Skocz do zawartości

r19

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia r19

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. r19

    Licznik do E34 jaka róznica

    Gdy zupełnie padły mi zegary i byłem na etapie poszukiwania nowych natrafiłem na takie od diesela. Wizualnie niczym się nie różniły oprócz tego, że na wskażniku poziomu paliwa był napis "diesel". Skala obrotomierza identyczna jak dla benzyny. Po przymierzeniu i krótkiej jeździe zaobserwowałem to co było raczej pewne, czyli obrotomierz pokazywał nieprawdę. Dodatkowo wskaźnik poziomu paliwa wskazywał za dużo. Wydaje mi się, że inne wskazania były prawidłowe.
  2. r19

    Duchy w baku ????

    I ja mam identycznie :) Wskaźnik zaczął się tak zachowywać po założeniu instalacji gazowej. Wykluczam problem zegarów, bo w międzyczasie zupełnie mi padły i wymieniłem na nowe. Ja już się do tego przyzwyczaiłem......
  3. r19

    Falujące Obroty

    Rafala6, nigdy nie mów, że coś jest pewne na 100%, bo wcale nie jest. U mnie faluje zarówno na benzynie, jak i na gazie. W obu przypadkach już mi kilka razy zgasł na skrzyżowaniach. Ja mam zwykłą instalację gazową bez komputera. Powiedz mi jaką wtedy rolę odgrywa silnik krokowy, bo może czegoś nie wiem? R19
  4. r19

    Problem -centralny zamek

    No i co Dandi? Poradziłeś sobie z problemem? Znalazłeś przyczynę?
  5. A może by tak zacząć od prozaicznej sprawy jak wymiana filtra paliwa. Miałem bardzo podobnie, tzn. zawsze na zimnym silniku po odpaleniu silnik mi mało nie wyskoczył z samochodu, prychał, przerywał, kaszłał, itp. Autko ma przejechane 200 tys. km, ja nim zrobiłem 80 tys. i filtra nie wymieniałem. Podczas wymiany okazało się, że jeździłem cały czas na oryginalnym filtrze, z którego zamiast benzyny wyciekał gęsty, brązowy szlam. Po wymianie, jak ręką odjął. No i fura jakaś taka żywsza teraz jest.....
  6. r19

    Problem -centralny zamek

    Mam bardzo podobnie. Nie zawsze tak się dzieje, ale coraz częściej. Otóż po zamknięciu z pilota jest jeden sygnał, czyli alarm się uzbraja, ale centralny nie zamyka. Wtedy muszę szybko zamknąć go kluczykiem, jeżeli tego nie zrobię to po kilku sekundach słyszę poczwórny sygnał. Podobnie przy otwieraniu.... po naciśnięciu przycisku pilota są dwa piknięcia, czyli alarm się rozbraja, natomiast centralny nie otwiera zamków i muszę wspomagać się kluczykiem. Co ciekawsze, zawsze rano (po nocy) jest wszystko dobrze jak otwieram i zamykam pierwszy raz, natomiast już w ciągu dnia raczej nie działa poprawnie. Może ma to coś wspólnego z temperaturą?
  7. r19

    falujące obroty

    Ja mam E34 520i i również to samo.... może tak ma być? :) A serio objawy falowania występują zarówno na benzynie, jak i na gazie (zwykła instalacja - bez komputera). Czeski film....
  8. r19

    problem z licznikiem

    Test zegarów w żadnym wypadku nie jest miarodajny i nie daje pewności, że licznik jest sprawny. U mnie test za każdym razem był pomyślny, natomiast zegary wariowały przy normalnej pracy. Skończyło się na wymianie całego licznika.
  9. Mam to samo, ale wyłącznie na gorącym silniku, po dłuższej jeździe miejskiej. Wydaje mi się, że to sprzęgło, zwłaszcza, że na niewielkim pochyleniu drogi samochód mi się stacza będąc na biegu. Kijanu daj znać co to było u Ciebie.
  10. r19

    Licznik bmw akumulatorki

    Ja miałem to samo, z tym, że u mnie na przemian różne wskaźniki przestawały działać, a brzęczyk na pewien czas potrafił sam się załączyć podczas jazdy. I tak aż do całkowitego padu zegarów, których nie udało się już naprawić. Moim zdaniem powinieneś już szukać nowych zegarów, bo bez wymiany się nie obejdzie. Dodam jeszcze, że kiedy przez chwilę zegary działały to test przechodziły prawidłowo.
  11. r19

    Śruby zabezpieczające ...

    No właśnie miał i to chyba nawet z przodu inne, a z tyłu inne. Jak widać na dołączonych obrazkach nie sprawdziły się :)
  12. r19

    Śruby zabezpieczające ...

    Moim zdaniem zakup śrub zabepieczających to zbędny i niepotrzebny wydatek. Nie dalej jak trzy tygodnie temu mojemu kuzynowi zdjęli wszystkie koła z hondy i samochód pozostawili na cegłach. A miał bardzo ładne alumy. Co ciekawsze samochód miał alarm z bardzo czułymi czujnikami wstrząsowymi.... oczywiście się nie włączył... a raczej został na czas demontażu kół w jakiś sposób odłączony. Więc ja nie wierzę w skuteczność takich rozwiązań, może jedynie nieco utrudnić życie złodziejom - amatorom. http://img290.echo.cx/my.php?image=biednahonda10uq.jpg http://img278.echo.cx/my.php?image=biednahonda38uh.jpg
  13. Miałem to samo. Wymiana kondensatorów nie pomogła. Musiałem poszukać nowych zegarów. Pozdrawiam R19
  14. U mnie przyczyną był właśnie drążek kierowniczy środkowy. Pozdrawiam Sebastian
  15. Też mi się urwała ta linka. Wziąłem kawałek druta, dopasowałem długość, połączyłem zerwane końce. Prymitywne wykonanie, ale od roku żadnych problemów. Wydatków zero. Sebastian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.