochód drży...mijam mniej więcej 95 i nie drży-czy ktoś spotkał się kiedyś z takim objawem?(po tym wszystkim wymieniłem koła-opony z felgami z przodu i drżenie jest prawie nie wyczówalne ale jest)
Opublikowano
Ja mam to samo przy 130 km/h. Przy 140 problem znika. Podejrzewam że to może coś z geometrią bo tylnie opony są lekko ścięte od wewnątrz. Jutro wstawiam autko do blacharza na małe poprawki, a potem też będę musiał o tym pomyśleć.
Opublikowano
w betach zawsze scina opony wewnatrz - to normalne bo tyl jest w negatywie (z reszta u mnie przod tez)..a to drzenie to albo tarcze/klocki albo lipne opony....a z reszta funkcja szukaj na gorze.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Ewidentne niewywazenie, 90km/h to podstawa przy niewywazonych kołach, a 130, to kotraś z predkości harmonicznych i tez bedzie drgać od niewywazenia. Najprosciej pojechać i wyważyć. :whistle: to wszytsko. niedrogi zabieg a mozna zaoszczedzic na gałkach i nie tylko. Druga sprawa to nieodpowiednie fegi tzn, poza dopusczalnymi zakresami (otwór w feldze, nieodpowiednie ET itp.) Dawno temu w fiacie punto załozyłem felgi od poloneza(taki sam rozstaw śrub) i koła tak ładnie zaczęły wystawać, załozyłem nowe opony. Tym samochodem nie dało sie jezdzic, drgania kierownicy i dziwne prowadzenie samochodu. oczywiscie fiat a BMW to inne światy, i zawieszenie fiatowskie bardzo delikatne, jednak moze miec to wpływ własnie na drżenie kół.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Panowie

Temat przerobilem dokladnie stosunkowo niedawno

wygladalo tak :

od 80 do 110 - drży

120 i tylko - nic

140 - 180 nie ciekawie

wiecej - nie próbowalem i cale szczescie

 

Kola wywazone na perfekt mimo ze lekko krzywe

geometria i katy i inne pierdoly - TO NIE TO

- TULEJE - PRAWDOPODOBNIE [bAD]..., do wymiany

- wachacze - moze krzywe, moze gdzies przywaliles

- generalnie u mnie przednie zawieszenie bylo do zrobienia

krzywy wachacz lewy, wymienilem wszystkie na lekkie i wzmocnione

tuleje jakies nowoczesne tez wzmocnianem, mam troszke konikow pod maska wiec wolalem byc pewien

 

Tak nawiasem, pomijajac temat, wymienilem lozysko podpory walu na wzmocnione, dwurzedowe tak na zas, niemcy mowia ze to dobra praktyka.

Pozdrawiam Remol

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano

Drżenie przu różnych prędkościach.

1.Nie wyweżone koła

2.skoszone ET w felgach -najczęstrze obiawy.

3.Podpora lub łącznik gumowy wału.

4.krzywa z których półosi.

Jednak ja obstawiem na ET w felgach jeśli masz nieorginalne felgi sprawdz czy mają apaptery Et.

Opublikowano
na 100% zle wywazone kola, mialem to samo i wczoraj przy wymianie na zimowki wywazali mi , problem od razu zniknal, tak samo ze sciaganiem auta na prawo. Daj do wywazenia kola i zobaczysz ze problem zniknie

BMW e39 525d M57

GG 3437874

Opublikowano
Ależeście sie przyczepili do tych niewyważonych kół i zlych opon :D .Z drugiej strony rzecz ta mnie nadmiernie zainteresowala poniewaz niedawno u mnie pojawil sie ten sam problem(kola mam wywaznone za to podjechane dosc zdrowo tarcze,wiec przypuszczam ze moze sie odksztalcily od zimnej wody abo co ,ale gwoli scislosci sprawdze do dokaladniej jak bede zmienial zimowki,zeby na 100% wykluczyc ewentualnosc z felgami).Interesujace jest to ze to zjawisko prawie zawsze zachodzi przy 90km/h.Moze to jest tak ze przy 80 sa zle wywazone kola,przy 85 zle opony,90 -tarcze i hamulce a powyzej cos z zawiasem :lol: :lol: :lol:

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano

Witam.

 

Nie piszcie, ze na 100% problem dotyczy wyważenia kół, bo to wcale nie musi być prawda.

Miałem identyczny przypadek.

Koła wyważone - bez zmian, tarcze i klocki nowe - bez zmian.

 

W moim przypadku okazało się, że problemem jest drążek kierowniczy środkowy, który ponieważ miał spore luzy przenosił wibracje.

Po wymianie - miód malina.

 

Pozdrawiam

Sebastian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.