Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070419/FREE/70419001/1065

 

BMW used the Shanghai Auto Show to unveil its BMW CS Concept, a car that is not only sexy in its shape, but significant in its being: This car points the design path for all future BMWs to come out of American designer Chris Bangle's studio. Yes, the flame surfacing of its body continues (a much derided and now much copied look), but with more flowing lines.

 

http://www.leftlanenews.com/bmw-cs-concept.html

 

http://images.leftlanenews.com/content/9-bmw-cs-concept-leak.jpg

http://images.leftlanenews.com/content/4-bmw-cs-concept-leak.jpg

http://images.leftlanenews.com/content/2-bmw-cs-concept-leak.jpg

http://images.leftlanenews.com/content/5-bmw-cs-concept-leak.jpg

Opublikowano

Ladny. Przednia czesc przypomina nieco Astona. Nie mialbym nic przeciwko temu, zeby wszedl do produkcji i zrobil konkurencje Mercowi CLS.

No, i gdyby wszystkie nowe BMW mialy taka linie, to przeprosilbym sie z Bangle'em ;).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
mi jedynie nie pasuje klapa bagażnika. jeżeli grałbym w golfa to myślę że miałbym kłopot wsadzić sprzęt do bagażnika. mimo to auto ładne, zgrabne, agresywne. czyżby powrót do korzeni.
Opublikowano
Faktycznie troche by namieszal dla Mercedesa, podobnie zreszta dla Maseratti Quattroporte. Jednakze to podobienstwo do Astona jest tragiczne, przewaznie to BWM wyznaczalo kierunki w designie...
Mariusz
Opublikowano
Aston jest bardzo ladnym autem, podobnie zreszta jak ten concept. Jedynie troche mnie razi to brak oryginalnosci.
Mariusz
Opublikowano

Całość jest OK. Podobieństwo, wizualne oczywiści, do Astona zbliżone i to też mi się podoba.

Niestety przesadziście powiekszone nerki nie do końca trafiają w mój gust. Odrobinę mniejsze nerki i auto :modlitwa: .

http://img155.imageshack.us/img155/5220/bkptouring350x100avatarzt8.gif

_________________

http://images.spritmonitor.de/239085_5.png

Opublikowano

Projekt trzeba pochwalić.

 

Generalnie w dobrą stronę.

Niemniej trzeba go oddać europejczykom, żeby go oszlifowali bo:

 

Za duży zwis przedni - albo za długa maska do przedziału kabiny, zerknijcie tak raz i drugi, i jest troche dysonans. Do tego jeszcze za wysoki dach w stosunku do maski silnika, zły kąt między nimi.

 

Przednie nerki XXL bardzo fajne.

Mają charakter, i widać że sa dobrym materiałem do dalszej obróbki.

 

Linia boczna za bardzo dwubryłowa - jak w jedynce, chodzi o linie tylnego błotnika. Niepotrzebnie.

 

Przód optycznie za wysoko się zaczyna, auto jakby troche za wysoko stało, znajdowało się. Tył to samo, optycznie za wysoko się znajduje. Podobny błąd dla tyłu bryły jest według mnie w e92.

 

Środek bardzo dobry, wreszcie widać kokpit zwrócony do kierowcy !!!

 

Zasadniczo kierunek bardzo dobry, ale projekt niedoróbka.

Jesli ktoś uważa że gadam od rzeczy polecam zerknąć na Mercedesa SLR vision, a potem na SLR produkcyjnego.

 

Kiedy się patrzy na SLR vision, to jest super, ale gdzies coś w kącikach oczu się plącze nieśmiało, że nie tak cuś jest.

Ale kiedy spojrzymy na SLR seryjnego, widać od razu niedoróbki SLR studyjnego, zaczynamy rozumieć sens poprawek.

 

Dlatego ten CS produkcyjnie to dno, ale kierunek bardzo właściwy.

 

 

Kiedy wreszcie BMW skasuje niedoróbkę w postaci M5=M6 ?!

Musi wejśc wersja M6 CSI z moca w okolicach 600 KM.

Opublikowano

Ładny samochód - naprawdę mi się podoba - z paroma wyjątkami, ale ogólnie ok - tylko że jakoś to ma mało z BMW - gdyby w tym samochodzie usunąć nerki i znaczki, to nigdy bym nie powiedział, że to beemka.

 

To piękny samochód, ale patrząc z boku można pomylić w wieloma podobnymi modelami. Kiedyś BMW było ciężko pomylić z inną marką, a teraz... wygląd :cool2: ale zero indywidualności.

 

Środek mi się oczywiście podoba - a nakierowanie konsoli w stronę kierowcy to powrót do najlepszego.

 

 

Choć tak na marginesie dodam, że już wolę taki styl, niż to co prezentują obecne modele - po prostu ten samochód jest zgrabny i robi wrażenie. Nie tak jak nowe E90, które nieodmiennie kojarzy mi się z Lanosem, czy E60 które było by ładne, gdyby ktoś nie zapomniał zrobić przetłoczenia na drzwiach.

Opublikowano

BMW ostanio ciągle zmienia swoją stylistykę. Dużo zmienia, dużo eksperymentuje, wygląda jekby do końca nie zabardzo mogli się odnaleść, wpąść na swój tor.

Troche szkoda bo ja np. przyzwyczaiłem się do stylu BMW, do tego że mają swój styl a teraz czekam, aż w końcy wypuszczą coś czego mniej więcej będą się trzymać i co będzie się kojarzyło z tą właśnie marką a nie np. z Astonem.

 

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Też doceniam ten kierunek - moim zdaniem znacznie lepszy niż design E60 czy E65 (których zwłaszcza wnętrza to wielka - użyję dzisiejszego języka - p o r a ż k a!!!)

 

Gdyby coś innego zrobić z przednimi światłami i nerką..... - jestem pewny, że wykonano by jeszcze większy krok we właściwą stronę.

Ważne, że wnętrze odbiega wyraźnie od tych paskudnych włosko-amerykańsko-chińsko-japońskich z E60/65.

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Wg mnie linia boczna CS concept jest całkowicie do przyjęcia, natomiast to, co dzieje się z przodu tego auta /światła i te paskudne i przesadzone nerki/ wymaga jeszcze dopracowania.

Czekajmy na rozwój konceptu ;)

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

2 czy 3 tyg. temu w magazynie "Motor" były wizualizacje 3,5 i 7 w oparciu o CS'a - i muszę powiedzieć, że wyglądały super. Mówi się ponadto, że tak jak 7ka (E65) była zapowiedzią nowej linii beemek, tak CS (w swoim czasie) ma być kolejnym zwrotem stylistycznym. Ciekawe jak będzie wyglądała nowa 7ka - prototypy już jeżdżą w Dubaju i Monachium:

http://images34.fotosik.pl/16/854d749603297f39.gif

 

http://images32.fotosik.pl/16/e37dd88eea7e7bba.gif

 

Poza tym trwają prace nad zawieszeniem i płytą X1 (te zdjęcia to nie żart!!!):

http://images32.fotosik.pl/16/4c9e5803742a2bf7.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images32.fotosik.pl/16/37a15a12dc61d74b.jpg

 

I jeszcze model V w Monachium:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images34.fotosik.pl/16/d5cca12abefd27aa.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images33.fotosik.pl/16/3afc32a5475290e0.jpg

 

Ja osobiście najbardziej czekam na Nissana GT-R - BOSKI!!! :D

Pozdrawiam

Freude am Fahren - anytime, anywhere

Opublikowano

żeby tylko mu pysk zostawili... kolega maździarz tylko popatrzył na CSs i skomentował :

"no to jest naprwde wk***ione auto" nie bad look, nie złe spojrzenie, tylko brutalny wkurzony bydlak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.